Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!

 

1. לגבי הברקסים האחוריים - האם יש להם שימוש גם בבלימה רגילה או רק לבלם-יד (אין ABS!; מחיפוש שעשיתי הבנתי שעם ABS יש)?

 

2. לגבי גומיות לציריות - בבדיקה נאמר לי שצריך להחליף אותן - האם קריטי? האם אפשר למשוך את זה?

 

ד"א, הרכב הוא עונדה סיויק 93.

פורסם
שלום לכולם!!

 

1. לגבי הברקסים האחוריים - האם יש להם שימוש גם בבלימה רגילה או רק לבלם-יד (אין ABS!; מחיפוש שעשיתי הבנתי שעם ABS יש)?

 

2. לגבי גומיות לציריות - בבדיקה נאמר לי שצריך להחליף אותן - האם קריטי? האם אפשר למשוך את זה?

 

ד"א, הרכב הוא עונדה סיויק 93.

1.כן יש להם שימוש גם בבלימה רגילה.

2.כן זה קריטי להחליף את הגומיות כדי לא להרוס את הציריה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

 

1. לגבי הברקסים האחוריים - האם יש להם שימוש גם בבלימה רגילה או רק לבלם-יד (אין ABS!; מחיפוש שעשיתי הבנתי שעם ABS יש)?

בבלמים הקדמיים אתה רואה את בלמי הדיסק, מאחור הם בלמי תוף ולכן אתה לא רואה אותם. רוב הבלימה נעשית עדיין בבלמים הקדמיים כי המשקל עובר קדימה בבלימה.
פורסם
האם לדעתכם 200 שקל כולל עבודה לזוג ציריות זה סביר??

 

והאם 400 שח לברקסים אחרוי םזה סביר?

כן וכן.

לי זה נראה סביר מדי...

בדוק טוב טוב את החומרים ומי עושה לך את העבודה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

200 שקל אני מניח שהכוונה לזוג גומיות לציריות? אם כן המחיר סביר, ותלוי אם מדובר רק בגומיה או גם בפעמון...

מה מחליפים בבלמים האחרוריים? ואיזה רכב מדובר?

...Carpe Diem

פורסם
200 שקל אני מניח שהכוונה לזוג גומיות לציריות? אם כן המחיר סביר, ותלוי אם מדובר רק בגומיה או גם בפעמון...

מה מחליפים בבלמים האחרוריים? ואיזה רכב מדובר?

הוא כתב... הונדה סיוויק 93 :?

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...