Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אפשרות גם לבעליי הפיאט המסחריות להגיע כגון דוקטו ?

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש כאן אחד בפורום עם איזה פיאט קופה נחמדה.

 

אל תסתתר חמוד- תצא או שאני אחשוף אותך!!!:-D

 

אין במועדון איזה קופה 20V / 16V טורבו , או משהו מעניין בסגנון ? 8)
פורסם

המפגש לא ייערך הרבה זמן, הצפי לשעה שעתיים.. בכל מקרה אם יש לך משהו דחוף לעשות אתה יכול ללכת גם באמצע.

פורסם

90 אחוז שאני בא

לכל אלו שהבטחתי להם להרכיב מערכות/רמקולים וכד..

אני עם אונו לבנה ועליה בצד רשום פיאט

כמו שיש כאן בצד (ימין)

במידה והאונו לא תהייה זמינה, מישהו ייתנדב לקחת אותי מראשון?

Suzuki Jimny

פורסם

חשוב להבהיר דבר אחד:

המפגש הנ"ל הוא של "מועדון פיאט". במידה ויגיעו רק אנשים ללא המכוניות זה לא יהיה שווה הרבה. חשוב שהאנשים יגיעו עם המכוניות שלהם, גם אם הדבר כרוך בביזבוז קצת דלק ובזבוז ק"מ, כי חשוב שיהיו כמה שיותר רכבי פיאט. מפגש כזה לא נערך כל יום וליתר דיוק לא נערך כלל. לכן תעשו מאמצים להגיע עם המכוניות.

אם הדבר לא יתאפשר בשום אופן ולא תהיה ברירה אחרת כמובן שעדיף שאנשים יגיעו ללא המכוניות אבל רק במקרה אחרון ללא ברירה אחרת.

 

זה היה חומר למחשבה.

פורסם

stio אני מסכים איתך אבל אנשים רוצים לבוא ולהתרשם/להמצליץ על מוצרים/לדבר על בעיות/מוסכים/וכל אחד ייתרום לשני משהו כמו שאני הולך להתקין לך stio את המערכת :)

Suzuki Jimny

פורסם

לצערי לא אוכל להגיע אך אני מאחל לכל חברי המועדון ולכל בעלי הפיאטים מפגש מוצלח ופורה שיהווה בסיס והתחלה למסורת של מפגשים ואני מקווה שלצד האונו והפונטו החביבות יגיעו גם דגמים מיוחדים ונדירים יותר,

 

בהצלחה!!!

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
stio אני מסכים איתך אבל אנשים רוצים לבוא ולהתרשם/להמצליץ על מוצרים/לדבר על בעיות/מוסכים/וכל אחד ייתרום לשני משהו כמו שאני הולך להתקין לך stio את המערכת :)

חחח תודה.. הרדיו דיסק והרמקולים כבר אצלי בבית.. מקווה לחזור מחר עם רדיו דיסק במקום הרדיו טייפ הישן שיש לי עכשיו..


×
×
  • תוכן חדש...