Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

יש לי מגבר לאנזר 1200D

סידרה VIBE צבע שחור

ולפי מה שהבנתי שרשמו לי פה ..

שהנתונים שלו ככה ... (עם אני טועה תתקנו בבקשה)

4 אום 400 RMS

2 אום 800 RMS

1 אום 1200 RMS

 

אני אוהב לשמוע בום חזקקקקק מאודדד שכול הגוף רועד חח :)

ורציתי לדעת מה יותר כדי לי להביא או שיש לכם הצעות אחרות וטובות בשבילי

 

להביא קיקר L7 750 RMS

או 2 קיקר קומפ 400 RMS .. שתי סלילים

או שיש לכם הצעות אחרות לסאב או סאבים שיעשו עבודה טובה בסביבות ה1500 שקל

והעם המגבר יפתח אותם ...

 

 

תודה!!!

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

אה זה בעיה אז עם נגיד היא לא עומדת ? על קיקר או הזוג קיקרים שציינתי

מה יכול לעזור ? קבל?

 

ואיך אני יכול לבדוק עם היא תעמוד.. (הרכב יונדאי לאנטרה)

 

מה היתם אומרים שיתן באס יותר חזקקקק ... איזה מיהם או שיש לכם הצעות אחרות

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

2 קומפ וי ארים, עם סליל כפול של 4 אום, במקביל על 2 אום ושוב במקביל לסלילים של הקומפ' השני תוריד את המגבר לאחד אום תסדר את הגיין טוב וככה גם אם היצרן מזייף קצת בהגדרות...אתה עדיין עם טווח ביטחון - תכין את עצמך למסאז'

פורסם

עם כבר COMPVR אז DVC של 2 אום.

 

לחבר כל סאב במקביל ל 1 אום את שניהם בטור וכך להשיג התנגדות כוללת של 2 אום. התוצאה הסופית היא ~ 400 וואט לסאב.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

לדעתי זאת טעות !

 

אם כל סאב צריך 400 וואט

אתה נותן 800 ל800 מה שאומר שאם ההצהרות לא באמת נכונות ב100 אחוז (והם כמעט בטוח שלא...גם בגלל שמדידות נעשות ב14.4 וולט ובפועל אתה נותן גג 13.8 ולרוב גם זה עם קצת מפלים)

אז גם ככה העוצמה שלך יורדת והסאבים לא יקבלו מה שצריך

אם הוא יחבר התנגדות סופית של 4 אום יהיה לו 1200 וואט לסט של 800 וואט, עם מפלי המתח וחריגות בהצהרות נגיד שהמגבר יתן 1000 וואט (לדעתי האישית אפילו פחות) עם כיוון גיין הוא יוכל להגיע לניצולת מלאה של הסאבים - אז למה לא לנצל כמו שצריך אם יש האפשרות ?

פורסם

OOGEE: המגבר יורד ל 1 אוהם.

למה עדיף החיבור שהצעת על פני זה שעתיד הציע???

יש הזדמנות לנצל מגבר חייה רעה אמיתית. למה להיות מוגבל?

פורסם

מערכת החשמל שודרגה?

 

קשה לי להאמין שמערכת החשמל אצלו ברכב יכולה לעמוד במשיכת זרם של מעל 100 אמפר. הוא יכול גם לחבר מונו 5KW הסיכוי שהוא יראה חצי מהכוח הזה על מערכת חשמל סטנדרטית הוא נמוך מאוד. בד"כ ככל שההתנגדות יורדת היחס בין הספק בוואטים לבין משיכת הזרם של המגבר הופך לגרוע יותר.

 

בקיצור שיפרט את תשתית החשמל שעליה יפעל המגבר.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

שניה לא הבנתי

 

מה יותר עדיף לי

L7

או

2 קיקר קומפ 2 סלילים 400 RMS

מה יעשה מסא'ג טוב??

 

ועם אפשר לתת קצת הסבר איך אני מוריד ל 1 אום וכאילו..

ועם הסאב לא ישרף כי הוא יתן לו יותר מימה שהוא דורש...

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

אם המגבר שלך יציב ב1 אום , והסאב הוא 2 סלילים שכל סליל הוא 2 אום , בחיבור מקבילי תגיע להתנגדות של 1 אום.

 

במקביל - 2*2 חלקי 2+2 = 1 אום.

 

הבעיה כמו שאמרו מעליי שבהספקים האלו מערכת החשמל באוטו חייבת להתדרג כי אם לי היא תקרוס.

חובה להחליף אלטרנטור וכמובן חיוט עווה בהתאם ...

פורסם

מזה להחליף אלטרנטור כמה צריך לעלות בערך מישהו יודע?

 

 

אז עם אני מביא נגיד תקיקר L7 איך אני יחבר אותו שהוא יתן דרישה טובה....

ושלא יהיו בעיות באלטרנטור..

 

ועוד לא הבנתי עם יהיה יותר עדיף

תקיקר L7

או 2 קיקר קומפ...

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

חיבור טורי/מקבילי/DVC/אוהם-(FAQ)

http://www.carsforum.co.il/vb/showt...4955#post224955

http://www.carsforum.co.il/vb/showt...9506#post249506

http://www.carsforum.co.il/vb/showt...5249#post225249

 

לגבי השאלה שלך , מה עדיף? תשמע במפגש את הL7 אולי יש מישהו שבא איתו מוגבר כמו שצריך ותחפש מישהו עם 2 קומפ וי אר תשמע גם אצלו ותחליט.

 

לאנשים שונים יש טעם שונה בבאס שהם אוהבים לשמוע , אם אתה הולך נטו על עוצמה , לדעתי 2 קומפ וי אר....

×
×
  • תוכן חדש...