Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה גולף GTI קבריולט יש בארץ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם המד מהירות במיילים אז היא אמריקאית.

 

1800 הזרקה אבל.... לא מנוע GTI ולא GLI.

ההפך, בגלל תקנות מחמירות של זיהום אויר בארה"ב (ובקליפורניה בפרט ולאן נמכרו הקבריולה?) ההספק שלהן נמוך משמעותית ממנוע ה 1800 קרבורטורים הסטנדרטי שנמכר באותה תקופה.....

אם אני זוכר נכון(ונא לא להתעצבן אם אני טועה...) 76כ"ס.

לפרטים מדוייקים תעשה חיפוש בגוגל.

בברכה,יניב.

ערכיה: התופעה שגולפים אמריקאיות הגיעו עם הזרקה ונרשמו בטעות עם כניסתן לארץ כ GTI היא תופעה מוכרת וכואבת.... מרבית ה GLI שמסתובבות בארץ הן בעצם קבריולה אמריקאיות :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם כבר אנחנו בנושא, אותו שהמהירות שלו היא במילים ולא בקילומטרים יכול לנסוע בארץ?!

איך הנהג יודע באיזה מהירות הוא נוסע? הרי הוא לא יתחיל לחשב את זה בזמן הנסיעה...

 

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
שלום :)

 

ליד הבית שלי (אשדוד) יש גולף GLI שנת 86-7 לא זוכר...קבריולט..מאוד מושקעת לאחר פחחות צבע..אגזוז וכו...האוטו כבר הרבה שנים אצלו והבן אדם תמיד מסדר אותה מפרק לה חלקים מרכיב...וכו... האוטו מיוחד מאוד...וממה שראיתי מידי פעם האוטו מרביץ לא רע... :)

אתה מדבר על הגולף קבקיולט הלבנה??? כי היא דווקא דיי עגלה

אבל יש את ה גולף קבריולט הכחול כהה עם הכיסאות ספורט האוטו ממש חיה רעהה של בחור עם שיער ארוך.

נ.ב

מאיזה אזור אתה?

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

לא אחי....יש אחת שוחרה חונה המון ב ו'

אני מ ח' מאיפה אתה?

"בשביל להגיע לתוצאות משמעותיות יש לערוך שינויים משמעותיים"

פורסם
אם כבר אנחנו בנושא, אותו שהמהירות שלו היא במילים ולא בקילומטרים יכול לנסוע בארץ?!

איך הנהג יודע באיזה מהירות הוא נוסע? הרי הוא לא יתחיל לחשב את זה בזמן הנסיעה...

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

פשוט זוכרים מהיריות חשובות בע"פ.

נגיד 50 מייל זה בערך 80 קמ"ש

60 מייל זה 100

30 זה בערך 50..

וככה הלאה..

 

אור.

פורסם
אתה מדבר על הגולף קבקיולט הלבנה??? כי היא דווקא דיי עגלה

אבל יש את ה גולף קבריולט הכחול כהה עם הכיסאות ספורט האוטו ממש חיה רעהה של בחור עם שיער ארוך.

נ.ב

מאיזה אזור אתה?

לא אחי....יש אחת שוחרה חונה המון ב ו'

אני מ ח' מאיפה אתה?

די לפוצץ. בשביל מה יש ממשק הודעות פרטיות?!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...