Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיט דימה, חוקי??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא חייב תקינה כי מבנה לא שונה, האיום בא מכיוון שלאנשי משרד התחבורה לא היו תשובות

מקצועיות לבקשתי, לכן לאחר אישור יצרן הרכב פיגו שיש בידי ,אושר הרכב כחוק.

DIMMA הוא היצרן היחידי שיש בידיו אישור יצרן הרכב.

לכן המכונית שלי דאז היתה היחידה בארץ שלא חששתי לנהוג בה בלי להסתכל במראות ולפחד ממשטרה

רק המהירות הפחידה.

אצל מי המכונית היום? מישהו יודע?

מירוצי מכוניות

פורסם
לכל החכמים

 

קיט DIMMA הוא קיט חוקי לחלוטין מאושר ע"י היצרן והורכב לראשונה אצלי בשנת 1991 במוסך.

הקיט הובא על ידי מבלגייה והורכב ב205 GTI שלי הכחולה (עדיין נוסעת)

עובר טסט חוקי עם הצמיגים חתך 45. רשום ברשיון.

נכון שהיו לי צרות בהתחלה, אבל אחרי איום שלי מפורש לתביעה ניתן לי ההיתר.

דני לוי

דני , שכתבתי שהקיט לא חוקי , התכוונתי לקיט דימה כקיט aftermarket אשר הוסף בארץ

ולא כזה אשר הגיע עם הרכב ונחשב מקורי או לא , כיום מי שרוצה לשים קיט כזה בעצם מסתכן

בסעיף שינוי מבנה והורדה מהכביש , וזה לא כזה משנה אם יש שיתוף פעולה בין פיז'ו בחו"ל לבין

דימה , למייטב ידיעתי הקיט לא יהיה מאושר אלא אם כן יאושר על ידי היצרן והיבואן בארץ , וגם

אז סביר להניח ייתקל במייטב הבירוקרטיה הטפשית של מדינתנו ...

פורסם

טוב, תודה על התשובות...

משהו יודע האם הקיט DIMA שיש ל205 הזו חוקי או לא?

 

**ואל תגידו לי תתקשר ותשאל, למה סתם להציק לאנשים?

הייתה וולקן, היום יש קליאו ספורט MK1

פורסם
דני , שכתבתי שהקיט לא חוקי , התכוונתי לקיט דימה כקיט aftermarket אשר הוסף בארץ

לכל החכמים

 

קיט DIMMA הוא קיט חוקי לחלוטין מאושר ע"י היצרן והורכב לראשונה אצלי בשנת 1991 במוסך.

דני לוי

הוא בפרוש רשם שהערכה הותקנה בארץ.

 

ושיפורים שמאושרים ע"י היצרן כן "תופסים" מבחינת החוק.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

שוב

הקיט DIMMA הורכב בארץ אצלי במוסך, הבאתי את הקיט מבלגייה אחר כך קיבלתי אישור ממשרד

התחבורה הסברתי את עצמי?

החוק מאד פשוט, אם יש אישור יצרן, היבואן חייב לאשר, אחר כך יתנהל קרב עם משרד התחבורה

אם תתעקש יתנו לך אין להם ברירה

היום גם יש מודעות לעניין ,אז בשנת 1993 הם לא ידעו לבלוע את זה.

מכיוון שהייתי חלוץ בנושא ,יש להניח שמי שייבא את הקיט היום חוקי, לא תהיה לו שום בעייה

אם יציג את אישור היצרן והיבואן.

מירוצי מכוניות

פורסם

מה שווה הקיט הזה לרכב חוץ מצורה חיצונית..?

מה הוא נותן מבחינה מכנית..?

 

 

 

 

אני לא יודע בקשר לקיט, בארץ הכל יכול להיות

אבל רושמים טסט ולא טסת...

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

אנ'לא חושב שזה משנה, מאחר וזומילה לועזית.

פורסם

לידעתכם..

 

הקיט שדני לוי מדבר עליו "קיט דימה" , זה בפרוש ל-א הקיט שיש היום על כל מיני רכבים.

 

העבודה הזו היא של A-TEAM, ולא קיט דימה מקורי !

 

הקיט דימה המקורי היחידי הוא בצבע (כיום) סגול חציל\זוהר , ושייך (עדיין?) לכפיר. (fast autosport לשעבר)

פורסם

אז דני יש לך הסבר למשל לבעיות שיש היום לסובארו עם הפרו? הרי זה על אותו הרעיון של פיג'ו אז למה בסובארו יורידו מכוניות משופרות מהכביש כי אין להם תקינה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אז דני יש לך הסבר למשל לבעיות שיש היום לסובארו עם הפרו? הרי זה על אותו הרעיון של פיג'ו אז למה בסובארו יורידו מכוניות משופרות מהכביש כי אין להם תקינה?

כי הדימה זה קיט... ולא מעלה הספק.. כמו הפרודרייב

פורסם

לדעתי הנושא של פרודרייב לא טופל כראוי ונראה לי המצב כך.

אם היבואן קיבל אישור יבוא והוא קיבל ,כך אני מבין ממה שהיה כתוב לפחות בעיתונים

ויש בידיו אישור יצרן "פוגי", משרד התחבורה יכול לעשות שמיניות באויר והוא חייב לאשר את הקיט

מישהו בסוברו לעניות דעתי לא רצה להכנס לעימות( משיקולים אחרים? ) והחליט לוותר

אם הייתי משלם על קיט כזה מכספי, והיו פונים אלי אח"כ להחזירו ולהסירו והיו בידי נתונים כאמור

של היצרן ,הייתי הולך לתביעה נגדם ונגד משרד התחבורה 100% זכייה באחריות.

מירוצי מכוניות

פורסם
שוב

הקיט DIMMA הורכב בארץ אצלי במוסך, הבאתי את הקיט מבלגייה אחר כך קיבלתי אישור ממשרד

התחבורה הסברתי את עצמי?

החוק מאד פשוט, אם יש אישור יצרן, היבואן חייב לאשר, אחר כך יתנהל קרב עם משרד התחבורה

אם תתעקש יתנו לך אין להם ברירה

היום גם יש מודעות לעניין ,אז בשנת 1993 הם לא ידעו לבלוע את זה.

מכיוון שהייתי חלוץ בנושא ,יש להניח שמי שייבא את הקיט היום חוקי, לא תהיה לו שום בעייה

אם יציג את אישור היצרן והיבואן.

אם כך , אז מדוע אסור למכור מכוניות מסויימות מאותו יצרן בארצנו?

יש אישור יצרן , אך עקב בעיות תקינה הן לא פוקדות את ארצנו , אני לא יודע

לשים בדיוק את האצבע על רכב ספציפי , אבל למייטב ידיעתי ישנם מכוניות שבלתי אפשרי להכניס

לארץ למרות שהן מיוצגות על ידי יבואן..

 

על כל פנים , אם משרד התחבורה לא מערים קשיים באישור קיט/חלק זה או אחר לאחר אישור

היצרן והיבואן - אז הדבר מהווה פתח לשוק שיפורים פורה בארץ , הרי היום לכל יצרנית שמכבדת

את עצמה - יש הסכם עם חברת שיפורים כזו או אחרת...

מעניין.

פורסם
זה קיט פחחות? אני משום מה הבנתי שזה מגיע עם הטורבו

מדובר על קיט בלבד, הטורבו שאתה מדבר שייך למנוע ה T16 .. שגם אותו אישרו תודות לבחור משוגע בשם בני :)

×
×
  • תוכן חדש...