Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה 3 ספיריט 2014 לפעמים לא מניע מיד


מעבר לפיתרון נפתר ע"י timur2008,

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

אולי מישהו נתקל בבעיה קצת מוזרה. 

אומר מראש מצבר תקין 

שלטים וסוללות תקינים. 

רכב נפתח ונסגר בלי בעיה. 

99% מהזמן מניע מיד. 

לפעמיפ לאישתי לא מניע מיד. צריכה לצאת האוטו לסגור ולהכניס מחדש. 

מפתח לא רחוק מה כפתור, 

לוחצת על ברקס ומכניסה קוד. 

והאוטו מצפצף ולא מניע.. 

ככל הנראה יש איזה משהו באחד החיישנים או חלק ממעגל ההתנעה שמזייף. 

אולי מחשהו נתקל בבעיה כזאת ומצא פתרון? 

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

מנסיון בתקלה דומה ב CX5, ממליץ לבדוק את העלוקה במערכת קוברה (נגד גניבה) באוטו. שינתקו אותה בחברה (תוצרת הארץ 15 תל אביב) למספר ימים לתקופת נסיון ותראה אם מסתדר. אם זה לא עוזר - לבדוק יוניט אור בלם. למרות שאני מאמין שזה הקוברה.
 

פורסם

לא הייתי רוצה לנתק מערכה נגד גניבות. 

אבל ייבדק היונית ברקס למרות שכבר הוחלף לפני כשנה

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

היום שוב קרה לאישתי, בא להניע, פתחה את  האוטו, רגל על הברקס, שמה קוד לחיצה על הברקס לוחצת על הכפתור ושום דבר לא קורה. 

הנורה הנל מעבבת וזהו. 

רק לאחר סגירת הרכב, וכניסה מחדש, כולל קוד הרכב הניעה. 

Screenshot_20240916_123933_WhatsApp.jpg

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

גש לחברת קוברה ברחוב תוצרת הארץ בתל אביב. ממליץ לתאם תור מראש. תאר את הבעיה, ותגיד שלמישהו עם מערכת קוברה ב cx5 הייתה תקלה זהה וככה הם פתרו. בקש שינתקו/יגשרו את העלוקה/הממסר לכמה ימים על מנת לוודא שאכן זו הבעיה. במידה וכן - תוכל לבקש החלפה של החלק התקול בחדש (בתשלום כמובן). תבדוק אם יש לך עדיין חובת מיגון - יתכן והרכיב הזה כבר מיותר. 

פורסם
בתאריך 16.9.2024 בשעה 22:59, BassDriver כתב:

גש לחברת קוברה ברחוב תוצרת הארץ בתל אביב. ממליץ לתאם תור מראש. תאר את הבעיה, ותגיד שלמישהו עם מערכת קוברה ב cx5 הייתה תקלה זהה וככה הם פתרו. בקש שינתקו/יגשרו את העלוקה/הממסר לכמה ימים על מנת לוודא שאכן זו הבעיה. במידה וכן - תוכל לבקש החלפה של החלק התקול בחדש (בתשלום כמובן). תבדוק אם יש לך עדיין חובת מיגון - יתכן והרכיב הזה כבר מיותר. 

הבעיה שאני מעפולה וזה קורא פעם ביומיים בערךך לאישתי. אני נוהג על רכב אחר. האם יש מקום באיזור שלי שמבין ויודע לטפל בזה? 

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
לפני 8 שעות, timur2008 כתב:

הבעיה שאני מעפולה וזה קורא פעם ביומיים בערךך לאישתי. אני נוהג על רכב אחר. האם יש מקום באיזור שלי שמבין ויודע לטפל בזה? 

תשאל את קוברה איפה יש להם תחנת שירות באיזור שלך.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עדכון קטן, כרגע הוחלף כפתור הפעלה, המתג עצמו שלוחצים עליו להנעת הרכב. 

הייתי בכמה מקומות. חיברו מחשב ולא הייתה תקלה ביונית ברקס. אז נשלל העניין הזה. קודנית נשללה כי היא יושבת על הסטרטר ולא על הסויטש אצלי. וגם ללא קוד הרכב שהכל תקין פותח סויטש. 

מה שבעצם קורה שיש בעיה לפי סרטון שאישתי צילמה לי, שהרכב פותח את עצמו עם שלט, היא מכניסה קוד אבל אין סויטש. חשוב לציין שהרכב לא מסמן שלא רואה שלט. בעצם כן רואה במילים אחרות, אבל אני הבנתי שיש כמה משדרים או קולטים כאלה באוטו. 

אם לצאת מהאוטו, לסגור אותו ואז לפתוח מחדש, הרכב מניעה. 

ככה הגיעו למסקנה שזה הכפתור ככל הנראה כי יש בו משדר כפי שנאמר לי. 

הבנתי שיש באוטו עוד כמה רכיבים שמופעלים וחלק ממערכת ההנעה, בגיר, בברקס ומשדרים של השלט באוטו. 

מקווה שזה יפתור את הבעיה, אגב הכפתור המקורי מאוד יקר לכן הבאתי מפירוק מרכב חדש לאחר תאונה. 

אעדכן בהמשך אם זה הבעיה או לא. 

 

עריכה אחרונה על ידי timur2008

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, 

זה לא כפתור התנעה. 

הרכב הבוקר עשה שוב את אותה הבעיה. מעצבן. 

הגעתי לחשמלאי, חשבנו לנתק את הקודנית אבל הוא אומר לי שאצלי הקודנית לא משביתה את הסויטש ולכן הבעיה לא בקודנית. כי גם שהיא דרוכה במצב רגיל יש סויטש. רק לא ניתן להניע עד שתכניס קוד ואז האוטו מניעה. 

אז הוא יוצא מנקודת הנחה שאולי זה בעיה בקופסת הסויטש או החיבורים. עשה ניקוי מגעים בדק את החוטים. אני סקפטי שזה הבעיה אבל מצד שני לא מצליחים לעלות על הבעיה האמיתית. 

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
בתאריך 16.9.2024 בשעה 22:59, BassDriver כתב:

גש לחברת קוברה ברחוב תוצרת הארץ בתל אביב. ממליץ לתאם תור מראש. תאר את הבעיה, ותגיד שלמישהו עם מערכת קוברה ב cx5 הייתה תקלה זהה וככה הם פתרו. בקש שינתקו/יגשרו את העלוקה/הממסר לכמה ימים על מנת לוודא שאכן זו הבעיה. במידה וכן - תוכל לבקש החלפה של החלק התקול בחדש (בתשלום כמובן). תבדוק אם יש לך עדיין חובת מיגון - יתכן והרכיב הזה כבר מיותר. 

הי, ממליץ שוב.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...