Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

יש לי חבר שרכש אודי A4 חדשה מהחברה. הרכב אמור להגיע עוד מספר ימים. הוא נדרש על ידי חברת הביטוח להתקין איתוראן ופאל.

 

מאחר וברכבו הקודם התקנת האיתוראן התבצעה ע"י היבואן ובצורה שהרסה את פנים הרכב וגרמה לרעשי פלסטיקים תוך כדי הנסיעה, הוא מעוניין כיום ללכת ולהתקין את האיתוראן בעצמו, במקום טוב אשר מבצע התקנה איכותית וללא סימנים ורעשי פלסטיקים רופפים לאחר מכן.

 

האם מישהו מכיר מקום שכזה ויכול לתת לי המלצה?

 

אשמח לעזרתכם.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

לנו יש בשלושה מכוניות איתוראן בבית ולפי מה שהבנתי מאבא שלי זה שאין מוסכים שמרכיבים איתוראן, האופציה היחידה זה ללכת לחברת "איתוראן" ולהרכיב או לשאול אותם.

 

תפתחו את העיתון "בלייזר" הם מפרסמים שם כל הזמן.

 

כמו כן שחבר שלך יידע שיש עלות חודשית של אחזקת איתאורן בסביבות החמישים לחודש או משהו כזה.,

 

ותמסור לו שיתחדש :)

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם
מאיזה אזור בארץ חברך?.

בברכה - רפי לין :-)

מרכז / שרון.

 

תודה רפי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

מוזר, בA3 שלי האיתורן מגיע עם הרכב מהסוכנות (אני מניח שעדיין מדובר בהתקנה מקומית).

התקנה מקצועית, יפה, מיקום מצויין...

איך יוצא שדווקא האחות הגדולה מגיעה בלי?

פורסם
מוזר, בA3 שלי האיתורן מגיע עם הרכב מהסוכנות (אני מניח שעדיין מדובר בהתקנה מקומית).

התקנה מקצועית, יפה, מיקום מצויין...

איך יוצא שדווקא האחות הגדולה מגיעה בלי?

כי הוא ציין שאת הרכב הקודם שלו בחברה לא הרכיבו לו את זה אסטטי, ולכן הוא לא רוצה להרכיב שם שוב.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

אני יכול להמליץ עם "אחים שהרבני" בפתח-תקוה, מקצועיים ועושים עבודה טובה.

 

03-9315156

 

בהצלחה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

"צחי מערכות " נמצא בחולון

מתקין טוב ואיכותי ומומחה לאאודי

"רדיו מילאנו " נמצא בבני ברק ליד קניון איילון

 

"סאונד אנד סקיוריטי " ר"ח אליפלט בת"א

מורשה איתוראן מניסיון שלי מתקין איכותי ומקצועי

פורסם

אין מה לעשות, כל רכב שמפרקים לו את הדש בורד בשביל להרכיב משהו לא יחזור להיות באותה איכות כמו המקורי.

ההצעה שלי, נסה לשכנע את אביך לחפש חברת ביטוח שלא דורשת איתוראן .

פורסם
אין מה לעשות, כל רכב שמפרקים לו את הדש בורד בשביל להרכיב משהו לא יחזור להיות באותה איכות כמו המקורי.

ההצעה שלי, נסה לשכנע את אביך לחפש חברת ביטוח שלא דורשת איתוראן .

א. אף חברת ביטוח לא תסכים לבטח רכב ביותר מ- 260 אלף ש"ח ללא איתוראן /פוינטר.

ב. הרכב הוא לא של אבא שלי אלא של חבר שלי.

 

תודה לכל העוזרים.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

×
×
  • תוכן חדש...