Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר מאוקטביה ל וולבו S60


פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לחברי הקבוצה. הגיע הזמן להחליף רכב.
האוקטביה (האהובה מאוד שלי 2016) סיימה 7 שנים מוצלחות, וכעת רציתי להתקדם הלאה, כשהיא כבר ב 270K...ומזדקנת במהירות.
בתחילה לא חשבתי להחליף כלל לדגם אחר, או פירמה אחרת, היא שירתה אותי נפלא וחשבתי להמשיך לדגמים החדשים יותר 2021..נניח. הצורה החדשה.
אבל אז הוצע לי לבדוק אופציה בכלל (לפי בירור צרכים/הגדרות עיסוק/ ועוד גורמים שונים) לשקול בכלל לעבור ל וולבו S60. דבר שקצת הפתיע אותי כי לא חשבתי בכלל לכיוון סוג הרכב הזה, אבל גיליתי שבשנתון 2020 היא די דומה בעלויות הקניה לסקודה 2021, ומקבלים רכב מה שנקרא "פרימיום" בעלויות קנייה דומות.
מה שכן ?? החששות שלי הן עלויות התחזוקה והטיפול לאורך חיי הרכב. וזה אקוטי מבחינת מיסוי , שכן אני עצמאי.
אני נוהג לקנות רכב פעם ב.. 6-7 שנים לא מחליף מהר בד"כ, כי זה לא ממש מעניין אותי להתחדש ברכב כל 2 3 שנים, אלא לקנות לאחר ירידת הערך הראשונית של השנים המהותיות, ולרכוש רכב אמין וטוב, שעשה ירידת ערך, אבל בלונג ראן מציע אמינות ואיכות, גם אם הוא כבר כמה שנים על הכביש.
אבל מה כן מאוד מעניין אותי (כעצמאי מקצוע חופשי (אדריכל) ) זה רכב אמין, ייצוגי, מפנק. ושגם ייתן תמורה טובה, אבל לא יקרה מעל ומעבר (יש לי אוקטביה כן?) ביחס למה שיש לי כרגע. למה אני צפוי , ביחס לעלויות אחזקה ותפעול ? כבעל עסק עצמאי גם מאוד מעניין אותי. מבחינת כמה שנים שכבר עשה על הכביש (וולוו ידוע כרכב של חצי מליון קילומטר ומעלה) למה אני צפוי בתחזוקה.
ובכלל , אשמח לדעה ממטפלים / בעלי הרכב. מה יש לכם לספר? אודה לתשובות. שבת שלום
לייק
 
 
תגובה
 
שלח
 
פורסם

 אם אתה מחפש וולוו S60 משנת 2020 והלאה, תחפש את דגמי 250 או 190 כ"ס ותהנה מאוטו אמין יחסית. כמובן שהוצאות יהיו גבוהות יותר מסקודה. אל תקנה דגמים היברידיים של וולוו. הם לא כ"כ אמינים

פורסם

קח בחשבון שבוולבו תא המטען קטן משמעותית (לא יודע אם זה פקטור), אבל המוצר הרבה יותר כיף ונוח.

אגב, מהתאור של מה שאתה מחפש אני חושב שלקסוס זה הרכב המתאים ביותר (תדמית, אמינות)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...