Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיט דימה, חוקי??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי בPSI ולא קיבלתי תשובה, אז אני שואל כאן:

 

רכב כמו זה שבתמונה שיש לו קיט דימה, מסוגל לעבור טסת?

ואיך מבחינת חוקיות? בטח שוטרים שמחים להוריד רכבים כאלה מהכביש, לא?

 

http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7350

 

לוטן

הייתה וולקן, היום יש קליאו ספורט MK1

פורסם

לדעתי הוא חוקי לגמרי, הקיט הוא מקורי וכך נברא הרכב. לא רואה שום סיבה שרכב עם קיט כזה לא יעבור טסט.

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם
לדעתי הוא חוקי לגמרי, הקיט הוא מקורי וכך נברא הרכב. לא רואה שום סיבה שרכב עם קיט כזה לא יעבור טסט.

לא מקורי ולא נעליים , הקיט "נבנה" או הוסף לרכב.

ויש הרבה סיבות בגינם רכב כזה לא יעבור טסט , אחת מהן היא סעיף "שינוי מבנה "

פורסם

לכל החכמים

 

קיט DIMMA הוא קיט חוקי לחלוטין מאושר ע"י היצרן והורכב לראשונה אצלי בשנת 1991 במוסך.

הקיט הובא על ידי מבלגייה והורכב ב205 GTI שלי הכחולה (עדיין נוסעת)

עובר טסט חוקי עם הצמיגים חתך 45. רשום ברשיון.

נכון שהיו לי צרות בהתחלה, אבל אחרי איום שלי מפורש לתביעה ניתן לי ההיתר.

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

אני רוצה לנצל את העמדה הזאת בשביל לישאול 2 שאלות בקשר לקיט dima

 

1. כמה מכוניות עם הקיט הנדיר הזה נוסעות היום בכבישי ארצנו?

 

2. האם הקיט הזה חוץ מניפוחים והנמכות חיצוניות מכיל גם שיפורים למנוע או גם שיפורים לשילדה?

 

 

אני ישמח מאוד אם תעזרו לי לפתור את שאלות אלה :-D

 

תודה

יוגב 205

פורסם

כחולה רשוי 2866189 שהיתה שלי במשך 11 שנה, נדמה לי שראיתי אותה נוסעת עם שלט למכירה

 

בזמן שהיתה שלי היה בה SUPER CHARGE מנוע 1.9 מומנט של משאית

גיר MI 16 . אח"כ נעשו בה שינויים אין לי מושג איזה.

היתה בתקופתי אחת ירוקה עם מספר זר הסתובבה בנתניה ,עוד אדומה ואחת לבנה.

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם
מצטער, אבל עדיין אפ אחד לא ענה על השאלה מה זה קיט דימה..

 

אנא התייחסו לשאלה הנשאלת..

 

בתודה, אור.

אני שאלתי וענו...

זה ניפוח של הכנפיים האחוריות...

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

לא זה לא ניפוח רגיל,

הקיט המקורי של DIMMA מכיל :מגן קדמי, מגן אחורי,ספים לתחתית הרכב, חישוקים חתך 45 ,

מכסה מנוע, ספויילר אחורי,תוספת למכסה תא מטען,אינטרקולר,יחידת מגדש על, ראש מנוע,

בוכנות טיטניום עם שרוולים,הגה כוח,גלגל הגה ,מצמד מיוחד.

זה הקיט המושלם ,ברור שאפשר לקנות חלק מהקיט.

מירוצי מכוניות

פורסם

דני הרכב הזה יובא לפה ויש לו תקינה? אם לא אז אין סיבה שהוא יעבור טסט חוקית גם אם תאיים.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...