Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

את הרכב שמשמש את אישתי החלפתי בתחילה כל אימת שצבר קרוב ל 200 אלף קילומטר, עד 2008 (למעט הרובר 216 שנשבר לי ממנה ומ 3 החלפות גיר ופעמיים ראשי מנוע) .

מאז מחליף לה רכב כל פעם שמתחלף הדגם. 

ב 2012 שסיימתי עם רכבי חברה, חיפשתי בכל פעם ״יותר חזק״  (לאחרון היו 160)  והחלפתי כל 3 שנים מ 160 ל180 והאחרון 290 כ״ס. 

היום, עם עידן הגדג׳טים והמחירים הגבוהים בעליל , אני לא רואה טעם בהחלפה נוספת. ( לא שווה בשביל גדג׳יטים ומסכים לזרוק עוד 100 אלף שקל בשביל לקבל 310/333 כוחות סוס כשמפה של סטייג׳ 1 תיתן הרבה יותר בהרבה מאד פחות) 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 26.9.2024 בשעה 12:19, spon83 כתב:

שני רכבים אחרונים:

 

2011 - סיאט לאון חדשה בשבילי 

2013 - i20 חדשה בשביל אישתי 

2019 - הייתי בטיול בחו"ל, אבא מחליט להפתיע אותי בכך שיקח את הלאון לטיפול, בדרך מחליק על כתם שמן... אבא יצא בלי שריטה, הביטוח קבע טוטאל לוס.

            קניתי לאישתי (גם בגלל התרחבות המשפחה) C5 Aircross Shine Pack בת חודשיים עם 1800 ק"מ, ואני קיבלתי את ה-i20

2023 - החלטתי שזהו נמאס לי מה-i20 ובא לי משהו עם ערך מוסף. בהתחלה חשבתי על i20N אבל אחרי נסיעת מבחן על ה-BRZ החלטתי שזה זה ופתחתי הזמנה (מתנת יום הולדת 40 ממני לעצמי :)), ה-i20 נמכרה תוך יום (עם 116K ק"מ) ותוך שבועיים קיבלתי את הברז

שותף למעבר מהיונדאי ה(אמנם I30 מאותו שנתון) למעבר לVRS חדשה, כנראה שהרכב העגלה הזה הוא מקפצה למשהו שהוא ההפך ממנו 

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

שברולט אבאו שנתון 2006 עם 270 אלף קילומטר שעשתה את שלה +++

נמכרה במהירות במחיר מציאה.

בדקתי עכשיו והיא כבר לא על הכביש, נמכרה בשנת 2017

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

אחרי  כמעט 6 שנים ו 92000 ק"מ משותפים חשבתי שהגעתי למצב שבו יכולות להתחיל לצוץ תקלות (אעפ"י שהרכב  (הונדה סיוויק 2013,היה מתוחזקת מצויין).

הוחלפה לפני חצי שנה במאזדה 3 פרימיום 2018,שנרכשה עם 70800 ק"מ (וכבר עומדת על 79500 לערך) וככל הנראה תהיה אצלי 5-6 שנים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 4 שעות, Markm4 כתב:

דביל אתה אומר א'ה???

 

את ה 👰(166) רכשתי ב 2015,

בשנה הראשונה זה היה הרכב היחיד שלי,

ועשיתי איתו מעל 25k,

ב2016, הבאתי את הפיקאסו הראשונה,

איתה עשיתי 40k כל שנה בממוצע עד אוקטובר 2023. 

עם ה 👰 הייתי נוסע בעיקר בסופ"שים, 

לא משנה כמה חשבתי למכור, 

לא הצלחתי ריגשית! תמיד חשבתי שאני אידיוט.

ב 2019 הצטרפה לחייה האישה, שהסכימה עם זה שאני אידיוט, אבל לא הסכימה שאני איפטר מה 👰

 

גם השנה, ניסיתי להעביר הלאה, במקום זה הקפאתי רשיונות, מי יודע מה יוליד היום.

"תקפיא את הביציות של  ה 👰 , ביום מן הימים אולי נשתמש בהם" 

המילים של הגברת שלי. 

אתה עשית בשכל. אני מכה על חטא כמעט בכל שבוע על שמכרתי אותה. 

אין על הנעה אחורית עם מספיק כ"ס כדי "לקשקש בזנב".

עושים טעות כזו פעם בחיים. 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

יש לי בעיה עם נושא השרשור:

האם ״למה החלפתם את הרכב״ זה ״מדוע החלפתם את הרכב״, או שמא ״לאיזה רכב החלפתם״?

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 דקות, sperial כתב:

יש לי בעיה עם נושא השרשור:

האם ״למה החלפתם את הרכב״ זה ״מדוע החלפתם את הרכב״, או שמא ״לאיזה רכב החלפתם״?

"מדוע החלפתם את הרכב האחרון שלכם, ולמה דווקא ברכב זה ולא באחר?"

 

פורסם

טבעי שזה יתגלגל לסקירת ההיסטוריה המוטורית של הכותבים, או שבנוסף ל"למה החלפתי את האוטו" מוסיפים מה היה הרכב הקודם ובמה הוא הוחלף.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

טוב נו.

הייתה לי אופל 3 דלתות מנוע 1.3. הייתי מבסוט ממנה מאוד אבל הייתה אוכלת ים דלק, אז החלפתי אותה בפולקסווגן 1.2 לפני כל הסיפור של TSI DSG.

1.JPG.961aec149f830bacb0b18c0483369e41.thumb.jpeg.a402b7e0e9982fd361c0701a3b0be0a8.jpeg

 

3.thumb.JPG.84f9e8af3cff7a83935ccd534c892fc0.thumb.jpeg.b1f8c4bf894319b7c96d34cf4df4afdc.jpeg

 

גם מהפולקסווגן הייתי מבסוט אבל לא היה מזגן אז החלפתי אותה באאודי 1.3.

2222.jpg.4b074743be647105c4b4eac8b668a2b2.thumb.jpg.84335d3b4e03798dbb403819f5bd0bc2.jpg

 

 

האאודי הייתה שידרוג מטורף, הייתי מאוד מבסוט אבל חסר כוח, רק 60 כ"ס. אז החלפתי אותה באופל אחרת כמו הראשונה רק מנוע 1.6.

20220417_085545_HDR.jpg.0c15949ec06b81091b75ca0cd40a4d99.thumb.jpg.077e0f964fe09f85db4686cb0c959c00.jpg

 

מהאופל הזו גם הייתי מבסוט אבל כפי שכתבתי מקודם נגמר המקום במאפרה אז החלפתי אותה בפיאט.

IMG_20240515_142513-EFFECTS.jpg.93742f89b62a0473a1c5e64d41b47d82.thumb.jpg.8e6dcedfb8c951a328323477f68e2fce.jpg

 

 

 

טוב...כל המכוניות - באמת. סיפור ההחלפה?  לא יודע... 

  • אהבתי 4
  • מצחיק 4

 

 

פורסם

כשקניתי את הרכב הקודם הפרמטרים שהתפשרתי עליהם היו צריכת דלק ואיכות חומרים.

כשהזמנתי את הרכב החדש הפרט שהתפשרתי עליו הוא המחיר, כל השאר מבחינתי מושלם.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

פורסם
לפני 11 שעות, Buki כתב:

טוב נו.

הייתה לי אופל 3 דלתות מנוע 1.3. הייתי מבסוט ממנה מאוד אבל הייתה אוכלת ים דלק, אז החלפתי אותה בפולקסווגן 1.2 לפני כל הסיפור של TSI DSG.

1.JPG.961aec149f830bacb0b18c0483369e41.thumb.jpeg.a402b7e0e9982fd361c0701a3b0be0a8.jpeg

 

3.thumb.JPG.84f9e8af3cff7a83935ccd534c892fc0.thumb.jpeg.b1f8c4bf894319b7c96d34cf4df4afdc.jpeg

 

גם מהפולקסווגן הייתי מבסוט אבל לא היה מזגן אז החלפתי אותה באאודי 1.3.

2222.jpg.4b074743be647105c4b4eac8b668a2b2.thumb.jpg.84335d3b4e03798dbb403819f5bd0bc2.jpg

 

 

האאודי הייתה שידרוג מטורף, הייתי מאוד מבסוט אבל חסר כוח, רק 60 כ"ס. אז החלפתי אותה באופל אחרת כמו הראשונה רק מנוע 1.6.

20220417_085545_HDR.jpg.0c15949ec06b81091b75ca0cd40a4d99.thumb.jpg.077e0f964fe09f85db4686cb0c959c00.jpg

 

מהאופל הזו גם הייתי מבסוט אבל כפי שכתבתי מקודם נגמר המקום במאפרה אז החלפתי אותה בפיאט.

IMG_20240515_142513-EFFECTS.jpg.93742f89b62a0473a1c5e64d41b47d82.thumb.jpg.8e6dcedfb8c951a328323477f68e2fce.jpg

 

 

 

טוב...כל המכוניות - באמת. סיפור ההחלפה?  לא יודע... 

הזכרת לי נשכחות- הרכב הראשון שלי היה אותה אופל קדט אותה צורה בול בצבע תכלת 5 דלתות.

המפקד שלי בצבא כינה אותה אופל פשע כמו סובארו DL שזכו לאותו כינוי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הרכב האחרון היה i10 2011 ידנית 1100 סמ"ק. היתה לימונית. הוחלפה  בסוזוקי אלטו 2012.

גם ידנית. בניתים לא רואה סיבה להחליף. 

  • רעיון טוב! 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
בתאריך 25.9.2024 בשעה 18:16, IsraelR כתב:

היי

 

אשמח אם תוכלו לשתף למה החלפתם את הרכב האחרון שלכם?

 

בלאי?

רצון להתחדש?

התעייפתם מתקלות?

מעבר לחשמלי?

 

מה שעולה לכם בראש

 

תודה

 

לפני שנה החלפנו שני רכבים.

הונדה סיוויק 2012 ששירתה אותי יפה 10 שנים. הרכב היה אמין ולא קרוב לסוף חייו אבל הרגשתי צורך לעבור למשהו מודרני ורענן יותר. אני נוסע כ 20,000 ק"מ בשנה ולעיתים נסיעות יחסית ארוכות.

 

גם ברמה הייצוגית התחיל להיות בעייתי. לא שאני חושב שבאמת לקוחות מחפשים מרצדס אצל עורך דין אבל רכב חבוט וישן עלול לעורר תהיות.

 

במקביל החלפנו גם רנו קליאו 1.2 2015 שירשנו מאבי. רכב רקוב עם גיר רובוטי שהוציא לנו את הנשמה ושחט לנו את הארנק. נמכר עם גיר דפוק אחרי החלפת גיר... מכה. חשבתי לא למכור אותו רק כדי לשרוף אותו בעצמי.

נמכר לבעלים של מגרש שהגיע עם גרר ושילם רבע מהמחירון ועדיין פי 10 ממה שהרכב הזה שווה....

 

לא קראנו לו "הרכב שלנו" אלא "הרקב שלנו"

פורסם
בתאריך 27.9.2024 בשעה 17:05, zaf כתב:

ב 2012 שסיימתי עם רכבי חברה, חיפשתי בכל פעם ״יותר חזק״  (לאחרון היו 160)  והחלפתי כל 3 שנים מ 160 ל180 והאחרון 290 כ״ס

זה נשמע יותר כמו "כתב חידה" מאשר תגובה. (רוב הפוסט בעצם, לא רק הציטוט). 🔍

זו כמובן זכותך.

להיות מיסתורי ומעורר מחשבה,  דבר חביב כשעצמו.   🧐

  • מצחיק 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...