Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10,000 שקל קנס על SMS ?


IsraCar

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, sperial כתב:

@פינקו במקרה זה מדובר בניפוח מספרים. אם הנהג יידע שבפאול ראשון הוא ישלם 500 ש״ח ובפאול שני יצטרך לבלות יומיים בכיתה הטיפולית לנהגים עבריינים זה יפעל. תאיים בהחרמת הרכב לחודשיים אבל לא תפרוש שוטרים - תקבל עוד עבריינים. בסופו של דבר זו הבטחת בחירות כמו השינקאנסן לקריית שמונה.

גם כיום, 2 דוחות טלפון על פני שנתיים, מזכים את העבריין בקורס נהיגה מונעת. שלא לדבר על 2000 ש"ח קנס. וזה בהנחה שלא ביצע עבירות נוספות במשך שנתיים אלה.

לפני 8 שעות, llaavvii כתב:

בעניי לא רלוונטי - פשוט רוב מקבלי הקנס ילכו לברירת משפט ופשוט יסתמו את בתי המשפט,

המערכת תתייאש בסוף.

נניח קנס של 2500 ש"ח יותר ראלי - מאוד כואב אבל ישלמו אותו...

לכן יש רפורמה במשפטי תעבורה (אמורה להכנס במרץ) . לא יסתמו שום דבר.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 4 שעות, BoazB11 כתב:

אני מעריך שיש אפשרות.

פתח נושא ב'טכני' או בכללי ובטוח יימצא לך פתרון.

הפתרונות הם פשוטים, פחות חיפשתי פתרונות, רציתי רק להעלות כיון לכל אלו שתומכים בחוק כזה באדיקות שלא לכולם מגיע קנס של 10,000. לא תמיד נגיעה בפלאפון לשניה מסכנת חיים, זה תלוי אם רק עונים לשיחה או שמתכתבים (הכרתי מישהו שכל היום נמצא על הכבישים שטען שהוא רואה תוך כדי נהיגה סדרות שלמות)

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם

מהלך לא מבריק מצד השרה רגב, גם ככה רוב אלה שייתפסו (בהנחה ולשוטר יהיה אומץ להתעסק איתם, שמדובר בשבאבים וערסים השוטרים בכלל לא טורחים) פשוט יסרבו לשלם את הקנס ויינהגו כמו חולי נפש כי עכשיו רוציפ מהם 10 אלף שקל.

 

היה עדיף אם זה היה עובד בצורה של 3 מכות לעבריינים חוזרים, 2500 על הפעם הראשונה, נהיגה מונעת בשנייה ו 10 אלף בשלישית במקום לתת קנסות במקום.

חולם על קרייזלרים יוקרתיות בנסיעה ברכבות😪

פורסם
לפני 5 שעות, GREEN. כתב:

הפתרונות הם פשוטים, פחות חיפשתי פתרונות, רציתי רק להעלות כיון לכל אלו שתומכים בחוק כזה באדיקות שלא לכולם מגיע קנס של 10,000. לא תמיד נגיעה בפלאפון לשניה מסכנת חיים, זה תלוי אם רק עונים לשיחה או שמתכתבים (הכרתי מישהו שכל היום נמצא על הכבישים שטען שהוא רואה תוך כדי נהיגה סדרות שלמות)

בשעות הלילה, ברמזור רואים בהרבה רכבים שהטלפון מציג סדרות או וידאו, יש גם כמובן "חכמים" עם מולטימדיה אפטר מרקט שנטרלו את המגבלות של הצגת תכנים לא בטיחותיים רק כשהרכב עומד.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 10 שעות, BoazB11 כתב:

חוק פרופורציונלי מאוד בהתייחס לחומרת העבירה ועצם היותה מכת מדינה.

הבעייה כרגיל תהיה באכיפה, ובהתשת המערכת עם משפטים ארוכים.

 

הבעיה ששתינו צודקים.

מספיק ששוטר יפול על מישהו, על משהו שלא עשה, בשביל להבין שבסוף זה לא פרופורציונלי.

וזה קרה בעבר וקורה גם בהווה.

עומר :-)

פורסם

שאלה שאולי קצת לא קשורה...

צוחקים עלי במשרד על הענתיקה שלי הנטולת כל "אמצעי בטיחות מודרניים", האם האמצעים המודרניים האלה לא אמורים להקטין מאוד את הסיכויים לפגיעה/תאונה בזמן שימוש בטלפון?

 

רוב הסכנות הנובעות משימוש בטלפון מתבטאות באי שמירת נתיב או פגיעה במשהו (אני לא מדבר על כניסה לצומת באור אדום...). ברכבים החדשים ישנן מערכות שמירת נתיב טובות למדיי ובלימה אוטומטית שאמורות להקטין את סיכויי התאונה. אולי היום יכול להיות שחוק שכזה הוא סתם הנפצה שנועדה לעשות רושם.

לפני שכולם סוקלים אותי באבנים, הסתכלו בקטעי ווידאו של רכבי טסלה או דגמי מרצדס היותר מתקדמים😁

 

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, Haim_gds כתב:

האם האמצעים המודרניים האלה לא אמורים להקטין מאוד את הסיכויים לפגיעה/תאונה בזמן שימוש בטלפון?

הם מקטינים. מאוד.

ואחריהם כל האמצעים הפסיביים (חגורות, כריות, אזורי קריסה) מקטינים גם הם את חומרת הפגיעות.

ובסוף, בשורה התחתונה למרות כל האמצעים הנ"ל, מספר ההרוגים עולה בהתמדה.

 

הבעייה, גם כפי שמשתקפת בחלק מהתגובות כאן, מצד נהגים מודעים,

היא שאין אפשרות להימנע משימוש במסכים בזמן הנהיגה,

וצריך להשלים עם כך שמשלמים על זה קנס בצורת מאות הרוגים ואלפי פצועים כל שנה,

ולהחליט שזה מצב מקובל ולא יוצאים עליו למלחמת חורמה...

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא חושב שזה קשור למסכים, הסחות דעת תמיד היו ותמיד יהיו ברכב. טלפונים ברכב זה משהו שיש עוד משנות ה80, ומערכות שמע ומיזוג גם דורשות התעסקות במיוחד למי שעולה לרכב שהוא לא מכיר.

אני לא חושב שאפשר לאכוף כזה דבר היום, אתה יכול לשלוח הודעות מהמסך של הרכב ולא להחזיק את הטלפון ביד. שוטר רואה אותך מתעסק במסך, הוא לא רואה אם אתה מתכתב בוואטסאפ או משנה תחנה ברדיו.

אפשר רק לתפוס את ה"מסכנים" שאין להם רכב עם מולטימדיה והם "נאלצים" לסמס בנהיגה עם הטלפון ביד...

לדעתי זה לא קשור לבטיחות בדרכים בכלל והמטרה היא נטו לתעמולה פוליטית, לא כדאי להיכנס לזה כאן כי זה לא המקום.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני כשעה, Haim_gds כתב:

האם האמצעים המודרניים האלה לא אמורים להקטין מאוד את הסיכויים לפגיעה/תאונה בזמן שימוש בטלפון?

היה פה מישהו פעם שקרה למערכות האלה "מערכות עזר לסימוס".

אני מאמין שבתת מודע אנשים מרשים לעצמם עוד 2 שניות מול המסך כי יש איזה ג'יני שיגבה אותם.

מדהים אותי כמה אנשים לא מבינים את האבסורד והסכנה שבזה, כולל כמה די אינטליגנטים שאני מכיר.

ואני מעיר ולא מעניין אותי לצאת טרחן.

אני רואה את המבט המוסת מטה הזה בכל מקום ופשוט מתחלחל.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 39 דקות, SlowRide כתב:

אפשר רק לתפוס את ה"מסכנים" שאין להם רכב עם מולטימדיה והם "נאלצים" לסמס בנהיגה עם הטלפון ביד...

המולטימדיה לא עוזרת לכתוב הודעות תוך כדי נהיגה!
היא עוזרת לדלג על שיר, לנווט ולדפדף בקלות על השיחות האחרונות וכו'

מי שכותב הודעה תוך כדי נהיגה הוא עבריין שמסכן את הציבור!!!

פורסם

כל התכלית של ההצהרה הזו, שלא תתממש, היא להסיט את הדיון מהמצב האמיתי של התדרדרות בכמות הנפגעים מתאונות דרכים.

 

לפני 12 שעות, BoazB11 כתב:

הבעייה כרגיל תהיה באכיפה, ובהתשת המערכת עם משפטים ארוכים.

 

 

בסכום כזה אנשים ייקחו עוכר דין שייסגור עסקה עם התביעה לפני משפט.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 20 דקות, mottis כתב:

המולטימדיה לא עוזרת לכתוב הודעות תוך כדי נהיגה!
היא עוזרת לדלג על שיר, לנווט ולדפדף בקלות על השיחות האחרונות וכו'

מי שכותב הודעה תוך כדי נהיגה הוא עבריין שמסכן את הציבור!!!

כמובן, רק שזה קשה עד בלתי אפשרי לשוטר להוכיח כזה דבר כשזה קורה על המסך של הרכב ולא עם הטלפון ביד. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני אפילו לא מדבר בדיבורית בזמן נהיגה. יש מחקרים שמראים שדיבור בדיבורית שקול לנהיגה תחת השפעה.
בגדול אני חושב שלא צריך לגעת בטלפון בזמן נהיגה.
אבל מה שמפריע לי הוא שכל שוטר יוכל פשוט לומר שהתעסקת עם הטלפון ובום, קיבלת 10 אלף שח קנס.
קשה לי להאמין שהדבר הזה יעבור, אבל אם כן, אין ספק שאחליף את מצלמת הרכב שלי לכזו שמצלמת גם את תא הנוסעים.
כבר ראינו מקרים ששוטרים עוצרים רכבים על אי עצירה בעצור כדי למלא מכסת דוחות ואיך מצלמת דש הצילה את הנהגים שנעצרו.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, fizban כתב:

קשה לי להאמין שהדבר הזה יעבור, אבל אם כן, אין ספק שאחליף את מצלמת הרכב שלי לכזו שמצלמת גם את תא הנוסעים.
כבר ראינו מקרים ששוטרים עוצרים רכבים על אי עצירה בעצור כדי למלא מכסת דוחות ואיך מצלמת דש הצילה את הנהגים שנעצרו.

או כמו מקרים שקרו לי אישית- הפרעתי לשוטרים לנסוע מהר, אז החליטו "לתפור" לי קנס. אבל רק קנס, בלי נקודות, אז פיברקו עבירה לא חמורה. נחמד מצידם, נכון? זו הסיבה שיש לי גם מצלמה אחורית כרגע ברכב. ואני שוקל מאד ברצינות להוסיף אחת שמצלמת את הפנים גם כן. אשמח להמלצות. מעדיף אחת נפרדת, לא קשורה לקיימת (קדמי-אחורי).

עריכה אחרונה על ידי ברווז
  • לא הבנתי... 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

לא חושב שזה קשור למסכים, הסחות דעת תמיד היו ותמיד יהיו ברכב. טלפונים ברכב זה משהו שיש עוד משנות ה80, ומערכות שמע ומיזוג גם דורשות התעסקות במיוחד למי שעולה לרכב שהוא לא מכיר.

אני לא חושב שאפשר לאכוף כזה דבר היום, אתה יכול לשלוח הודעות מהמסך של הרכב ולא להחזיק את הטלפון ביד. שוטר רואה אותך מתעסק במסך, הוא לא רואה אם אתה מתכתב בוואטסאפ או משנה תחנה ברדיו.

אפשר רק לתפוס את ה"מסכנים" שאין להם רכב עם מולטימדיה והם "נאלצים" לסמס בנהיגה עם הטלפון ביד...

לדעתי זה לא קשור לבטיחות בדרכים בכלל והמטרה היא נטו לתעמולה פוליטית, לא כדאי להיכנס לזה כאן כי זה לא המקום.

תופתע לגלות כמה נהגים בעלי רכב עם מערכת מולטימדיה/בלוטות'/ מתקן לטלפון, עדיין אוחזים את המכשיר ביד, או לחילופין מניחים אותו על הרגל עם המסך כלפי מעלה בזמן נהיגה

לפני 2 דקות, ברווז כתב:

או כמו מקרים שקרו לי אישית- הפרעתי לשוטרים לנסוע מהר, אז החליטו "לתפור" לי קנס. אבל רק קנס, בלי נקודות, אז פיברקו עבירה לא חמורה. נחמד מצידם, נכון? זו הסיבה שיש לי גם מצלמה אחורית כרגע ברכב. ואני שוקל מאד ברצינות להוסיף אחת שמצלמת את הפנים גם כן. אשמח להמלצות. מעדיף אחת נפרדת, לא קשורה לקיימת (קדמי-אחורי).

רוב מצלמות הדרך החדשות, משלבות גם מצלמת פנים.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...