Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נזכרתי בשאלה ה"אהובה" עליי כל כך שמתעניינים בקנייה אוהבים לשאול- למה אתה מוכר?
 

כשמכרתי את האלטו , הבחור שאל אותי למה אני מוכר. עניתי לו באותה פשטות שכתבתי כאן קודם- כי אני קונה אוטו אחר...

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

השאלה הכי טיפשית.

כשמתעניין שאל אותי פעם למה אני מוכר את הרכב, עניתי לו כי בדיוק קיבלתי רשיון טיס ואני עובר למטוס.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 10

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, tinoki כתב:

אבל היה לך רכב עם 'פח עבה’!?

לצערנו התירוץ הזה כבר לא תופס היום.

לפני 18 דקות, שביט כתב:

נזכרתי בשאלה ה"אהובה" עליי כל כך שמתעניינים בקנייה אוהבים לשאול- למה אתה מוכר?
 

כשמכרתי את האלטו , הבחור שאל אותי למה אני מוכר. עניתי לו באותה פשטות שכתבתי כאן קודם- כי אני קונה אוטו אחר...

תגיד לו כי קיבלתי רכב מהעבודה. זה התירוץ שעובד הכי טוב וזה גם לא שקר, כי מאיפה יש לך כסף לקנות רכב אחר? מהעבודה...

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כשמכרתי את הספארק (בת 5 כ 40,000 קילומטר) מישהו שהתעניין שאל למה אני מוכר אוטו יד ראשונהעם כזה קילומטרז אז עניתי לו כי אי עשיר ומניאק ובא לי להוציא לכולם את העיניים.

זה השתיק אותו.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 5

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האוטו הקודם והראשון שלי היה לאנסר 1.8 2008, נתן לי רוב הזמן שקט אבל התקרב ל 200 אלף ודי נמאס לי מהגודל של משפחתית. 

הייתה אצלי שנתיים 25 אלף קמ. 

 

לאחר מכן קניתי פיאסטה 2014 ידנית - אצלי מ 2020 (איך הזמן טס) ועשיתי עליה 40 אלף קמ. 

אין מילה אחת רעה להגיד על האוטו, אבל יש גבול כמה אפשר לנסוע עם ידני במרכז. עדיין תוהה מי תחליף אותה. 

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
לפני 55 דקות, SlowRide כתב:

תגיד לו כי קיבלתי רכב מהעבודה. זה התירוץ שעובד הכי טוב וזה גם לא שקר, כי מאיפה יש לך כסף לקנות רכב אחר? מהעבודה...

 

אני עונה שאני קונה אוטו אחר, כפי שכתבתי. 
אם למישהו לא נוח לשמוע את הסיבה הכי פשוטה והוא נרגע רק עם סיפורי סבתא ושלל מעשיות- הוא מוזמן לחפש אוטו אחר. 
אותו קונה, ד"א שאל אם אני "מתחייב בבדיקה", ולמרות שנענה בשלילה, קנה את האוטו ונהנה ממנו מאוד, משיחה שלי איתו לאחר זמן מה (שאל איך אפשר לדעת מה הטיפולים הבאים ומה צריך לעשות בכל טיפול)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, שביט כתב:

אותו קונה, ד"א שאל אם אני "מתחייב בבדיקה",

עם הספארק יידעתי את הקונה עוד בטלפון שהרכב עבר החלפת כנף, פגוש ופנס ללא שום יישור. בבדיקה לא ראו את זה.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:
לפני 4 שעות, tinoki כתב:

אבל היה לך רכב עם 'פח עבה’!?

לצערנו התירוץ הזה כבר לא תופס היום.

אתה אומר התרוץ הזה הושלך לפח האשפה של ההיסטוריה

פורסם

מעבר לרכב חשמלי, של שתי המכוניות בבית

רנו קאדג'ר דיזל 2017 -> ג'ילי ג'יאומטרי C בתחילת שנת 2022

פיג'ו 208 2021 -> טסלה מודל 3 ממש בימים אלו, ממתין למסירה בזמן הקרוב. 

פורסם

פורד פיאסטה 89 ידנית - הוחלפה כי הקרבורטור התחיל לעשות שם בעיות בהדממת מנוע ומוסך מורשה פורד לא הצליח להתמודד עם זה משום מה - פשוט נמאס וגם התחלתי לצאת עם מישהי מבוגרת ממני שהיתה קצת יותר מידי חומרנית ואני הייתי קצת יותר מידי מכור אליה. הרכב הוחלף ביחד עם הגברת והעבודה.  2.5 שנים.

 

דייהו לאנוס (משם נגזר הכינוי שלי) - הוחלפה בגלל שהמנוע עבר אובר-אול ופשוט פחדתי כבר להחזיק ברכב אחרי שאיבדתי חצי מהערך שלו בתיקונים וחצי מהערך שלו בירידת ערך המחירון. תוך שנה. 

 

טויוטה קורולה 96 - לאחר 8 שנים מאוד מאושרות, האשה הגיעה לחודש מתקדם של ההריון והחוסר בטיחות של הרכב הרתיע אותי - הוחלפה לרנו מגאן 2008. 

 

קורולה 2007 - ליסינג - הוחלפה לאחר כמעט 4 שנים כשפשוט לא היה משתלם יותר לשלם מחירים כאלה בעבור רכב שכור. 

 

רנו מגאן 2008 - הוחלפה לאחר שנתיים ושליש כי האשה פשוט לא סבלה את הגיר AL4 וחבל. 

 

טויוטה אוונסיס 2006 - הוחלפה לאחר 5 שנים בגלל בלאי מצטבר עצום שהחלטתי שלא שווה לי להשקיע. 

 

מיצובישי לנסר 2010 - הוחלפה לאחר 3 שנים לאחר לכתה של אמא שלי ז"ל והחלטתי להתפנק קצת כי פשוט הייתי חייב - גם משבר גיל העמידה. 

 

סובארו לגאסי 2010 - בבעלותי עד היום - כבר שנה עשירית והזרוע עוד נטויה. נרכשה ישירות מאבא שלי - עודנו איתנו גם. 

 

דודג' ניטרו SXT 2008 - נמכרה לאחר שנה וחצי כשהבנתי כבר ששטח זה לא בשבילי יותר וגם צריכת דלק 1:6 חסרת טעם והמפלץ לא מספיק נוח לי למרות הכיף האדיר לנהוג בו. 

 

סיטרואן DS5 2014 - הרכב האהוב עליי מכולם עד היום - נמכר לאחר שהבנתי שפניו של הרכב מועדות לשיפוץ מנוע תוך X שנים והחלקים הנדירים שלו לרבות הפנסים כנראה הולכים לנגוס בי מתישהו גם - החלטתי שלאחר כמעט 4 שנים שזו גם היתה תקופת האחזקה המיועדת לרכב מראש - הגיע לסיים את הרומן - חבל. 

 

סיטרואן איירקרוס 2020 - הכלה הנוכחית - נרכשה במטרה להחזיק 6 שנים לפחות - משהו אומר לי שזה יקרה לפני אולי הרבה לפני - ימים יגידו. 

 

 

 

 

  • אהבתי 4

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

C3 Picasso 1.6 hdi, שנת 2013, 

400k, קיבלתי אליה מחירון ממס הכנסה 😬

תודות לבטונדה שמעכה אותה וחור בגדר כיסופים שהיא עזרה לחסום. 

 

החלפתי אותה ב citroen c3 picasso 1.6 hdi, 

2013, אבל ידנית.....

 

  • לא הבנתי... 1
  • מבאס 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 4 שעות, EliC25 כתב:

 

(אני שם בצד את זה שיומיים אחר כך הוא גמר מנוע ובא אליי בטענות שאני אקח את הרכב חזרה)

 

 

איך זה קרה..? ומה נסגר בסוף?

פורסם

הייתי עם מאזדה 2 2015 דיינמיק, העפתי אותה כי היא עשתה כברת דרך (200K ק"מ) וגם התחילו יותר מידי תקלות שנמאס לטפל בהן.. 

התחדשתי בסיאט איביזדה 2024. 

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...