Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקשים משהו כמו ״פרט נמק והסבר״? 😁

  • רעיון טוב! 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

הרכב הקודם שלי הושבת עקב שריפה.

 

קיבלתי מחירון מהביטוח של הבעלים של הסיאט לאון.

20210205_124536.jpg

20210205_124620.jpg

20210205_124646.jpg

20210205_131553.jpg

20210205_135823.jpg

20210205_125114.jpg

  • מבאס 4
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 28.9.2024 בשעה 22:24, zaf כתב:

מבקשים משהו כמו ״פרט נמק והסבר״? 😁

נו טוב, ביקשתם כל כך יפה 🙂

לא אלך אחורה הרבה בזמן , בכל זאת קצת ותיק 😉.


לאישתי יש כרגע ספורטאז׳ פרימיום, 2022 שהחליף פרימיום 2019, שהחליף ex 2015, שהחליף פרימיום 2013 ( כל פעם שהיתחלף דור/פייסליפט וקילומטרז באזור ה 60 אלף) 

אני נהגתי ברכבי חברה למעלה מ 25 שנה, עד 2012. 

רכב החברה האחרון היה מונדאו 2011 . כשהחזרתי אותו (ועברתי לחברה אחרת) רכשתי סיאט לאון copa+   מנוע 1.8 (160 כ״ס) ב 2014 יצא הדגם החדש (5F) ועשיתי טרייד ללאון  אף.אר 1.8/180.  ולכבוד יום הולדת עגול קניתי לעצמי מתנה יפה 🙂 בדמות קופרה 290 שאיתי עד היום וככל הנראה תישאר עוד הרבה, כי כמו שכתבתי, אין לה כל תחליף ראוי המצדיק הוצאה של 100 אלף שקל לפחות, בשביל צעצועים ,מסכים, ועוד 10 או 20 סוסים , כשאפשר להוסיף בערך 70 במחיר של טיפול גדול. 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

הייתה לי קיה פיקנטו שמהרגע הראשון פשוט עשתה לי כל בעיה וכל תקלה אפשרית. בחצי שנה הראשונה עם הרכב פשוט הייתי משהו כמו 30 פעם במוסך... הכל היה דפוק ברכב הזה...  ואז ביררתי על סיאט איביזה ועשיתי נסיעה עם חבר והרגשתי שיש מנוע שהוא יותר קטן אבל עם טורבו והרכב הרבה יותר מפנק וזריז ויעיל, והשאר היסטוריה.

 

 

 

 

20190619_185710.jpg

20240926_184222.jpg

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es
פורסם
לפני 7 שעות, hondacivic02es כתב:

הייתה לי קיה פיקנטו שמהרגע הראשון פשוט עשתה לי כל בעיה וכל תקלה אפשרית. בחצי שנה הראשונה עם הרכב פשוט הייתי משהו כמו 30 פעם במוסך... הכל היה דפוק ברכב הזה...  ואז ביררתי על סיאט איביזה ועשיתי נסיעה עם חבר והרגשתי שיש מנוע שהוא יותר קטן אבל עם טורבו והרכב הרבה יותר מפנק וזריז ויעיל, והשאר היסטוריה.

 

 

 

 

20190619_185710.jpg

20240926_184222.jpg

הרכב החדש נראה יותר טוב, ובטח הוא גם יותר איכותי, אבל לגבי פיקנטו - היתה לי כזאת כמה שנים, תוצרת 21". לא היו לי בעיות איתה. כנראה שבמקרה שלך, היה שם משהו דפוק מהתחלה, איזשהן בעיות "גנטיות".

  • רעיון טוב! 1
פורסם

קניתי מאזדה לאנטיס323 לפני שנה וחצי שנה נהנתי ממנה מאוד אבל אחרי 2 טסטים 

פעם בחצי שנה נמאס לי מכרתי לחבר שנסע על זה 4 חודש בלי טסט תפס אותו שוטר 

והוריד אותו מהכביש, אחרי זה התחרטתי כי לא היה לי שום בעיה אם האוטו ב230K 

נסע כמו סוס בעליות 170\80 אין למצוא כזה היה שמור מאוד מאדם מבוגר ושווה את

הסיפור של פעמים טסט.

 

פורסם

בשנת 2022 הוחלפה הספורטאז' 2016 של האישה לאחת חדשה.

ה- 2016 היתה יד ראשונה עם 40K ק"מ עם 0 בעיות ב- 6 שנים.

אז למה הוחלפה? 3 סיבות עיקריות:

  • יצא דגם חדש (דור חדש) מתקדם ויפה יותר.
  • ניצול מצב שוק המשומשות (משבר המלאים בגלל הקורונה)- הרכב המשומש נמכר ב-10% מעל המחירון.
  • פועל יוצא של הסיבה הקודמת- רצון "להתפנק" עם דגם חדש ומאובזר (בטיחות\פינוק) משמעותית מהרכב מהקודם.

 

  • אהבתי 1

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

רנו (דאצ'יה ) לוגאן שהוסבה לגז, עשה כמעט 400.000 ק"מ ואז הגיר נכנע. לא היה שווה בשום מצב לתקן/להחליף. קניתי דאצ'יה לוגאן mcv עם 37000 ק"מ לפני 5 שנים, עשתה עוד 100000 אצלי. היו 2 תקלות: מיכל עיבוי מים שנסדק (הוחלף ב 150 שקל) וקולר שמן שהחל לדלוף למים (מסתבר זאת תקלה מוכרת והיה כדאי להחליף ב 100000 כטיפול מונע). מעבר לכך כלום. דלק וטיפול פעם בשנה. השנה כנראה אחליף כי זקוק לרכב שיכול לגרור נגרר כבד.

  • אהבתי 2
פורסם

נגנב.

הייתה לי קורולה היברידית לימיטד בת שנה וחצי עם 17 אלף ק"מ. לא תכננתי להחליף אותה כל כך מוקדם.

המחשבה הייתה להשתמש בה 3-4 שנים ואז להפוך אותה לרכב שני ולמכור אותה כשתהיה בת 6-8.

לפחות יצא לי לקנות את המודל 3 היילנד במחיר הכי טוב שהיה עד עכשיו (192 אלף ש"ח).

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אצלי עברו כמה עשרות מכוניות (שבעלותי לא כולל הליסינגים), החלפתי מכיוון שאהבתי לנסות דברים אחרים (החזקתי 2-3 כל פעם בו זמנית),
בשנים האחרונות התמתנתי ומחליף כל כמה שנים אבל רק בשנתיים האחרונות:
החלפתי את הפיקנטו שהרגישה קטנה מידי לרעייתי ברנו מגאן אסטייט (שגם היא בקרוב תוחלף),

את הנירו ליסינג החלפתי ברנו קאפצ'ור שנמכרה אחרי פחות משנה (הייתה טובה אבל רועשת ומזגן לא גיבור) והוחלפה בזיקר חדשה.

פורסם

לפני כשלוש שנים החלפתי את האאוטלנדר הקודם באאוטלנדר חדש. למה? כי היה לי כסף מיותר, והדגם החדש היה נראה מדהים, במיוחד מול העקב אכילס של הדגם הקודם - עיצוב פנים של שנות ה80. חוץ מזה נרשם שיפור ברמת הכח (פלוס 30 כ"ס) שהורגש היטב בנסיעת מבחן, ושיפור ברמת האיבזור.

 

למה דוקא אאוטלנדר? כי הדגם הקודם שירת אותי 5 שנים בלי לראות מוסך, ולטעמי זוהי התמורה הכי טובה למחיר, לקצ'רי במחיר עממי. רכב שהוא לא 7 מקומות לא מדבר אליי, למרות שאני כבר לא צריך 7 מקומות ביומיום, אבל זה מאוד מועיל כשצריך את זה לפעמים, וגם הבגאז' הגדול שימושי מאוד.

 

אין לי שקט נפשי עם הדגם החדש כמו שהיה לי עם הקודם, בגלל שהוא כבר לא יפני למהדרין, ויש בו נגיעות צרפתיות רחמנא ליצלן, שת"פ עם רנו ניסאן. אבל טפו טפו, עברו שלוש שנים כמו חלום, והרחבתי את האחריות לעוד שנתיים, בינתיים הרכב נוסע מעולה (אין בכלל מחסור בכוח בכביש) ומפנק מאוד. 

  • אהבתי 1

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...