Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, Ron Poh כתב:

ימי חופש לא עוברים בסוף שנה קלנדרית משנה לשנה.

 

בטח שיכולים לעבור. זה תלוי בהסכם שלך.

נהוג לא לתת צבירה של יותר משנתיים.

פורסם
לפני 3 דקות, Ron Poh כתב:

ימי חופש גדלים על פי שנות וותק ולא לפי שנה קלנדרית.

 

ראה מודגש:

 

image.thumb.png.71a2ea6cb64eb9526c4f72453063d82a.png

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני כשעה, GTאי כתב:

אתה צודק, אבל זה מאוד תלוי בסוג העסק - יש עסקים שצריכים הרבה עובדים דווקא בתקופות שרוב המשק בחופש ולכן לא יאשרו לך באוגוסט או חול המועד. יש מוקדים שצריכים לאזן בכל ימות השבוע אז פחות מתאים שחצי מהחופשות יהיו גשר לסופ"ש.

נכון וחצי, אבל יש הבדל בין לאלץ עובד לקחת ימי חופש בתשלום כשנוח למעסיק לבין להגדיר לעובדים (מקצתם או כולם) "עוצר יציאות" לתקופה מוגדרת. 

רוב חיי הבוגרים, דצמבר היה עבורי חודש ארור וחצי בגלל הספירות מלאי למשל. לא יכלתי לקחת חופשה, למרות שמאד דאקינג רציתי. בעלי תפקידים אחרים כן יכלו. 

נו? ו? הם לא יכלו בתקופות אחרות, שבהן אני כן. 

פריסה חכמה של ימי החופש (כך שכולם יצאו, לא באותו הזמן בצורה שתפגע בעבודה) היא לגמרי פתרון יעיל. הקטע של להכריח עובד לנצל ימי חופש, כשהמעסיק רוצה, זה כבר סימן רע. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...