Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי קסנטיה 1995 2000 סמ"ק 150K.

המוסך טוען שחוסר בנוזל ההידראולי נובע מנזילה במשאבה ההידראולית המרכזית שעלותה 5K ש"ח :bigcry:

משאבה זו למי שאינו יודע מספקת את הלחץ ההידראולי לבולמי הזעזועים, להגה ולבלמים.

חיפוש בספרי הרכב מעלה כי יש מעל עשרה דגמים של משאבה כזו לקסנטיות ולכן חייביםלהרכיב חלק מפירוק בן 10 (לא רצוי בחלק כזה מרכזי) או מקורי.

 

שאלתי היא האם למישהו יש מידע על שיפוץ משאבות כאלו? אני יודע שמשאבות של הגה כוח משפצים. ומן הסתם עוד משאבות אך איני יודע מה מורכבותה הכללית של משאבה זו.

פורסם

לא מומחה לקסנטיה אבל בעל ניסיון משמעותי בBX

יש אכן 10דגמים אב אם תפרט המנוע שלך נגמור בדגם אחד כנראה...

לא ניתן לשפץ בישרא יש רק חברה אחת באנגליה שמשפצת

ניתן לקנות וליבא מאנגליה חדשות במחיר 150-165 שטרלינג ראה WWW.ANDYSPARES.COM

אין סיבה לא לחפש משןמשת בפרוקיה ולהרכיב

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

לא המדביק ושות'. הם לא מתעסקים עם זה.אגב -ניתן לקנות את קיט השיפוץ בשרודר.

יסתכלו עליכם כמו משוגעים ,אבל יש את זה.

פורסם

כמה עולה משומשת כזאת? מפירוק? מרכב גנוב? משהו כזה?

 

כמה קילומטרים המשאבה אמורה להחזיק המקורית? יש לה אורך חיים?

פורסם
כמה עולה משומשת כזאת? מפירוק? מרכב גנוב? משהו כזה?

 

כמה קילומטרים המשאבה אמורה להחזיק המקורית? יש לה אורך חיים?

 

שלום.

תגיד לי אתה חושב שאתה נימצע בפורום של ערפת?

שאלות כאלה לא מתאימות לפורום הזה!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

טוב אז בואו נתחסד כולנו....

 

יש משהו שאתה כנראה לא מבין, המדינה שלך מעודדת גניבת רכבים, ומה לעשות כמה שלא יפה להגיד את זה, זה טוב לכולם. כל הצדדים נהנים, גם המדינה, גם חברות הביטוח, גם אתם שאחרת לא הייתם מקבלים מחיר מחירון... וגם אתם שתרצו לקנות חלק מקורי בזול.

זה גם שומר על תחלופת רכבים בכביש.

הבנת?

פורסם
כמה עולה משומשת כזאת? מפירוק? מרכב גנוב? משהו כזה?

זה קשה להאמין אבל זו המדינה שאנו חיים בה!!. הנה סיפור ששמעתי שהמספר מוכר לי ואמין:

באמצע היום בתל אביב, קבוצת אנשים עסקה במשהו והרכבים שלהם חנו מחוץ למקום, לפתע הם קיבלו הודעה שאחד מהרכבים שלכם נפרץ - כמדומני מזדה 3 די חדשה - שני בני מיעוטים היו עסוקים בפירוק משהו ברכב. השומר של המקום לא רצה להתעמת איתם והם החליטו לנסות להתעמת איתם תוך כדי הזמנת המשטרה. אחד מהגנבים איים על אמיצי הלב שהם יפגעו ועד שהם הביאו תגבורת ועד שהמשטרה הגיעה, הגנבים נמלטו וכמובן לא נפסו. האירוע לקח דקות ספורות.

מתברר שהם באו לגנוב את אחד ממחשבי הרכב ולפי דברי המוסך/הביטוח הם ידעו בדיוק מה הם מחפשים!. כנראה הייתה להם "הזמנה" לחלק....

 

הנזק היה 6000 ש"ח.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

עדכונים

חלק מפירוק מאירופה עולה בסביבות 1400 ש"ח

אך שמה שולטות קסנטיות דיזל עם משאבה לא מתאימה.

אכן מצאתי מקום אפשרי לשיפוץ - מתיחסים לזה כמו שיפוץ משאבת הגה כוח של ברלינגו. אעדכן את המתענינים.

שמר- תודה על המידע, אבדוק זאת.

פורסם

אני לא מכיר את הקסנטיה אבל "מקורות" באירופה חושבים שאת משאבת הBX לא ניתן לשפץ...

בעצם ניתן לפרק בטכניקה אלימה...

תמונות המשאבה מצורפות..

 

אשמח לשמוע שטעיתי ויש מי שמשפץ

א111.jpg

א112.jpg

א113.jpg

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

לפי דברי המוסכניק שלי - ניתן לשפץ והוא גם עשה את זה עם קיט משרודר.(BX)

 

מצד שני

הבנאדם גם משפץ את הכפתורים של החלונות החשמליים ואת המפסקים במסיכה אז...

פורסם

שיפצתי את המשאבה, פרטים בהמשך לגבי האמינות. אבל כרגע יש משבר הנובע מפריצת בולם

הזעזועים הקדמי את מכסה המנוע.

×
×
  • תוכן חדש...