Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ידית הדלת לא מהודקת-מתנדנדת מעט, לא מליח למצוא את שיטת החיבור לדלת ולהדק את הברגים. מישהו מכיר את הנושא ויכול להסביר איך פותרים את הבעיה

ידית מקרר.jpg

פורסם (נערך)

 תודה @BoazB11 על התגובה, לפני שהעליתי שאת הנושא חרשתי את הרשת , בין השאר ראיתי גם את הסרטון שצרפת. בינתיים לא מצאתי רמז לפתרון הבעיה.   ברור שמדובר בפתרון פשוט וזריז, אבל כמו שקורה מידי פעם, מפחיד  להפעיל כוח כי עלולים לשבור משהו. עברתי על הקובץ ששלחת, לא מצאתי שום רמז לנושא. ממשיך לחפש-כבר יותר מסקרנות איך בדיוק מורכבת הידית.

 

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

עוד כיוון שאולי יוכל לעזור.

בעבר עם בעייה אחרת במקרר, התקשרתי לאחד הטכנאים המומלצים במידרג,

וקיבלתי ממנו הסבר די מפורט וכמה טיפים שעזרו לי להתקדם.

 

פורסם

חשבתי גם על האפשרות הזו שנבדקה בעבר, ב99  אחוז מהמקרים סירבו ולא בצורה מכובדת . להפתעתי במקרה אחד שהייתה בעית SETUP באינטרקום שלנו, דוקא הופעתי מאוד לטובה, ברמה של ליפול מהכסא.

פורסם (נערך)

שווה לנסות. במקרה הגרוע תישאר לשבת על הכיסא...

מי שעזר לי בזמנו הוא יניב 052-8998704

מבחינתם זה סוג של "שלח לחמך". כשאזדקק לטכנאי מתישהו, בטוח אתקשר אליו קודם.

בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
פורסם

בעיות קטנות יש להן תכונה להתפתח לבעיות גדולות יותר...

למשל שהתושבת תינזק ואז כבר תצטרך דלת שלמה.

 

יש פה "טריק" מסוים. וזה לא חייב להיות בחינם,

אתה יכול להציע לטכנאי שתעביר לו נניח 50₪ תמורת הטיפ. נשמע לי הוגן למדי.

 

אבל באמת, הלוואי וכאלה יהיו הצרות שלנו...

פורסם

לידית יש 2 תושבות, עליונה ותחתונה.

תנסה לבדוק אם בתושבת התחתונה יש בורג, או כיסוי שמסתיר בורג.

 

יש מקררים שהתושבת העליונה מתחברת לדלת עם בורג אופקי פנימי - והידית עצמה נכנסת למגרעת שבולטת ממנה (כלפי מטה).

כל העסק נסגר ע"י הכנסה של הידית (גליל חלול) לתושבת העליונה + הצמדה לתושבת התחתונה וסגירה של הבורג למטה.

 

חוזר ואומר, בדוק האם הכיסויים העגולים בקצוות הידית - מתפרקים.

אם אין שום כיסוי שמתפרק או שום בורג נראה לעין (אפילו קטן, בחלק הפנימי של הידית התחתונה או העליונה או שתיהן) ואין שום בורג שמסתתר מאחורי האטם גומי הפנימי של הדלת - זו כנראה ידית שנכנסת בקליק לתוך תפס\קליפס פלסטיק.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נתחיל מהסוף, הסרתי את הכיסוי העגול שנכסה את מוט הידית , מתחת לכיסוי שהורדתי יש משהו שנראה כמו "יתד" שאיך שהוא מהדקת את הידית לקוביה המהודקת לדלת. ניסיתי למשוך בכוח סביר וכלום לא זז.  הסיפור הוא שהברגים שמהדקים את הקוביה לדלת השתחררו ואותם צריך להדק. הכל מתחיל בפירוק הידית מהקוביה אח"כ הכל יהיה פשוט.

דלת מקרר.jpg

פורסם

ניסית לבדוק אם יש בורג מאחורי הגומיה (אטם) בתוך הדלת  ?

שלח תמונות נורמליות, אי אפשר להבין כלום ממה ששלחת עד כה.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היי

 

יש לי מקרר עם דלת זהה. 

אחרי שפירקת את המכסה העגול, נשארת עם מכסה בין הידית עצמה לבין גוף המקרר. המכסה הזה גם מתפרק יש לו מכסה בחלקו העליון (לחלק העליון של הדלת). תמשוך את גוף המכסה בעדינות כלפי מטה והוא מתפרק.

מתחת יש שני ברגים. אם התמזל מזלך הם הברגים המשוחררים. 

אם לא (כמו אצלי) אז יש בעיה בתוך הדלת ואת זה אני לא מתכוון לנסות לפרק בשלב זה..

פורסם
לפני 4 שעות, איציק נ. כתב:

לידית יש 2 תושבות, עליונה ותחתונה.

תנסה לבדוק אם בתושבת התחתונה יש בורג, או כיסוי שמסתיר בורג. אין

 

יש מקררים שהתושבת העליונה מתחברת לדלת עם בורג אופקי פנימי - והידית עצמה נכנסת למגרעת שבולטת ממנה (כלפי מטה).

כל העסק נסגר ע"י הכנסה של הידית (גליל חלול) לתושבת העליונה + הצמדה לתושבת התחתונה וסגירה של הבורג למטה.

 

חוזר ואומר, בדוק האם הכיסויים העגולים בקצוות הידית - מתפרקים.מתפרקים-בצילום

אם אין שום כיסוי שמתפרק או שום בורג נראה לעין (אפילו קטן, בחלק הפנימי של הידית התחתונה או העליונה או שתיהן) ואין שום בורג שמסתתר מאחורי האטם גומי הפנימי של הדלת - זו כנראה ידית שנכנסת בקליק לתוך תפס\קליפס פלסטיק.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, oferg22 כתב:

היי

 

יש לי מקרר עם דלת זהה. 

אחרי שפירקת את המכסה העגול, נשארת עם מכסה בין הידית עצמה לבין גוף המקרר. המכסה הזה גם מתפרק יש לו מכסה בחלקו העליון (לחלק העליון של הדלת). תמשוך את גוף המכסה בעדינות כלפי מטה והוא מתפרק.

מתחת יש שני ברגים. אם התמזל מזלך הם הברגים המשוחררים. 

אם לא (כמו אצלי) אז יש בעיה בתוך הדלת ואת זה אני לא מתכוון לנסות לפרק בשלב זה..

תודה עופר על התגובה. אם הבנתי נכון  צריך למשוך כלפי מטה - מסומן בצילום בחץ, ולהדק את הברגים של הידית אל הדלת. האם תוכל להבביר מה תפקידו של החלק המתכתי מתחת לכיסוי העגול-כפי שנראה בצילום  .

דלת מקרר  1.jpg

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
×
×
  • תוכן חדש...