Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

תראו המצב הוא כזה, אני נער בן 17 שרוצה לקנות רכב.

 

אני מחפש מהרכב (לפי סדר העדיפויות):

הנאה

ביצועים

בטיחות

 

כרגע בראש יש לי 2 מכוניות שעונות לדרישות מבחינת תקציב (25-35K)

פיג'ו 205 1.4 GR פוראבר

מאזדה 323 מדגמי שנת יצור 89-94 מנוע 1.6 ל'

 

עד כמה שהבנתי הפיג'ו מהנה הרבה יותר מהמאזדה הבנאלית והמשעממת, אבל מבחינת ביצועים המאזדה טובה הרבה יותר ואני בהתלבטות.

 

אני מפחד להגיע למצב בו אני אהיה בפיג'ו עם 4 חבר'ה ואגיד למצב שאתחיל להוריד הילוך ולהרגיש כבד, :evil: לעומת זאת המאזדה במצב הזה תיהיה נוחה הרבה יותר ומרגישה חזקה יותר. :twisted:

 

מה אתם אומרים אנשים :?: מה עושים :?:

יש לכם עוד משהו להציע בסכום הזה :?:

 

מצפה לעזרה ותגובות עינייניות,

בתודה מראש, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

מה אנחנו עושים בשעה כזאת ערים?!

איזה לילה מרגיז - לא נרדמתי דקה לא משנה כמה ניסיתי...

:)

 

ולשאלתך...

אמרת שחשובים לך בעיקר 3 דברים, הנאה ביצועים ובטיחות.

אני בטוח שהנאה וביצועים, לא תמצא ב 205 FOREVER. זה אוטו חמוד, שנוסע סבבה, ולא עושה בעיות. האוטו בעיקרון הוא אוטו משעמם שעושה את העבודה שלו. לא בצורה כיפית, לא בצורה מהירה במיוחד, אבל נוסע. לפי מה שאתה מחפש, זה לא נראה לי הכי בשבילך.

בקשר למאזדה, אין לי הרבה ידע בקשר למאזדה הזאת חוץ מזה שהיא יפה, אבל אני הייתי מנחש שהיא לא בדיוק מכונית ביצועיסטית. אולי מהנה, אבל לא ניראת לי ביצועיסטית בכלל...

 

בתקציב של 25-35K יכולות להיות לך כמה אפשרויות מעניינות.

לפי האפשרויות שאתה כתבת, הפיג'ו 205, והמאזדה, לא נראה לי שאתה תיהיה מעוניין במכונוית שהעיקר שלהן זה הספורטיביות, אם היית מעוניין הייתי ממליץ לך על רנו קליאו RSI שנת 95~ או פיג'ו 106 ראלי. לשניהם יש ביצועים גבוהים והנאה מעולה, אבל שניהם ספורטיביים בעיקר(בעיקר = ממש אבל ממש כמעט רק ספורטיביות, בלי נוחות). מה גם, שקשה למצוא אחת שבמצב טוב. אמרת לפי סדר העדיפויות שהכי חשוב לך הנאה....אז הנאה זה בעיקר אחת מהם, הראלי, או קליאו, כמו גם הסיטרואן סקסו VTS\VTR. אבל קשה למצוא אחת מהם במצב טוב.

מכיר את המשפט: " אם קצת רצון ויכולת, גם פיל יכול לדפוק תרנוגלת"? אז זהו..תחפש קצת ותמצא, אם תרצה.

עוד אפשרות שתיהיה לך טובה היא ההונדה סיוויק ESI שנת 94 או 95 אם אני לא טועה. אישית, אני לא אוהב את ההונדה הזאת, יותר מדיי פוזה של ערס או משהו כזה, אבל אם אתה אוהב, אז בבקשה - זה אחלה אוטו. ביצועים מעולים, בטיחות גם. תוכל ללכת גם עליה, אבל בדרך כלל אלה מכוניות שעברו המון ידיים, אז צריך לבדוק טוב.

 

בטוח יש עוד אפשרויות, אבל תראו מה השעה, תתחשבו בי....:)

Back to the original - NC again.

פורסם

היי !

אז מה ? בוקר טוב או לילה טוב ? :wink:

 

ולעניינינו ..

נראה לי שהלכת רחוק מידי, אני בן 17 ללא נסיון רב, זה יהיה רכב ראשון ונראה לי שמסוכן מידי .. (הפיתוי, הפיתוי ..)

 

ההונדה שדיברת עליה היא האצ'בק ? מנוע 1.4 ?

אם כן זה יכול להיות כיוון מעולה, לא רכב ספורט אלה רכב פוזה עם ביצועים לא רעים, מה שנותן לי לשחק אבל עד גבול הטעם הטוב.

 

אם יש לך עוד רעיונות ואתה לא עייף מידי בכדי לענות לי אשמח לשמוע מהם.

 

בתודה מראש, אבי.

נ.ב

לרדת מהפיג'ו ?

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

גם פג'ו 306 שנת 94 נכנסת לך יופי בתקציב :)

 

ובתור אחד שיש לו אחת כזו... מאוד מאוד נוחה ומהנה , והייתי עם 5 באוטו והאוטו נוסעעעע :) אבל שלי 1.8 .. קצת קשה למצוא .. אבל כמו שאמרו , הכל ניתן !

פורסם
מה אנחנו עושים בשעה כזאת ערים?!

איזה לילה מרגיז - לא נרדמתי דקה לא משנה כמה ניסיתי...

:)

 

ולשאלתך...

אמרת שחשובים לך בעיקר 3 דברים, הנאה ביצועים ובטיחות.

אני בטוח שהנאה וביצועים, לא תמצא ב 205 FOREVER. זה אוטו חמוד, שנוסע סבבה, ולא עושה בעיות. האוטו בעיקרון הוא אוטו משעמם שעושה את העבודה שלו. לא בצורה כיפית, לא בצורה מהירה במיוחד, אבל נוסע. לפי מה שאתה מחפש, זה לא נראה לי הכי בשבילך.

בקשר למאזדה, אין לי הרבה ידע בקשר למאזדה הזאת חוץ מזה שהיא יפה, אבל אני הייתי מנחש שהיא לא בדיוק מכונית ביצועיסטית. אולי מהנה, אבל לא ניראת לי ביצועיסטית בכלל...

 

בתקציב של 25-35K יכולות להיות לך כמה אפשרויות מעניינות.

לפי האפשרויות שאתה כתבת, הפיג'ו 205, והמאזדה, לא נראה לי שאתה תיהיה מעוניין במכונוית שהעיקר שלהן זה הספורטיביות, אם היית מעוניין הייתי ממליץ לך על רנו קליאו RSI שנת 95~ או פיג'ו 106 ראלי. לשניהם יש ביצועים גבוהים והנאה מעולה, אבל שניהם ספורטיביים בעיקר(בעיקר = ממש אבל ממש כמעט רק ספורטיביות, בלי נוחות). מה גם, שקשה למצוא אחת שבמצב טוב. אמרת לפי סדר העדיפויות שהכי חשוב לך הנאה....אז הנאה זה בעיקר אחת מהם, הראלי, או קליאו, כמו גם הסיטרואן סקסו VTS\VTR. אבל קשה למצוא אחת מהם במצב טוב.

מכיר את המשפט: " אם קצת רצון ויכולת, גם פיל יכול לדפוק תרנוגלת"? אז זהו..תחפש קצת ותמצא, אם תרצה.

עוד אפשרות שתיהיה לך טובה היא ההונדה סיוויק ESI שנת 94 או 95 אם אני לא טועה. אישית, אני לא אוהב את ההונדה הזאת, יותר מדיי פוזה של ערס או משהו כזה, אבל אם אתה אוהב, אז בבקשה - זה אחלה אוטו. ביצועים מעולים, בטיחות גם. תוכל ללכת גם עליה, אבל בדרך כלל אלה מכוניות שעברו המון ידיים, אז צריך לבדוק טוב.

 

בטוח יש עוד אפשרויות, אבל תראו מה השעה, תתחשבו בי....:)

 

 

טיבי , הבחור הוא בחור צעיר נהג חדש בן כ 17

הוא ביקש רכב מהנה ואתה אומר שהפיזו 205 היא לא רכב מהנה

אז יש לך טעות גדולה ה 205 דיי מהנה ונותנת תמורה טובה לכסף , אולם מיושנת..

לעניינינו אני לא חושב שכדאי לך לקנות אחד מהדגמים הספורטיביים שהוצעו לך כאן על ידי

טיבי , ולא בגלל שאני הולך לזיין לך את השכל על זה שהם יעקצו אותך ידקרו אותך

ושאר ירקות כי הם לא.

אולם אינך צריך להכנס לבוץ של תחזוקה שוטפת של רכב ספורטיבי

וזו תחזוקה שדורשת המון

בתקציב שהצבת ישמן המון מכוניות טובות ומצויינות שנכנסות בתקציב , בראשם לדעתי

ה 106 XS דור חדש , קרי שנת 97 ומעלה

אתה יכול למצוא בקלות אקזמפלר שמור ומטופל ( מי אמר מיים ירוקים )

ובגרסאת 3 דלתות היא אף נראית מצויין , ומתנהגת נהדר..

גם 306 נכנסת בתקציב שלך אבל שנת 94-5 לכל היותר ...

שוב ה 205 הוא רכב מהנה למדי אולם דיי מיושן

בנוגע למזדה אני לא ארחיב , פשוט תוותר הרכב אומנם לרוב בעל "ביצועים" לא רעים למשפחומטית...

עוד אופציה שאתה יכול לשקול ברצינות היא סיטרואן ZX

בגרסאות השונות , הרכב סובל מערך שוק נמוך לכן נמכר במחיר שווה לכל נפש לשנת ייצור מאוחרת..

 

על כל פנים שיהיה לך בהצלחה במציאת הכלה ( וכן , אל תיפול על אדם שאומר " זאת הכלה" שאתה בא לרכוש את הרכב לרוב אלו סוחרים :wink: , לפחות שאני בדקתי כך זה היה ....)

פורסם

נראה לי שהלכת רחוק מידי, אני בן 17 ללא נסיון רב, זה יהיה רכב ראשון ונראה לי שמסוכן מידי .. (הפיתוי, הפיתוי ..)

 

כל הכבוד! :mm_yeah:

כנראה שאתה באמת יודע מה טוב לך ומה אתה צריך....

 

אפשר עוד לקנות הרבה מכוניות בתקציב הזה....

אבל אם מצטמצמים רק למה שאמרת ,אני אישית הייתי לוקח את ה-205

בתור רכב ראשון הוא מעולה, לא נושך מדי, לא מסובך מדי, הוא גם לא כליל השלמות

ככה שאתה יכול ללמוד איך לתקן דברים לבד ולהתעסק איתו שעות (אני התחלתי עם 306 אותו סיפור) בקיצור, תמצא אחת טוב ולך על זה.

 

בהצלחה.

אייל.

 

נ.ב. אם אתה לא מעוניין ללמוד לתקן דברים ורוצה מקרר שנוסע מנקודה א ל-ב

ואמין לחלוטין אז לך על המזדה ואחיותיה...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא המלצתי לו על הראלי או האר אס איי.

רק אמרתי שאם הוא מחפש ממש אבל ממש ספורטיבי זה האפשויות שלו. כתבתי גם שלא נראה לי שזה בשבילו....אז תשימו לב לפני שאתם מבקרים....

 

הפיג'ו 205 לפי מה שאני יודע משעממת מאוד ולא מהנה.

מה כן, ה 106 XS זה באמת אפשרות סבבה...כיפית, טיפה ספורטיבית, אחלה אוטו. זאת ההמלצה שלי. בקשר ל 306 לא הכי הייתי ממליץ כי היא יקרה יותר בגלל שהיא יותר משפחתית ולא נראה לי שהוא צריך את זה.

Back to the original - NC again.

פורסם
טיבי , הבחור הוא בחור צעיר נהג חדש בן כ 17

הוא ביקש רכב מהנה ואתה אומר שהפיזו 205 היא לא רכב מהנה

אז יש לך טעות גדולה ה 205 דיי מהנה ונותנת תמורה טובה לכסף , אולם מיושנת..

תקנו אותי אם אני טועה, אבל ~TB~ הוא נהג חדש

שהראלי שלו אינה אפילו לא שלו, אלא של אחיו... :roll:

~TB~, על כמה 205 נהגת בחייך? על כמה מהן היה מוטבע על הפלסטיק

של קורה C השילוש ה"קדוש" ?

 

ה-205 היא אוטו מהנה בבסיסו. נקודה.

התנהגות כביש מהנה, מנוע שש אלי סל"ד (באלו עם קרבורטור, לפחות)

ושילדה מתקשרת יוצרים אוטו מהנה, מה לעשות.

זאת לפחות לפי הקריטריונים שלי.

כך היא הייתה בתחילת ימיה וכך היו גם אלו עם ה-300 אלף ק"מ שהייתי נוהג

עליהן. השוק מוצף בחלקי חילוף עבורה ויש גם המון כאלו למכירה (צריך לברור

את השמורות). כל אלו יוצרים חבילה טובה לנהג חדש ולנהג בכלל, עם running cost

לא גבוה. חבילה, שלדעתי, קשה לעמוד בפניה, אם זה מה שהתקציב מאפשר.

MCS 2008

פורסם
טיבי , הבחור הוא בחור צעיר נהג חדש בן כ 17

הוא ביקש רכב מהנה ואתה אומר שהפיזו 205 היא לא רכב מהנה

אז יש לך טעות גדולה ה 205 דיי מהנה ונותנת תמורה טובה לכסף , אולם מיושנת..

תקנו אותי אם אני טועה, אבל ~TB~ הוא נהג חדש

שהראלי שלו אינה אפילו לא שלו, אלא של אחיו... :roll:

~TB~, על כמה 205 נהגת בחייך? על כמה מהן היה מוטבע על הפלסטיק

של קורה C השילוש ה"קדוש" ?

 

ה-205 היא אוטו מהנה בבסיסו. נקודה.

התנהגות כביש מהנה, מנוע שש אלי סל"ד (באלו עם קרבורטור, לפחות)

ושילדה מתקשרת יוצרים אוטו מהנה, מה לעשות.

זאת לפחות לפי הקריטריונים שלי.

כך היא הייתה בתחילת ימיה וכך היו גם אלו עם ה-300 אלף ק"מ שהייתי נוהג

עליהן. השוק מוצף בחלקי חילוף עבורה ויש גם המון כאלו למכירה (צריך לברור

את השמורות). כל אלו יוצרים חבילה טובה לנהג חדש ולנהג בכלל, עם running cost

לא גבוה. חבילה, שלדעתי, קשה לעמוד בפניה, אם זה מה שהתקציב מאפשר.

 

:mm_yeah:

צודק במאה אחוז.

הייתה לי אחת כזאת (ממשרד הביטחון) שעברה 400K חוץ מקלאץ והכפתורים של המזגן לא החלפתי בה כלום , מכונית די נחמדה, מנוע די חזק, חלפים זולים מאוד, דיי חסכונית בדלק ולא שותה שמן.

פורסם

היי, מה המצב ?

 

חזרתי עכשיו מהתערוכה בתל אביב בגדול היה חמוד, לא משהו מיוחד.

 

ולעיניינינו .. אני שמח לשמוע מכם תגובות כל כך מלמדות ומפרגנות.

אני אכן יודע מה אני רוצה עוד מגיל .. אממ .. 12 13 בערך (ואני לא מגזים)

כל דבר שאני עושה מתקשר בצורה מסויימת לנושא הזה, כל התחלה, אמצע, סוף של נושא אצלי מתחיל או מסתיים בנושא הזה, אני פשוט, כמו שאומרים - "חולה הגה", ממש ככה.

 

אני ממש לא מעוניין ברכב שיקח אותי מנקודה א לנקודה ב, לדגומא: אבא מבקש קופסאת סיגריות ? יש קיוסק ליד הבית ואפשר לצאת עם כפכפים לקנות לו ? מה פתאום ! לוקחים את האוטו למרכז חנויות הכי רחוק מהדרך הכי ארוכה עם האוטו הכי חמוד בעולם והולכים לנהוג ! אה .. ובין היתר גם לקנות לאבא קופסאת סיגריות :p

 

בקיצור .. הבנתם את הנקודה ?

היום ראיתי פיג'ו 205 פוראבר כחולה חונה בתל אביב, יפיפיה אמיתית !

 

כנראה שזאת תיהיה הבובה שאיתה אלך לקנות סיגריות לאבא :wink:

ואם לא היא אז ה 106 XS ...

 

מה שאמצה קודם, במצב הכי טוב.

 

אני מאוד מודה לכולם, לאשמח לעוד תגובות, דיונים מענות טענות ..

 

בכבוד רב ובהערכה רבה, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

×
×
  • תוכן חדש...