Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי מגבר פאאור 400.4 של רוקפורד לפני שבוע יד שנייה.

הסט שלי אני רוצה שיהיה מוגבר כמה שיותר, וברגע שאני עובר את החצי בגיין אני שומע ברקע שריקות כאלה כאילו הרגישות גבוהה מידי. האם ניתן איכשהו שלא ישמעו את השריקות בלי להוריד את הגיין משמעותית?

 

יש לי גם פאנץ 200.4 ושמה אני מעלה את הגיין עד 3\4 ואין את השריקות!! מזה אומר?

פורסם

קודם כל את הגיין מכוונים בצורה שאתה שם את הרדיו דיסק של על בערך 75-80% מהעוצמה אתה מעלה את הגיין עד שאתה שומע דיסטורשיין ומוריד טיפה.

 

עכשיו השריקות שאתה מדבר עליהם אלו שריקות כשהמנוע עובד וכשאתה נותן גז הן מתגברות?

פורסם

ככה בדיוק כיוונתי את הגיין...

 

לא, השריקות תמיד שהרדיו-דיסק עובד - שאני מכבה הן נעלמות.

 

ניסיתי לשים את הרדיו-דיסק על PAUSE, ואז הורדתי את הגיין ברבע והשריקות נעלמו - כאילו הרגישות גבוהה מידי אבל ברוקפורד פאנץ' 200 יכלתי להגדיל את הגיין יותר מ2\3!

הגיין על חצי זה חלש מידי בשבילי

פורסם

ברור שלא יהיו שריקות שהרדיו דיסק סגור כי המגבר גם לא עובד במצב הזה!!!

השאלה שאיל שאל היא האם השריקה מתגברת עם לחיצה על דוושת הגז.....

תענה על זה ונמשיך.

פורסם

אני חושב שכן, לא יכול לשמוע יותר מידי כי המנוע עושה רעש וגם המערכת אז לא שומעים יותר מידי.

בכול זאת:

אם כן מזה אומר? מה לעשות?

אם לא מזה אומר? מהלעשות?

פורסם
אני חושב שכן, לא יכול לשמוע יותר מידי כי המנוע עושה רעש וגם המערכת אז לא שומעים יותר מידי.

בכול זאת:

אם כן מזה אומר? מה לעשות?

אם לא מזה אומר? מהלעשות?

 

אם זהשריקות הן לפי הסל"ד אז תרחיק את הכבל של המחת מהכבל של ה RCA, אצלי היה בלאגן בין הכבלים ליד המגבר והיו שריקות כאלה, הפרדתי וסידרתי את הכבלים וזה הסתדר.

האם יש שריקות כאלה גם כשהמנוע מכובה? תשים ווליום חלש, תשים את האוזן ליד הרמקול בדלת ותלחץ על הגז בניוטרל, ואז תשמע עם השריקות לפי הסל"ד או לא.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

לי יש גם בעיה דומה.....

 

יש לי צליל של שריקה גם כשהמערכת כבויה !

 

עוד מידע שיכול לעזור :

 

זה רק בפול גז....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
לי יש גם בעיה דומה.....

 

יש לי צליל של שריקה גם כשהמערכת כבויה !

 

עוד מידע שיכול לעזור :

 

זה רק בפול גז....

 

אההה ... זה הטורבו!

תפרק ותביא לי! :lol:

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

הרחקתי בין הארסייאיי והכבלי מתח וזה לא נפתר!

ממש הרחקתי קיצוני כדי להיות בטוח...

 

עוד דבר עכשיו שמעתי שבאמת מתי שאני לוחץ על הגז השריקה מתגברת.... (וזה לא טורבו :) )

 

מה זה יכול להיות?

פורסם
הרחקתי בין הארסייאיי והכבלי מתח וזה לא נפתר!

ממש הרחקתי קיצוני כדי להיות בטוח...

 

עוד דבר עכשיו שמעתי שבאמת מתי שאני לוחץ על הגז השריקה מתגברת.... (וזה לא טורבו :) )

 

מה זה יכול להיות?

 

בדוק את כל כל כל כל החיבורים..

 

זה בד"כ נובע מבעיה בחיבורים..

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

עכשיו חזרתי מלמטה הייתי באוטו ולא הצלחתי לסדר את הבעיה...

כלום לא משתנה. ניסיתי לפתוח את הפאנל להדק את הארסיאיי, עברתי לאורך כול האריסייאי והוא בסדר, הוא לא ליד המתח, והוא מחובר טוב למגבר... הכבל עצמו לא רע - חדש של לייטניג אודיו אז זה לא איכותו...

 

משהו פה מסרייח...אולי המגבר? אני כבר לא יודע מה לחשוב אני מת לפתור את זה

×
×
  • תוכן חדש...