Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

יש לי כמה שריטות קטנות באוטו שהצבע התקלף בהם לא משהו רציני!

עכשיו השאלה שלי היא יש לי פחית צבע עם הצבע המקורי של האוטו

וברצוני לצבוע את השריטות הקטנות.

אם מה אני יכול לצבוע(מכחול מיוחד משהו)

והאם אני צריך לשים חומר לפני הצביעה של השריטה?

תודה!

פורסם

אנשים כמוך הורגים אותי תאמין לי....

מה אתה חושב שאתה בחוג ציור ואתה עושה ניסויים על הרכב שלך?

זה פאקינג אוטו!!!!!

על כל טעות אתה תשלם ביוקר.

ואם עדיין לא הבנת-לאא,אי אפשר לצבוע את הסריטות במכחול.

אין דבר כזה לצבוע רק חלק קטן.

צריך לצבוע הכל(את כל החלק) על מנת שלא יהיו הבדלים בצבע.

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

חחחחח איזה הבדלים אני אומר לך זה שריטות בערך ס'מ קטנות מאוד וסתם נקודות לבנות כאלה וזהו

 

אנשים כמוך הורגים אותי תאמין לי....

מה אתה חושב שאתה בחוג ציור ואתה עושה ניסויים על הרכב שלך?

זה פאקינג אוטו!!!!!

על כל טעות אתה תשלם ביוקר.

ואם עדיין לא הבנת-לאא,אי אפשר לצבוע את הסריטות במכחול.

אין דבר כזה לצבוע רק חלק קטן.

צריך לצבוע הכל(את כל החלק) על מנת שלא יהיו הבדלים בצבע.

פורסם
חחחחח איזה הבדלים אני אומר לך זה שריטות בערך ס'מ קטנות מאוד וסתם נקודות לבנות כאלה וזהו

...בדיוק

והוא אומר לך

זוהי מכונית. לא צעצוע.

ותיקוני צבע לאוטו עושים אצל מי שמתמחה בכך.

 

 

אופציה אחרת היא טיפקס.

 

 

בהצלחה

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

המכחול של הטיפקס חח?

...בדיוק

והוא אומר לך

זוהי מכונית. לא צעצוע.

ותיקוני צבע לאוטו עושים אצל מי שמתמחה בכך.

 

 

אופציה אחרת היא טיפקס.

 

 

בהצלחה

 

 

רון.

פורסם

שריטות קטנות לפעמים אפשר להוריד בעזרת שפשוף עם פוליש..אני לא יודע כמה זה עובד על צבע מטאלי, אבל אין ספק שברכב הלבן הקודם שלי שפשוף בפוליש סידר את רוב השריטות.



 

זה לוקח צבע סביב השריטה ופשוט "ממלא" את השריטה בצבע (זה מוריד שכבה קטנה).

 

בכל מקרה ישנם גם החומרים האלה הנמכרים באוטו-דיפו למטרת הורדת שריטות קלות..גם זה היה יעיל ברכב לבן.

 

שוב, אין לי מושג כמה זה יעיל בצבע מטאלי שהוא לא לבן..אז שהמומחים פה יגידו.

פורסם

אתה יכול לעבור עם מכחול קטן, מה יש, הוא חייב לצבוע את הרכב באלפי שקלים בשביל פאקינג כמה שריטות מסכנות.

תעבור עם מכחול בזהירות, עדיף על חלודה שתתפתח, מה...ראיתי המון מכוניות עם תיקון פה ותיקון שם של שריטות, זה רק מראה שלבעל הרכב איכפת מהרכב, אני ממליץ לעשות לבד, לא צריך שום חומר לפני הצביעה, ואם יש לך פחית צבע מקורית אז בכלל הצבע יתפוס מצויין ויתייבש לך ציק צק.

בהצלחה.

פורסם
שלום לכולם!

יש לי כמה שריטות קטנות באוטו שהצבע התקלף בהם לא משהו רציני!

עכשיו השאלה שלי היא יש לי פחית צבע עם הצבע המקורי של האוטו

וברצוני לצבוע את השריטות הקטנות.

אם מה אני יכול לצבוע(מכחול מיוחד משהו)

והאם אני צריך לשים חומר לפני הצביעה של השריטה?

תודה!

ישנו אתר, אליו אגב הפניתי ולא פעם אחת, חברים כאן בשם : www.paintscratch.com. באתר האמור תוכל גם לקנות קיט תיקון לצביעת פגמים כפי שתארת וגם לקבל הדרכה פשוטה וברורה כיצד לתקן פגמי צבע כאלו. מנסיוני, התוצאה פשוט פנטסטית. גם בלי האתר האמור אין שום בעיה לתקן שריטות כפי שתארת. כל כלי עדין יתאים, אפילו גפרור מכוסה בד. חשוב להקפיד שצבע היסוד לא נפגע, שאם לא כן תתפתח חלודה. כמו כן כדאי לצבוע לפחות פעמיים בהפרש של כמחצית השעה ולאחר יומיים שלושה להחליק את התיקון בעזרת פוליש עדין המתאים לצבע מטאלי. בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...