Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לחץ מהמשפחה לעבור מרכב אספנות לרכב בטיחותי וחדש יותר והזדמנות לקבל רכב בחינם. אבל אחרי שנה וחצי אני רוצה להחליף שוב כי בא לי משהו יותר טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יד אחרונה:

ג'י.אמ.סי ואנדורה 1993 - הושבת בגיל 20, שימש כמחסן כמה שנים עד שנרקב והלך לברזל.

יד אחרונה:

ניסאן אלמרה 2000 - הושבתה בגיל 20, עדיין במצב נסיעה, נמכרה לפירוק.

יד אחרונה:

רנו טראפיק 4X4 דיזל 1986 - הושבתה בגיל 10 עקב ריבוי תקלות, נמכרה לפירוק.

יד לפני אחרונה:

קורולה שנת 2000, נמכרה בגיל 19 לבחור צעיר מהפזורה בנגב, שכנראה גאל אותה מייסוריה או ההיפך...

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לחץ מהמשפחה לעבור מרכב אספנות לרכב בטיחותי וחדש יותר והזדמנות לקבל רכב בחינם. אבל אחרי שנה וחצי אני רוצה להחליף שוב כי בא לי משהו יותר טוב.

אבל היה לך רכב עם 'פח עבה’!?

  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

סובארו אימפרזה 2006 הוחלפה לפני חצי שנה , בדיוק חודש לפני הטסט ו"יומולדת 18".

בסוכנות רכב (קנינו רכב משומש מליסינג) נתנו הנחה של 10,000 תמורת הרכב , כאמצעי עידוד מכירה ולא כי זה שווי הרכב.

הבעיו שהיו ברכב:

-רעש צורמני וחזק בסיבוב הגה כשהרכב קר , בעיקר בחורף , משתפר במהלך הנסיעה.

משום מה אף מוסך לא רצה להתעסק עם הבעיה הזו אף פעם.

-שברים וסדקים בפגושים (ועוד אחרי שעשינו פחחות!)

-רעשי גריסה  בנסיעה (אולי מהגיר)

בחברת הליסינג טענו שהם מוכרים את האוטו לברזל , אבל בדקתי וראיתי שהאוטו עבר טסט ועדין על הכביש , 

כנראה היה במצב יותר טוב ממה שחשבנו.

פורסם

שני רכבים אחרונים:

מעבר מרכב חברה לרכב פרטי, קניתי יונדאי I30CW מודל 2013, רכשתי עם 84000 ק"מ ומכרתי אחרי 3 שנים עם 158000.

מכרתי כיוון שהרגשתי שלמרות אפס תקלות ! הרגישה מתוחה כמו תוף בלי רעשים וקירשוקים, מצב מכני מדהים אבל עדיין רכב מתיישן, פשוט לא רציתי להתקע עם רכב שעוד שנתיים יהיה קרוב ל200000 ק"מ ומחיר שוק של מסטיק בזוקה.

היא היתה חודש לפני טסט (עדיין לא שילמתי את האגרה), היתה צריכה בלמים מקדימה (דיסקים ורפידות), קרובה לטיפול גדול וגם היתה צריכה החלפת צמיגים. השיקול היה שאני הולך להוציא עליה בחודש הקרוב בערך 6000 שקל וזה כבר פקטור משמעותי מערך הרכב וידעתי שאם אוציא את הסכום הזה אז אחזיק אותה כבר עוד שנה שלמה.

מכרתי מחירון בטרייד אין והם אפילו לא לקחו לבדיקה, קניתי אופל אסטרה K 2017 סטיישן עם 45000 ק"מ.

מכרתי אותה עם 178000 ק"מ, היא לא היתה אמינה כמו היונדאי אבל גם לא זוועה כמו השם שיצא לה כאן בפורום,

למעשה מלבד טורבו שהלך בעיקר בגללי (אל תעשו קרבון קלינג) והחלפת מיכל עיבוי שנסדק לא היתה לה שום תקלה ב140 אלף קילומטר פלוס שעברתי עליה.

מכרתי מאותה סיבה שמכרתי את היונדאי, החשש הזה מלהיות עם רכב לא סחיר שמתקרב 200000 ק"מ (מספר הקסם הישראלי שאחריו כל רכב שהוא נחשב לגוויה מהלכת) ועם מחיר שוק מזעזע ביחס לתמורה שלה גרם לי לרצות להתחדש.

מכרתי עם טסט ל11 חודש, אחרי טיפול 15000, ועם 4 צמיגי מישלין פריימסי 4 חדשים, כמו כל הרכבים שלי היא היתה מטופלת רק במוסכי החברה, ובדיוק בזמן ונמכרה עם היסטוריית טיפולים מפורטת כולל חשבוניות.

מחירון היה 37000, מכרתי ב35000, ואחרי שהבנתי שאופל זה ממש לא נורא כמו שממציאים עליה בשוק, החלטתי להתפנק ורכשתי אופל אינסיגניה 2019 בגרסת הקצה החזקה והמפוארת ביותר של היצרן.

נקנתה עם 58000 ק"מ וטפו טפו אני מצפה להחזיק אותה 3-4 שנים עד להחלפה הבאה.

  • אהבתי 2
פורסם

הרכב ,2014  i10 מנוע 1000 סמ"ק,  סגר אצלי 9 שנים ו-101000 ק"מ (הייתי יד ראשונה), רציתי להימנע מתיקונים והשקעה גדולה.

בנוסף רצינו לרכוש רכב גדול יותר.

פורסם

פוקוס טיטניום האצ' 2013 2.0, בובה של רכב, 10 שנים ללא חירקוש בודד, כמו ביום שיצאה מהמפעל, ללא תקלות משביתות כלל, טיפולים כמה שרק רצתה קיבלה ממני. נמכרה עם 220K והיד עוד נטויה. הוחלפה כי די, מותר להתחדש פעם ב10 שנים, וגם הרצון היה להתקדם להיברידית עם מערכות בטיחות חדשניות ויכולת נהיגה עצמית כבונוס.

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

לא מעשן. המאפרה התמלאה בכל מיני שטויות 😁

בתקופה שמכרתי את האקסנט  (ב2300 שקל) עבדתי כמלצר, והרבה פעמים כסף קטן במקום שינפח את הארנק - מצא את עצמו במאפרה שלא מילאה את יעודה המקורי.

חצי שעה לאחר העברת הבעלות הקונה מתקשר ומביא לי שקית עם 180 שקל במטבעות ששכחתי שהיו במאפרה...

(אני שם בצד את זה שיומיים אחר כך הוא גמר מנוע ובא אליי בטענות שאני אקח את הרכב חזרה)

לפני שעתיים, Uri82 כתב:

צורמני וחזק בסיבוב הגה כשהרכב קר , בעיקר בחורף , משתפר במהלך הנסיעה.

משום מה אף מוסך לא רצה להתעסק עם הבעיה הזו אף פעם

זה בסך הכל אוויר שנכנס למערכת מאחד הצינורות/הבנדים.

 

 

גם על זה עשיתי סרטון

  • אהבתי 2
פורסם

המשפחה התרחבה לזוג פלוס 2 והיו לנו בבית שני רכבים:
אצלי - מאזדה 6 2015
אצל אשתי - קשקאי 2010

אני החלפתי עבודה והתחלתי לעבוד 80% מהבית ויש לי אוטובוס ישיר לעבודה ביום היחיד שאני עובד מהמשרד אז אין לי צורך ברכב בכלל.

אז מכרנו את 2 הרכבים וקנינו רכב אחד גדול יותר(5008).

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם (נערך)

שני רכבים אחרונים:

 

2011 - סיאט לאון חדשה בשבילי 

2013 - i20 חדשה בשביל אישתי 

2019 - הייתי בטיול בחו"ל, אבא מחליט להפתיע אותי בכך שיקח את הלאון לטיפול, בדרך מחליק על כתם שמן... אבא יצא בלי שריטה, הביטוח קבע טוטאל לוס.

            קניתי לאישתי (גם בגלל התרחבות המשפחה) C5 Aircross Shine Pack בת חודשיים עם 1800 ק"מ, ואני קיבלתי את ה-i20

2023 - החלטתי שזהו נמאס לי מה-i20 ובא לי משהו עם ערך מוסף. בהתחלה חשבתי על i20N אבל אחרי נסיעת מבחן על ה-BRZ החלטתי שזה זה ופתחתי הזמנה (מתנת יום הולדת 40 ממני לעצמי :)), ה-i20 נמכרה תוך יום (עם 116K ק"מ) ותוך שבועיים קיבלתי את הברז

עריכה אחרונה על ידי spon83
  • אהבתי 2

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...