היי, הייתי מעורב בתאונה, אשמח לעצתכם כיצד לפעול:
נסעתי בכיכר דו נתיבית כשאני במסלול הירוק ותכננתי לפנות שמאלה, כשאני הייתי בנקודה הכחולה (על המסלול הירוק, בכניסה לכיכר) היה רכב נוסף מאחורי (יחסית קרוב בנתיב השמאלי, בין שתי הנקודות הכחולות, לא מופיע באיור) ורכב נוסף (רכב ב') בנקודה הכחולה על המסלול האדום (כ-50 מטרים ממני).
כשבאתי לחצות את הנתיב ולהשלים את הפניה, לא הבחנתי ברכב שהגיע מימני (הוא עקף את הרכב שיהיה מאחורי והגיע להיות לצדי) והתנגשנו.
יש נזקים לשני הרכבים, דיברתי עם הביטוח ואני לא יודע מה לעשות, האם רכב ב' אשם מפני שהגיע במהירות וניסה לעקוף שני רכבים, מימין בתוך הכיכר? האם אני אשם? אשמח לעזרה.
רכב ב' ללא טסט כבר חודשיים, אני עם ביטוח מקיף ועם רכב יחסית חדש.
הביטוח אמר שיתכן שרכב ב' אשם.
לבקש ללכת לתביעה עם רכב ב'? איך זה עובד? הולכים לתביעות קטנות? אני כרגע מנסה להוציא צילום מאיזור ההתנגשות.
אשמח לעזרה, תודה.