Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרסום ראשון- הT1 של עידו לדקאר 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקי מוטי הרגע תפסתי אותך ברגע מביך......אתה!! אומר וואוו מהאוטו הזה?!! בזמן שאצך במדינה מתקימים מרוצי הבאחה! ששם כל טנדר עולה בסביבות ה6 מיליון שקל! מסוגל להגיע למהירות של 250 קמ"ש בשביל!!!!אתה?!!?
לידיעתך, גם במירוצי הדאקאר מגיעים למהירויות הנ"ל.

אבל!

הם עושים (הדאקאר כמובן) עם הגבלות על כמות השיפורים במתלים (מבחינת אורך מהלך מתלה, שינוי מבני לעומת המקור, כמות הבולמים וכו'), כמות השיפורים במנוע (נפח ושינוי מבני לעומת המקור) וכיוב'.

 

לא חוכמה לבנות רכב למירוצים טוב, הבעיה מתחילה שיש הגבלות.

לדוג' F1, אם לא היו הגבלות למה שהיה היצרנים יכולים להכניס לרכבים, לדעתי כבר מזמן המהיריות היו מגיעות ל420+.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם ישנה סיבה מיוחדת להשתמש במנוע הדיזל החלש יחסית והלא חסכוני של מיצובישי?

האם הוא יותר עמיד ממנועי הדיזל של VAG או של BMW?

פורסם
האם ישנה סיבה מיוחדת להשתמש במנוע הדיזל החלש יחסית והלא חסכוני של מיצובישי?

האם הוא יותר עמיד ממנועי הדיזל של VAG או של BMW?

כן, הוא בעל רקורד מרשים ביותר, בתחרויות מסוג זה.

מה שלא מקולקל לא צריך לתקן, מה גם שלעידו יש ספונסר מכלמוביל (אאל"ט).

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

מן הסתם מה שלא מקולקל לא צריך לתקן - אבל אני מניח שעוד כמה עשרות סוסים (עוד כ80 כ"ס בtwin turbo של BMW אחרי שיפור מול המיצובישי המשופר) וכמה קג"מ-ים (כעשרה קג"מ יותר) יעזרו לא מעט.

בנוסף - צריכת הדלק העדיפה בעליל של הBMW תיתן יופי של מרווחים בין תדלוק לתדלוק...

 

רקורד זה נהדר - אבל צריך מתישהו להתקדם, לא?

 

לגבי הספונסר - זו אכן בעיה, אני לא רואה את קמור נותנים חסות למשהו בעתיד הקרוב...

פורסם
מן הסתם מה שלא מקולקל לא צריך לתקן - אבל אני מניח שעוד כמה עשרות סוסים (עוד כ80 כ"ס בtwin turbo של BMW אחרי שיפור מול המיצובישי המשופר) וכמה קג"מ-ים (כעשרה קג"מ יותר) יעזרו לא מעט.

בנוסף - צריכת הדלק העדיפה בעליל של הBMW תיתן יופי של מרווחים בין תדלוק לתדלוק...

 

רקורד זה נהדר - אבל צריך מתישהו להתקדם, לא?

 

לגבי הספונסר - זו אכן בעיה, אני לא רואה את קמור נותנים חסות למשהו בעתיד הקרוב...

לגבי השאלה השניה.

כאשר יש בעיה תקציבית - משמע אין תקציב ענק כמו לקבוצות מפעל - לא עושים ניסויים מיותרים, הולכים על בטוח.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
לידיעתך, גם במירוצי הדאקאר מגיעים למהירויות הנ"ל.

אבל!

הם עושים (הדאקאר כמובן) עם הגבלות על כמות השיפורים במתלים (מבחינת אורך מהלך מתלה, שינוי מבני לעומת המקור, כמות הבולמים וכו'), כמות השיפורים במנוע (נפח ושינוי מבני לעומת המקור) וכיוב'.

 

לא חוכמה לבנות רכב למירוצים טוב, הבעיה מתחילה שיש הגבלות.

לדוג' F1, אם לא היו הגבלות למה שהיה היצרנים יכולים להכניס לרכבים, לדעתי כבר מזמן המהיריות היו מגיעות ל420+.

קודם כל אני רק רוצה לומר לך שאתה חי בסרט !

 

אולי המכוניות בדאקר מסוגלות להגיע למהירות של 250 על הכביש אבל בטוח לא בשטח ולא בתנאי מרוץ שכל בור הכי קטן ב250 קמ"ש נהיה בור גדול מאוד..לידיעתך רכבי בהבאחה האמריקאים הם רכבים כמעט ללא הגבלות על גודל צמיגים ומיתלים (70 ס"מ)

פורסם

עידו משתמש במנוע הפאג'רו, ובונה מרכב שנראה כמו פאג'רו (פחות או יותר, זה היה יכול להראות כמו כל דבר אחר) כי יש ספונסר שנותן את המנוע, יבואן מיצובישי בישראל. באותה מידה אפשר לשאול למה הקבוצה הרשמית של מיצובישי משתמשת במנוע מיצובישי ולא במנוע ב.מ.וו, ולמה הקבוצה של ב.מ.וו משתמשת במנוע שלה ולא בשבי LS6...

 

לגבי המהירות הסופית - המהירות הסופית המוחלטת של הT1 שעידו בונה תהיה בסביבות 190 קמ"ש, תלוי בגיר שיותקן ויחסי ההעברה שיבחרו. זה סדר הגודל של מהירויות סופיות של כל מכוניות הT1 בדקאר.

 

במרוצי המדבר בארה"ב המהירויות לעיתים גבוהות יותר, אבל גם שם לא יותר מ130-140 מייל בשעה שהם "רק" 220 קמ"ש.

Jeepolog.com

פורסם
קודם כל אני רק רוצה לומר לך שאתה חי בסרט !

 

אולי המכוניות בדאקר מסוגלות להגיע למהירות של 250 על הכביש אבל בטוח לא בשטח ולא בתנאי מרוץ שכל בור הכי קטן ב250 קמ"ש נהיה בור גדול מאוד..לידיעתך רכבי בהבאחה האמריקאים הם רכבים כמעט ללא הגבלות על גודל צמיגים ומיתלים (70 ס"מ)

אני יודע שלרכבי הבאחה הם רכבים כמעט ללא הגבלות, ובגלל זה כתבתי שלא ביג דיל לבנות רכב ללא הגבלה על מפרט, יותר בעיה כשאתה צריך לעשות זאת תחת מגבלות וכבר הבהרתי טענה זו.

 

שנה שעברה התחרה בדאקאר טנדר שברולט מהסוג הנ"ל (באחה), לצערם של המתחרים הוא נתקע כל הזמן; דלק, עבירות, אמינות כיוב'.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

עם היה לי עסק (אפילו מכולת ) הייתי נותן לו חסות.....

 

בנתיים אני צריך לנקות פה איזה נוזל דביק מהמסך.....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לפני כמה חודשים קיבלתי סיבוב על ה-T1 של משפחת סגל. גם הכלי הזה נבנה תוך אפשרות שישתתף בדקאר.

הדבר המדהים בכלי הזה הוא יכולת גיהוץ השטח שלו. ה-T1 נוסע במהירות אדירה (אין ממש מד מהירות, אז נסתפק באדירה) על פני שבילים מחורצים. להפתעתי, למרות המהירות הגבוהה, הקווים שלקח עומרי סגל (שנהג) היו קווי כביש מובהקים ולא סחיפות צד כפי שנהוג לראות בראלי. יכולות הפניה והאיזון המושלם של הכלי היו מדהימים. קל מאוד היה גם להוציא אותו לסחיפות צד פוטוגניות, ע"י משחק קטן של הגה-דוושה.

ה-T1 הזה מבוסס על פאג'רו דיזל קצר.

http://www.marshals.co.il/gallery2/imagepages/image97.htm

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אני יודע שלרכבי הבאחה הם רכבים כמעט ללא הגבלות, ובגלל זה כתבתי שלא ביג דיל לבנות רכב ללא הגבלה על מפרט, יותר בעיה כשאתה צריך לעשות זאת תחת מגבלות וכבר הבהרתי טענה זו.

 

שנה שעברה התחרה בדאקאר טנדר שברולט מהסוג הנ"ל (באחה), לצערם של המתחרים הוא נתקע כל הזמן; דלק, עבירות, אמינות כיוב'.

הרכב שהתחר בדאקר כולל את כל ההגבלות

 

לגבי הלל הרכב יכול להיות טוב אבל הוא ניראה כמו קופסת נעליים זה בטוח...

פורסם
אוקי מוטי הרגע תפסתי אותך ברגע מביך......אתה!! אומר וואוו מהאוטו הזה?!! בזמן שאצך במדינה מתקימים מרוצי הבאחה! ששם כל טנדר עולה בסביבות ה6 מיליון שקל! מסוגל להגיע למהירות של 250 קמ"ש בשביל!!!!אתה?!!?
וואלה תפסת אותי ברגע מביך שאני מפרגן למאמץ אדיר עם תוצאה מרשימה... בהחלט רגע מביך בשבילי, ועוד שאתה תתפוס אותי - אתה - שחי במדינה שלחיל האויר יש כמות בלתי מבוטלת של מטוסי קרב סילוניים שעולים עשרות מיליוני דולרים ומגיעים למהירויות של למעלה מכפול ממהירות הקול!

 

אין דבר, מחר נקנה עוד אבוקדו.

 

מוטי.

פורסם

אין מילים

לדעתי מפלצת מרשימה מאוד !

בהצלחה לעידו !

 

בכבוד - ערן

(יש לי הרבה כבוד לבנאדם הזה)

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם
כבר כמה שנים עידו מנסה את כוחו והמדבר מכניע אותו ואת הפג'רו במיוחד.

תוכל בבקשה להסביר למה אתה מתכוון במשפט הזה?

עדו סיים את מירוץ הדקאר כבר כמה פעמים, כולל סיום במקום הראשון בקטגוריית T1 בדקאר 2004. מיותר לציין שהוא עשה זאת על פאג'רו.

:?

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill


×
×
  • תוכן חדש...