Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שנת 92 לבן שנהב...המליצו לי לצבוע את הטמבונים+מראות...

נשמע הגיוני - יכול להיות נחמד - עכשיו כשהורדתי את פסי המגן מפלסטיק מהדלתות.... רק נשאר לסתום אותם יפה, ויכול להיות שצביעת הטמבונים תביא את האוטו לשיא האסתטיות...

 

חוות דעת אישית תעזור לי מאוד...

ובכלל אם אתם יודעים את טווח המחירים [שאני ידע איפה רוצים לסבן אותי :-) ] אז אשמח אם תיידעו אותי...

פורסם

יותר מידי לבן לטעמי.

 

תסתכל על הדגמים של רנו 5...

הכל לבן זה פשוט מצמרר.

אם הרכב שלך היה בצבע אחר זה היה סיפור שונה.

פורסם

וואלה יש מצב, אבל נסו לדמיין את זה ...

 

 

 

 

tea_RJR3q6.jpg

 

כביכול - לבן במקום השחור...

נראה לי שיצא פיצוץ...לגבי לצבוע את כל האוטו בשחור....זה בהמשך אבל בינתיים בשביל הסיפוק - טמבונים.

פורסם

אז עזוב אותך תצבע בשחור.

 

תחכה קצת..

חבל שתצבע בלבן ושוב תצבע חזרה לשחור...

בכל אופן אל תעשה את זה,זה יהיה מזעזע.

פורסם

למה מזעזע?! עדיף אוטו שחור לבן שיראה כמו מעבר חציה ?!

אני אישית מעדיף את האוטו יותר "חלק" מה שנקרא, ושהכל יהיה באוטו צבע. (פסים,ידיות, מראות..)

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

לדעתי לבן על לבן סבבה לגמרי...בכלל כל רכב לבן חדיש מגיע עם טמבונים בצבע הרכב...אז למה שם זה לא מזעזע ?

פורסם

מאותה הסיבה שרנו 5 נראית רע כשהכל לבן.

אתה יודע מה ,אולי זה בגלל כל הפלסטיקים הענקיים האלו שיש לרנו 5 מסביב לכל האוטו.

פורסם

יותר יפה טמבונים בצבע הרכב.

לך על זה

והחלקת פסי הקישוט בדלת זה צעד מבורך

 

מחירים +- 500-600 שקל.

 

בהצלחה.

פורסם

תצבע,טמבונים לבנים זה חלק מהאוטו שלך.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
יותר יפה טמבונים בצבע הרכב.

לך על זה

והחלקת פסי הקישוט בדלת זה צעד מבורך

בהצלחה.

אני בעד צביעת הפגושים.

 

להוריד את פסי ההגנה זה מעשה טיפשי

בחניות (סופר וכו') ישאירו לך מכות בפח

לא חבל?

 

תשאיר אותם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

RS זה כבר קצת מאוחר מדי...הורדתי אותם כבר [המגנים], שמע...יכול להיות שזה צעד מסוכן, אבל אני שלם איתו...סך הכל נהיה קצת יותר זהירים. זה הכל. יותר נעים להביט על הרכב חלק בלי הקקה הזה שדופק לו את כל הקומפוזיציה בעין.

 

וואלה תודה אנשים החלטתי לקחת תצעד לידיים עוד יותר תודה ל MITSUBISHI RULES , כשראיתי את הסימלון של המיצובישי שלו שם שהכל לבן אמרתי לעצמי - זהו !. בעזרת השם משכורת הבאה יהיה לי כסף [חייל :-) ] ונעשה את זה !

 

תודה לכולם !

×
×
  • תוכן חדש...