Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אשתי כיום נוסעת על מאזדה 2 2014, בעיקר נסיעות בתוך העיר. הרכב נוסע כ2000-3000 ק״מ בשנה. 

 

בקרוב הנסיעות שלה יתגברו בעקבות תחילת לימודים וכנראה גם העבודה לא תהיה כל כך קרובה.

 

לכן אני מעוניין לפנק אותה בקרוסאובר נחמד, למה קרוסאובר? כי ככה היא רוצה.

 

מאמין שהרכב ייסע לפחות 10-12 אלף ק״מ בשנה, כיום המאזדה זוללת בקטע אחר ואני מחפש משהו חסכוני יותר. 1:15 יהיה נתון משמח מאוד עבורי. 

כמובן שחייבת להיות אמינות פלטינה, אני לפעמים נוסע לדרום וגם לחו״ל במסגרת העבודה אז אני חייב שהיא תמיד תהיה מוגנת בקטע הזה.

 

אז הגעתי ל2 הרכבים שציינתי מעלה.

האם חוץ מהעובדה שההונדה עגלה, יש לה עוד חסרונות? כי בנתיים קראתי רק דברים טובים ואשתי לא נהגת מירוץ אז אין לי בעיה.

 

האם לגראנד ויטארה 1.6 עם הרציף יש את אותם בעיות בגיר שהיו לקרוסאובר? 

 

התקציב יהיה סביב ה55000₪

תודה על התייחסותכם! 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

בשביל נתון כזה תלך על ההפך הגמור, רכב נמוך דוגמת אוריס.

אבל בנסיעה כזו יש יותר חשיבות לתוואי ולאופי הנהיגה.

גרנד ויטרה הפסיקה להיות משווקת בישראל ב2015 עם מנוע 2.4 ליטרים וגיר פלנטרי. אז כנראה שאתה מתכוון לויטרה.. הגיר הרציף של סוזוקי זה אותו דרעק כמו בניסאן ומיצובישי, אבל הויטרה מגיעה עם גיר פלנטרי 6 הילוכים.

בקיצור, תעשה עוד קצת שיעורי בית לגבי דגמים בשוק, לא יתכן שננעלת רק על שתי אלו... ;)

פורסם

לא אני ננעלתי 🥴

אכן התכוונתי לויטארה מ2016 ומעלה.

חידשת לי על הגיר, אני אעדיף אותו פי מליון על הרציפים. 

יש לי טראומה מרציפים. 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני 11 שעות, GABIUBOGI כתב:

אהלן חברים,

 

אשתי כיום נוסעת על מאזדה 2 2014, בעיקר נסיעות בתוך העיר. הרכב נוסע כ2000-3000 ק״מ בשנה. 

 

בקרוב הנסיעות שלה יתגברו בעקבות תחילת לימודים וכנראה גם העבודה לא תהיה כל כך קרובה.

 

לכן אני מעוניין לפנק אותה בקרוסאובר נחמד, למה קרוסאובר? כי ככה היא רוצה.

 

מאמין שהרכב ייסע לפחות 10-12 אלף ק״מ בשנה, כיום המאזדה זוללת בקטע אחר ואני מחפש משהו חסכוני יותר. 1:15 יהיה נתון משמח מאוד עבורי. 

כמובן שחייבת להיות אמינות פלטינה, אני לפעמים נוסע לדרום וגם לחו״ל במסגרת העבודה אז אני חייב שהיא תמיד תהיה מוגנת בקטע הזה.

 

אז הגעתי ל2 הרכבים שציינתי מעלה.

האם חוץ מהעובדה שההונדה עגלה, יש לה עוד חסרונות? כי בנתיים קראתי רק דברים טובים ואשתי לא נהגת מירוץ אז אין לי בעיה.

 

האם לגראנד ויטארה 1.6 עם הרציף יש את אותם בעיות בגיר שהיו לקרוסאובר? 

 

התקציב יהיה סביב ה55000₪

תודה על התייחסותכם! 

הונדה הזו יש בארץ רק עד 2021, לא יודע אם זה שיקול מבחינת חלפים

פורסם (נערך)
בתאריך 4.5.2025 בשעה 23:24, GABIUBOGI כתב:

 

 

מאמין שהרכב ייסע לפחות 10-12 אלף ק״מ בשנה, כיום המאזדה זוללת בקטע אחר ואני מחפש משהו חסכוני יותר. 1:15 יהיה נתון משמח מאוד עבורי. 

 

 

משתמע מדבריך שהמזדה 2 שלכם זוללת הרבה יותר מ 1:15.

 

אם המזדה שלכם שותה 1:8 אז או שמדובר בתקלה חריגה ונדירה או שהרגלי הלחיצה על הגז והברקס של אשתך נמרצים. בכל רכב זה לא יצא חסכוני

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם

היום המאזדה 100% עירוני לכן היא באמת עושה 1/8. 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

כל ירידה היא גם עליה

בתוואי שציינת כנראה כל אחת מהאופציות תתן אותה צריכת דלק בדיוק.

ולכן אני חוזר להמלצה שלי על אוריס אם השיקול הוא בעיקר הוצאות דלק ופחות גובה.

אם הגובה הוא השיקול המשמעותי, תאלץ לוותר על סעיף הדלק.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מתלבט אם לקחת בחשבון גם סובארו xv 1.6, רכבים 2018-2019 נסחרים בפחות מ60 אש״ח.

עד כמה הנסיעה הכבדה שלו בלתי נסבלת? האם עוד קיים הסיפור של האכילת שמן? 

כי קראתי שזה טופל אחרי 2018.

הרכב עצמו נראה מעולה ותכלס אשתי לא נהגת מירוצים, כמו שאמרתי קודם פעמיים בשבוע נסיעה מטבריה לגולן והתניידות בסיסית בתוך העיר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...