Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היבואנים בלחץ !!


פוסטים מומלצים

פורסם

זאת גם הסיבה שזה מופיע כרגע בשופר הממשלתי, וזאת גם הסיבה של הלשון המסיתה בכותרת. להסיט את האש מהמדינה ליבואנים. קומוניזם 101.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בסופו של דבר מרבית שוק הרכב הוא בעצם שוק אשראי אחד גדול וחברות ליסינג/השכרה הן דרך מצוינת לגלגל אשראי. 

פורסם
לפני 34 דקות, ch28566 כתב:

בסופו של דבר מרבית שוק הרכב הוא בעצם שוק אשראי אחד גדול וחברות ליסינג/השכרה הן דרך מצוינת לגלגל אשראי. 

יכול להסביר את המשפט הזה בבקשה? 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתאריך 5.12.2024 בשעה 13:23, Daniel.K כתב:

זו בעיקר הריכוזיות שאין שני לה בעולם המערבי • היבואניות חוגגות, הייבוא המקביל לא מאיים עליהן והרשויות? מחפשות את הדרך לתחרות • יצאנו לסייע להן :

https://www.now14.co.il/article/906685

הכתבה הזו היא ערימת בולשיט ענקית, כמו כל דבר שמוציא ערוץ התעמולה.

  • אהבתי 1

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

כל מי שייבא לעצמו חלקי חילוף מעל $75 יודע ומכיר שהוא בסך הכל ישלם בערך פי 1.5-2 לעומת צרכן במדינת המקור, תלוי בעיקר בשיטת השילוח. על זה אומרים, מילא הרכבים היו יקרים לרכישה אך התחזוקה זולה, אך כאן החלפים יקרים, הדלק יקר, האגרה יקרה... וכל זה מס בלבד. בכלל מצחיק שהמדינה "מתבכיינת על היבואנים" שכן בסופו של דבר היא מכניסה לכיסה יותר מהיצרן עצמו או מהיבואן. 

 

 

פורסם
לפני 6 שעות, MadCat_LE כתב:

הכתבה הזו היא ערימת בולשיט ענקית, כמו כל דבר שמוציא ערוץ התעמולה.

בין השאר, למרות שהיא כן מזכירה פערי מחיר בין דילרים בארצות אחרות, היא לא מזכירה גם שם יש יבואן אחד למותג -- גם לארצות ענקיות.
אף אחד לא מפריע ליבואן בארץ לעבוד בשיטת הדילרים -- אבל בגודל השוק כאן, זה לא היה חוסך כלום לצרכנים. רוב האמריקאים מתעבים את שיטת הדילרים.

ללא קשר, אפשר היה לחייב יבואן לגלות את מחיר המוצר לפני מיסים, למנוע תרגילים כמו העלאת מחיר לכאורה עקב העלאת מכס (״מס קניה״) גם לרכבים שכבר בארץ ושוחררו מהמכס. כיום אא״ט רק טסלה חושפת את המחיר לפני מס הקניה.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, PinkDolphin כתב:

בין השאר, למרות שהיא כן מזכירה פערי מחיר בין דילרים בארצות אחרות, היא לא מזכירה גם שם יש יבואן אחד למותג -- גם לארצות ענקיות.
אף אחד לא מפריע ליבואן בארץ לעבוד בשיטת הדילרים -- אבל בגודל השוק כאן, זה לא היה חוסך כלום לצרכנים. רוב האמריקאים מתעבים את שיטת הדילרים.
 


לא.
כמו שכבר כתבתי מקודם, לצורך העניין היבואן של קיה לארה"ב הוא קיה ארה"ב, היצרן עצמו שמוכר לדילרים ,היבואן (במקרה הזה היצרן) עצמו לא מוכר ללקוחות פרטיים ישירות.

בארץ זה לא המצב ולא יכול לקרות, כי היבואן הוא גם הדילר.

הדילרים האלו, לא מוכרים רק קיה, הם לא בבעלות קיה, ויש להם עוד מותגים באותו דילרשיפ, זה נקרא תחרות.

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • רעיון גרוע 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אתה מבין שזה שהיצרן הוא גם יבואן וצריך עוד דילרים זה זהה ליצרן ויבואן מבחינת כמות ידיים? וכנראה זה אפילו מוסיף יד? [קיה קוריאה - קיה ארהב- דילר ארהב לעומת קיה קוריאה - יבואן בארץ]

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לא. 

זה לא מוסיף עוד יד,ולא על זה הדיון. 

ברגע שאתה גם היבואן וגם הדילר יש לך שליטה אבסלוטית, אתה שולט בכל ואין לך תחרות, תוסיף לזה שאתה יבואן בלעדי של עוד 4 מותגים שאמורים להתחרות אחד בשני ,אם אתה לא מבין את הבעיתיות אין לנו על מה לדון. 

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

טלקאר מייבאת אך ורק את קיה.

כלמוביל מייבאת יונדאי (מתחרה), מרצדס (לא קרוב להיות בסגמנט עם כול הכבוד לאיכות של קיה/יונדאי), גנסיס (פחחח) ועוד קצת מותגים שהרלוונטיות שלהם זניחה (ואני מכניס בקטגוריה את מיצובישי כי זאת דעתי על מיצובישי)

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

ג׳נסיס - מרצדס

יונדאי - מיציבישי - אורה גם נכנסת במשבצת ,למרות שלמיטב זכרוני הם הולכים לסגור את הבאסטה. 

מייבאים גם סמארט,וג׳אקו. 

טלקאר מייבאים גם סאן יאנג וseres. 

ריכוזיות בעייתית בלשון המעטה. 

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • אהבתי 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לפני 16 דקות, David32 כתב:

טלקאר מייבאת אך ורק את קיה.

ו KGM (לשעבר סאנגיונג) ואת סרס. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מצד שני יש גם מותגים שלא היינו רואים בארץ אם היה רק יבואן אחד. KGM לדוגמה (סאנגיונג לשעבר) לא הייתה שורדת אם היה יבואן שזה כל מה שהוא היה מייבא. עכשיו נכון שגם יש סיכוי שיבואן כזה היה מתאמץ יותר, אבל עדיין לא בטוח שזה היה מסייע לו. אפשר להוסיף גם את הונדה בשנים האחרונות עם התמחור ההזוי של הונדה אירופה, פורד שהייתה נעלמת, סמארט ועוד. גם היבואנים החדשים שקמו הם לא רק יבואנים, יש להם עסקים נוספים ולכן הם יכולים להתמודד/לשרוד. 

 

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...