Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה אני נוהג להשתמש בהילוכים כאשר אני בולם. הברקסים שלי תקינים 100% (כך לפחות קבע הטסט), ואני חייב לציין שכאשר אני בולם ללא עזרת ההילוכים (קורה לעיתים רחוקות) מרחק הבלימה גדל....

 

כמו גם פעם הייתי במצב חירום בירידה שלפני הקסטל רכב לפני (סופה צבאית) בלמה בלימת חירום אחריו אני לחצתי על הבלמים אך הגלגלים ננעלו לכן הרגשתי שאני לא אספיק לעצור אך כיוון שכבר הספקתי לרדת מהילוך 5 ל3 הורדתי את הגז ובמקום להאט פשוט התחמקתי משם. (ד"א יש לי גיר ידני) ולפי דעתי אין נזק לגיר אם אני מוריד הילוך והסלד עולה מ 2000 ל3000 .

בו נגיד זאת בעדינות, זה לא עניין של דעה ולא עניין של ניסיון אישי. יש דרך נכונה לבלום ויש דרך לא נכונה לבלום. כל זמן שהבלמים שלך מצליחים לנעול את הגלגלים בבלימה אני מוכן להוכיח לך בפועל שבלימה תוך שימוש בבלמים בלבד באופן יעיל היא הדרך הקצרה והבטוחה לעצירה מהירה. אם אתה עוצר במרחק קצר ממני בשיטה שלך אני חותך את האגזוז (של האוטו שלך, כמובן...).

 

לגבי מקרה החירום בקסטל, לתמרן במקום לבלום זו בהחלט תגובה הולמת במקרים רבים, אבל לא ממש קשור לדיון

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואו, איזה שרשור הזוי...

ממש הייתי רוצה לראות איך האנשים פה מבצעים בלימת מנוע במצב חירום ומצליחים לעשות את זה במרחק קצר יותר מהבלמים שלהם :roll:

 

לכל מי שטוען את השטויות האלה הייתי ממליץ ללכת וללמוד קצת על העקרון הפיזיקלי הבסיסי שגורם לרכב שלכם לעצור.

 

אם הבלמים שלכם הלכו פייפן והם לא מסוגלים לייצר מספיק כח כדי לנעול את הגלגלים אז באמת תשתמשו במנוע כדי לבלום וכשתגיעו לעצירה מוחלטת תקראו לגרר שיעיף את האוטו שלכם מהכביש...

 

ולפני שיהיו עוד תגובות שינסו להסביר לי: אני מדבר על בלימת חירום !!

אפשר למצוא סיבות לבלימות מנוע בנוסף לברקסים כפי שכבר תיארו פה בהודעות השפויות יותר אבל בבלימת חירום עובדים עם הברקסים (וזה בלי קשר להעברה להילוך מתאים למקרה שתרצו להתחמק עם גז במקום/אחרי בלימת החירום).

פורסם

חברה מישהו שמע על אגזוז ברקס?????? בלם עזר, כך גם הבלימה עם הגיר, האם זה עוזר? כן זה מאט יותר כאשר משלבים את השניים. האם נגיע לעצירה מוחלטת? לא! גם לא עם אזוז ברקס. (אחרי מרחק גדול) וכן אני יודע שהגיר לא ינעל לי את הגלגלים!!! ועדיף שכך!!

פורסם
חברה מישהו שמע על אגזוז ברקס?????? בלם עזר, כך גם הבלימה עם הגיר, האם זה עוזר? כן זה מאט יותר כאשר משלבים את השניים. האם נגיע לעצירה מוחלטת? לא! גם לא עם אזוז ברקס. (אחרי מרחק גדול) וכן אני יודע שהגיר לא ינעל לי את הגלגלים!!! ועדיף שכך!!

בחיים שלי לא קראתי משפט מסובך ולא מובן כמו שאתה כתבת עכשיו...

 

אופיר, חכה עוד 20 יום אני אענה לך...

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
חברה מישהו שמע על אגזוז ברקס?????? בלם עזר, כך גם הבלימה עם הגיר, האם זה עוזר? כן זה מאט יותר כאשר משלבים את השניים. האם נגיע לעצירה מוחלטת? לא! גם לא עם אזוז ברקס. (אחרי מרחק גדול) וכן אני יודע שהגיר לא ינעל לי את הגלגלים!!! ועדיף שכך!!

בו נעשה את הדיון למעניין.

 

אני שם אלפייה שאני צודק והדרך הכי הנכונה לבלום בלימת חירום ברכב פרטי תקין היא ללא שימוש בהילוכים. אני מציע לבדוק מי צודק ע"י פניה לכל בתי הספר לנהיגה מתקדמת בארץ והעלאת השאלה בפני המדריך הראשי.

 

אני מתחייב לתרום את כל האלפייה שלך לעמותת "לילך" שמפעילה מעונות יום לילדים בסיכון.

 

עכשיו שים את הכסף היכן שהמקלדת שלך נמצאת,

אם אתה גבר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עזוב, מה אתה מדבר איתו על ברקסים ?

 

זה כל-כך פאסה.

הוא בולם עם המנוע, האגזוז, גלגלי עזר, הנדברקס, רגל בחוץ ולמקרה חירום אמיתי הוא מוציא מצנח.

כל אחד מאלה מכניס את הברקסים בכיס הקטן (והם עברו טסט אז בכלל...). רק תחשוב אם הוא משלב את כל האמצעים האלה יחד :shock:

 

אגב, אני כמובן מוכן בכיף להצטרף אלייך להתערבות אבל אני דווקא מאוד הייתי רוצה לראות את זה אז הייתי מעדיף (אני מניח שגם motor head יעדיף) לסגור את ההתערבות בניסוי אמיתי ולא סתם איזה מדריך נהיגה שלא מבין כלום.

פורסם
עזוב, מה אתה מדבר איתו על ברקסים ?

 

אגב, אני כמובן מוכן בכיף להצטרף אלייך להתערבות אבל אני דווקא מאוד הייתי רוצה לראות את זה אז הייתי מעדיף (אני מניח שגם motor head יעדיף) לסגור את ההתערבות בניסוי אמיתי ולא סתם איזה מדריך נהיגה שלא מבין כלום.

גם בסדר.

כל זמן שזה לא האוטו שלי שמרסקים לו את הגיר בבלימה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בוא נראה..

 

שיפוץ גיר עולה מעל 1500 שקל ..

 

רפידות עולות בערך 200 שקל ... מממממ בוא נחשוב ביחד מה עדיף ...

 

או בקיצור ... יש לך רפידות, שתמש בהן ! הגיר הוא לא בשביל עצירה, בוודאי שלא באוטומט ! בידני עוד אפשר וגם אז לא מומלץ .. אבל באוטומט בהחלט לא !

 

ה "2" שיש לך בגיר הוא בשביל עליות (ירושלים, חיפה) ששם צריך כוח ..

דבר ראשון, 2 זה בשביל ירידות. כדי שלא תצתרך לבלום כל הזמן.

דבר שני , כן מותר לבלום עם הגיר וגם כדאי. כמובן צריך לדעת באיזה מהירות ואיזה סל"ד ולאיזה הלוך.

כדי לא לגרום נזק לגיר.

דבר שלישי, נהג טוב, זה נהג שמשתמש כמה שפחות בבלמים.

במיוחד ברכב אוטומט.הרבה נהגים משתמשים בבלמים, ולא מנצלים את הורדת הלוכים.

והרבה פעמים מוצאים את אצמם בתעלות בגלל התחממות של הרפידות.

 

בלימת חרום זה כבר ספור אחר.

Omnia mea mecum porto

פורסם
רק עוד 20 יום לסיום החופש הגדול....

רק עוד 20 יום.....

תחזיקו מעמד חבר'ה....

WTF??? מה זה אמור להביע?!

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אני עוצר רק עם הטמבון הקדמי, הכי טוב!

ואם זה לא עוזר אז זה מגיע לרדיאטור ואחרי זה למנוע - זה מה שנקרא בלימת מנוע :-o


×
×
  • תוכן חדש...