Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ב-20 ומשהו השנים האחרונות, רכב ליסינג הוחלף ברכב ליסינג כל 3 שנים בערך.

בתחילת 2020 קיבלתי אוקטביה 1.5 אנבישן.

זו העתה הפעם הראשונה שממש לא רציתי להחליף את רכב הליסינג.

האוקטביה היתה מושלמת עבורי.

מרווחת ושומושית, יחידת הנעה חזקה, מאובזרת היטב עבורי (מראות מתקפלות ופנסי ערפל) עם מולטימדיה מעולה ואבזור בטיחות אקטיבי.

כבר לפני שנה לקראת סיום תקופת הליסינג - הבהרתי לקצין הרכב שאני רוצה שוב פעם אוקטביה (לפני זה העתה אוקטביה 1.2 2017).

באותה תקופה עדיין משבר הצ'יפים היה רציני.

קצין הרכב הציע לי נירו פלוס, סלטוס, אלנטרה, צ'רי fx וסקודה קאמיק שכמעט והסכמתי לקחת, אך בגלל משבר הצ'יפים הגיע לחא קיפול מראות וחיישני גשם וקצת חששתי מהירידה בביצועים.

אשתי ראתה סיאט אטקה והחליטה שזה יהיה רכב הליסינג הבא שלנו - הודעצי לקצין הרכב שהאטקה היא המועמדת הבאה. ייאמר לזכותו שהוא בדק ובירר ובסוף הצליח להשיג לי אטקה שקיבלתי בתחילת 2024.

הרכב הפרטי, i20 דור שני 1.4 2015 אצלנו כבר 8 שנים.

קנינו אותו מזוג רוסים מבוגרים  כשהוא היה בן פחות משנתיים עם 8k קמ.

בינתיים הוא הגיע ל-53k קמ ואין לנו כוונה להחליף אותו בזמן הקרוב.

בזכות העבודה ההיברידית, הינודאי נוסעת ב-4  השנים האחרונות הוא נוסע כ-2k קמ בשנה וחצרכים האלה הוא הרבה יוצר ממספק.

פורסם

אני החלפתי אופל קדט 1991 בפיאט 500 2016.

שתיהן 3 דלתות 5 הילוכים אז פה אין שידרוג. 

 

באופל תא המטען היה יותר גדול ו 5 מקומות ישיבה, בפיאט 4 מקומות ישיבה. 

 

אופל מנוע 1.6, פיאט 1.2. 

 

אופל מותג גרמני אמין שומר על המחירון, פיאט איטלקי מלא תקלות חשמל ולך תמכור אחר כך...

 

באופל היד הייתה יותר נמוכה וטסט יותר זול.

 

הקיצר לא יודע למה החלפתי...

  • מצחיק 7
  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני שעה, Gauss כתב:

איך זה קרה..? ומה נסגר בסוף?

מה נסגר? אני חייל בן 20 ומכרתי רכב ב2300 שקל למישהו שבא, בדק את הרכב והשוויץ שהוא מכונאי, כשאני בתגובה עניתי "כן, מה עם להעביר להילוך שני?"

הוא ידע שהרכב אוכל שמן והתעלם מכך.

  • מצחיק 3
פורסם

בשנת 2016 החלפתי ניסאן NV200 עם  7 מקומות מודל 2012,  בטויוטה ורסו חדשה 2016 מהסוכנות בגלל המזגן בניסאן ובגלל צינור יניקה של הטורבו, שנשבר בפעם השלישית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נמאס לי להוציא כסף על וישרים כל כמה שנים אז הלכתי על משהו פשוט יותר. 

  • מצחיק 6
  • רעיון טוב! 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

יאללה אם כבר חופרים אז ככה : 
מאזדה 2 2008 - נקנתה ב2017 עם 99 KKM
קיבלה מלא חום אהבה , טפוח ותחזוקה - ימים שירתה את הבתזוג שלי דאז , ואז  ב 194KKM עברה להיות הרכב העיקרי אצל ההורים. 
אני אחרי שעברתי איתה כמה שנים , והרבה קילומטרים , והאגו של "אני מהנדס מגיע לי משהו יותר פרש" עם בתזוג שגרנו ביחד , אמרתי הגיע הזמן  למשהו חדש יותר ומשהו שיהיה למשפחה . 
ככה נקנה לה הונדה סיויק 2016 (בשנת 2020) עם ק"מ נמוך והפכה להיות האוטו הראשי של הבית שלי ושל הבתזוג דאז. תמיד רציתי אוטו שובב,  אבל אמרתי יאללה , מתישהו , בינתיים ניקח משהו סולידי אמין שיחזיק מלא זמן , ויהיה לי נח ומרווח. הסיויק הייתה עם 
האוטו שרד , הזוגיות פחות. 
בברגע של MID LIFE CRISIS תקופה אחרי הפרידה, אמרתי זהו היגיע הזמן להחליף את המשפחתית - כי לא נראת משפחה באופק - למשהו כיף ונחמד לנשמה . 
(הסיויקק נמכרה לבחור צעיר שבא דרך יד 2)
וככה החליפה את הסיויק (קניה רגשית לחלוטין): 
AUDI A1 SPORT 2016  - (בסוף שנת 22) שזה בעצם A1 עם מנוע של POLO GTI 1.8 192 סוסים מאותה השנה . 
נסעתי איתה , נהנתי סוף סוף מרכב שיש לו טיפה כח , שמחזיק את הכביש  יחסית סבבה למראת שהוא קטן וקליל. 
כח זה כיף והכול , והיה לי ממש נחמד עם ה A1 אבל הרגיש שזה פשרה , כי תמיד בראש היה להביא A3 , אך האקזמפרים ששאפתי אליהם היו מחוץ לתקציב .
מפה לשם, עברו כמה חודשים , נכנסתי בטעות ליד 2 , ראיתי איזה S3 , שהייתה תפורה לי כמוו כפפה ליד. אמרתי זהו ! אני הולך לראות אותה ! יום למחרת  , לקחתי אותה לבדיקה, והמכונאי שלי אמר "תעשה לעצמך טובה ותתרחק , היא עברה דברים , אתה לא תצא מלתחזק אותה כמו שצריך". אמר , אמר . סומך עליו . יום למחרת קפץ בלוח רכב אחד  שראיתי נדלקתי ויומיים אחרי זה היה שלי  (תיקון לקנייה הרגשית , למשהו יותר נכון): 
(הA1 , נמכרה לחבר טוב , שעובד עם @lanosforce   - כן כן אני יודע שהיה לך חלק בזה . ) 
AUDI A3 2.0 190HP 2018 -  (בתחילת שנת 23) - אקזמפלר נקי , יד 00 , פחות מ40 אלף קילומטר, ממשפחה עמידה, היה רכב שני כשהראשי היה להם שם BMW X4M  כלשהי דנדשה . 
ראיתי ולא יכלתי לסרב . אז היום אני איתה. מה שהוביל לקניה שלה , היה לשלב את הטוב שהיה בסיויק (את המרווח פנים ואת הרמת אבזור גבוהה, שמרגילה לפינוקים כמו תאורה אוטומטית, מראות מתקפלות ,מצלמת בילט אין אמיתית ולא במערכב הסינית שיש לרוב ), ואת הכח שהיה באוודי הקטנה של הלטוס עם הרוח, לצד השתדרגות בטכנולוגיה. עדיין היא מרגישה לי טיפה קטנה , ומרגיש כאילו אין בגאג' אחרי ששמתי סאב למראת שעדיין יש מלא מקום .

התוכנית היחידה להחליף אותה , זה כשאני יהיה גדול עם כיסים קצת יותר עמוקים , לקנות CIVIC TYPE R חדשה או קרוב לחדשה. 
אבל הכול יכול להשתנות

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם (נערך)

החלפתי אינפיניטי g37 ב 3008 ליסינג (מהעבודה) כי אני דביל, אין הסבר אחר.

 

עריכה אחרונה על ידי ArikM
  • מצחיק 2
  • מבאס 1
  • מעניין 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

נגמרה לי תקופת הליסינג אחרי 3 שנים.

חשבתי אז להחליף את הרכב באותה החברה, אבל הם נתנו לי מחיר שנראה נמוך בעיני, אז עזבתי אותם ועשיתי טרייד אין בטויוטה(לקחתי יאריס היברידית 24").

אלא אם יקרה משהו כגון תאונה, רעידת אדמה, בעיות רציניות ברכב, הצעה של חצי מיליון שקל עליו,... אני לא מתכוון להחליף אותו עד סוף העשור.

נסיעה בטוחה לכולם.

פורסם
לפני 4 שעות, ArikM כתב:

החלפתי אינפיניטי g37 ב 3008 ליסינג (מהעבודה) כי אני דביל, אין הסבר אחר.

 

דביל אתה אומר א'ה???

 

את ה 👰(166) רכשתי ב 2015,

בשנה הראשונה זה היה הרכב היחיד שלי,

ועשיתי איתו מעל 25k,

ב2016, הבאתי את הפיקאסו הראשונה,

איתה עשיתי 40k כל שנה בממוצע עד אוקטובר 2023. 

עם ה 👰 הייתי נוסע בעיקר בסופ"שים, 

לא משנה כמה חשבתי למכור, 

לא הצלחתי ריגשית! תמיד חשבתי שאני אידיוט.

ב 2019 הצטרפה לחייה האישה, שהסכימה עם זה שאני אידיוט, אבל לא הסכימה שאני איפטר מה 👰

 

גם השנה, ניסיתי להעביר הלאה, במקום זה הקפאתי רשיונות, מי יודע מה יוליד היום.

"תקפיא את הביציות של  ה 👰 , ביום מן הימים אולי נשתמש בהם" 

המילים של הגברת שלי. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...