Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, הייתי מעורב בתאונה, אשמח לעצתכם כיצד לפעול:
image.thumb.png.7c25b5d0877d23837c635df5cf347aab.png

 

נסעתי בכיכר דו נתיבית כשאני במסלול הירוק ותכננתי לפנות שמאלה, כשאני הייתי בנקודה הכחולה (על המסלול הירוק, בכניסה לכיכר) היה רכב נוסף מאחורי (יחסית קרוב בנתיב השמאלי, בין שתי הנקודות הכחולות, לא מופיע באיור) ורכב נוסף (רכב ב') בנקודה הכחולה על המסלול האדום (כ-50 מטרים ממני).
כשבאתי לחצות את הנתיב ולהשלים את הפניה, לא הבחנתי ברכב שהגיע מימני (הוא עקף את הרכב שיהיה מאחורי והגיע להיות לצדי) והתנגשנו.
יש נזקים לשני הרכבים, דיברתי עם הביטוח ואני לא יודע מה לעשות, האם רכב ב' אשם מפני שהגיע במהירות וניסה לעקוף שני רכבים, מימין בתוך הכיכר? האם אני אשם? אשמח לעזרה.
רכב ב' ללא טסט כבר חודשיים, אני עם ביטוח מקיף ועם רכב יחסית חדש.
הביטוח אמר שיתכן שרכב ב' אשם.
לבקש ללכת לתביעה עם רכב ב'? איך זה עובד? הולכים לתביעות קטנות? אני כרגע מנסה להוציא צילום מאיזור ההתנגשות.

אשמח לעזרה, תודה.

פורסם

מעגל תנועה (לא כיכר!) דו נתיבי בישראל הוא בעיה - התקנות אינן מורות כיצד לנהוג בו.

במרבית (לא כל) מדינות אירופה האשמה היתה נופלת כולה על הרכב האחר. בארץ השופטים נוטים לדרוש מהנהג היוצא מהמעגל לעבור לנתיב הימני, ועלולים להטיל עליך חלק מהאחריות.

האם יש סרטון ממצלמת דרך? האם יש צילומי הרכבים לפני שהוזזו אחרי הפגיעה? האם יש הקלטת שיחה עם נהג הרכב האחר?.

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היי תודה על המענה,
אני הייתי בטוח שלא ניתן לבצע פרסה מהנתיב הימני ושאני "מוגן" אם אני מבצע פניה שמאלה מהנתיב השמאלי.
לצערי אין סרטון מהמצלמה, אני כן מנסה להוציא סרטון מחנות סמוכה עם מצלמה שפונה לכיכר, טרם קיבלתי מהם תשובה.
בנוסף אין תמונה של הרכבים ברגע התאונה, הרכב השני זז מהר ממקום התאונה ועצר כעשרים מטר מהמעגל.
יש סרטון שלי בו אני מסביר את ההתרחשות, כששני הרכבים נמצאים בצד ורואים לכמה רגעים את הנהג השני אך הוא לא אומר דבר.
אני לא בטוח כיצד לפעול, בביטוח אמרו לי לנסות להשיג את הסרטון שלא בטוח שקיים. במידה ואקבל סרטון אעלה אותו.
מה יקרה במידה ואחליט להגיד שאינני אשם? האם סדר הפעולות הוא:
הודעה לביטוח שאינני אשם -> אני תובע את הביטוח המקיף שלי ->מתקן את רכבי מכספי הביטוח -> פותח תביעה בתביעות קטנות כנגד הנהג?
ואם אני מפסיד בתביעה או מקבל אשמה של 80% נניח?

פורסם

לדעתי הלא מקצועית, האשמה הבסיסית עליך.

אם תוכיח שהוא עקף בצורה לא חוקית, גם לו יהיה אשם תורם.

אבל זה כנראה לא ישנה משהו מבחינת העלויות שלך כי את ההשתתפות העצמית ועליית הפרמיה ממילא תספוג (אלא אם הנזקים קטנים כך ש-50% מהם כולל עלות שמאי מסתכמים בפחות מ-5,000 ש"ח, מה שלא סביר במחירי ביטוח).

 

הדברים אמורים בהנחה שאין תמרור (כולל סימון על הכביש) המורה לאן אפשר לנסוע מכל נתיב.

פורסם

אלא אם כן היו חצים על הכביש המורים לרכב האדום לפנות ימינה בלבד בנקודה זו, וכן מתירים לך פניה ימינה, היה עליך לעבור לימני ולצאת משם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...