Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הייתם סומכים על הבדיקה הזו?


RG1

פוסטים מומלצים

היי

יש רכב שאני רוצה לקנות עם 30K קילומטר ובאמת נראה מאוד שמור, אני לא מחפש לחסוך כסף על בדיקה אלא זמן. 

יש לו בדיקה שהוא עשה לקראת טרייד אין עם יבואן של קיה, אני יודע שאסור לסמוך על בדיקות של מכוני טרייד אין, האם זה נכון גם כשהם אלה שקונים את הרכב מהאדם הפרטי?

מצ"ב הבדיקה, תודה!

 

123.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר מכרתי את הפנדה שהייתה לי לטרייד אין, הבדיקה שיקפה את המצב המצוין של הרכב. אבל עדיין, בתור קונה הייתי מבצע בדיקה, לפחות לפי מה שרואים פה הבדיקה טובה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

במילה אחת - אל תסמוך על בדיקה כזו, שהרי זו אותה הבדיקה שאחר כך יראו ללקוח הבא אצל טרייד מוביל (או כל טרייד-אין אחר, כמובן),

ובגדול ניתן לומר שאלו בדיקות שלרוב אינן שוות את הנייר שעליו הן כתובות.

 

כשאני בודק רכב פוטנציאלי ללקוחותי, אני תמיד דואג לבדוק:

1. היסטוריית תביעות דרך מרכז הסליקה של חברות הביטוח. בהנחה שהרכב הזה היה מיד פרטית, אין לך בעיה לגלות האם ואיזה תביעות היו בגינו.

2. היסטוריית טיפולים - ברור שעם רכב כזה חדש ונסועה כה נמוכה לא צריכה להיות לבעלים כל בעיה להראות לך 3-4 טיפולים שהיו צריכים להתבצע ברכב עד כה.

 

כעת - אם אתה מכיר מכונאי שמכיר מאזדה - זה עדיף בעיני על הליכה למכון. מומחה יתן לך דו"ח מצב הרכב (אפילו בע"פ) שניתן לסמוך עליו יותר מאשר 

דו"ח מכון מכוסת"ח עם שלל התבטאויות כלליות שלא באמת נותנות תשובה מדויקת לגבי מצב הרכב.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם, אקח לבדיקה, חבל לקחת סיכון!

לפני 4 דקות, הלוחש למכוניות כתב:

במילה אחת - אל תסמוך על בדיקה כזו, שהרי זו אותה הבדיקה שאחר כך יראו ללקוח הבא אצל טרייד מוביל (או כל טרייד-אין אחר, כמובן),

ובגדול ניתן לומר שאלו בדיקות שלרוב אינן שוות את הנייר שעליו הן כתובות.

 

כשאני בודק רכב פוטנציאלי ללקוחותי, אני תמיד דואג לבדוק:

1. היסטוריית תביעות דרך מרכז הסליקה של חברות הביטוח. בהנחה שהרכב הזה היה מיד פרטית, אין לך בעיה לגלות האם ואיזה תביעות היו בגינו.

2. היסטוריית טיפולים - ברור שעם רכב כזה חדש ונסועה כה נמוכה לא צריכה להיות לבעלים כל בעיה להראות לך 3-4 טיפולים שהיו צריכים להתבצע ברכב עד כה.

 

כעת - אם אתה מכיר מכונאי שמכיר מאזדה - זה עדיף בעיני על הליכה למכון. מומחה יתן לך דו"ח מצב הרכב (אפילו בע"פ) שניתן לסמוך עליו יותר מאשר 

דו"ח מכון מכוסת"ח עם שלל התבטאויות כלליות שלא באמת נותנות תשובה מדויקת לגבי מצב הרכב.

היי, לגבי הטיפולים - אני חושב שהוא עשה אחד בלבד ב15K, עכשיו הרכב ב30 וצריך לעשות שוב, הוא שנת 2020, כמה נורא זה?

אני אישית תמיד עושה טיפול לפני טסט, לא מבין אנשים שלא...

לגבי מוסך, אין לי מישהו כזה (חיפה) יש לי רק מוסכניק שלי שהוא דיי צעיר אבל עושה רושם של בחור מאוד רציני, עדיף אליו במקום למכון בדיקה? מוסכניק 'פשוט' יכול לעשות קומפרסיה למנוע, בדיקת שילדה וכו'? 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, RG1 כתב:

היי, לגבי הטיפולים - אני חושב שהוא עשה אחד בלבד ב15K, עכשיו הרכב ב30 וצריך לעשות שוב, הוא שנת 2020, כמה נורא זה?

אם אתה רוכש את הרכב, הייתי מכניס להתמחרות את כל/חלק מעלות הטיפול.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 45 דקות, RG1 כתב:

היי, לגבי הטיפולים - אני חושב שהוא עשה אחד בלבד ב15K, עכשיו הרכב ב30 וצריך לעשות שוב, הוא שנת 2020, כמה נורא זה?

זה די נורא, למען האמת...

לרכב בן 4 היו אמורים להיות עד כה 4 טיפולים (ולכל הפחות שלושה), בהנחה של טיפול אחד בשנה (או 15000 ק"מ).

 

במילים אחרות - פספוס של 2 טיפולים לפחות, שחייב לבוא לידי ביטוי בהורדה במחיר שתיקח בחשבון בלאי מואץ של המנוע.

שמן שלא מוחלף בזמן מתחמצן, המולקולות שלו מתקצרות, הוא הופך לפחות ופחות צמיגי, ומעניק כתוצאה הרבה

פחות הגנה לבוכנות והצילינדרים. לאורך זמן - מדובר במנוע שכנראה לא יגיע לממוצע ק"מ שדומה למנועים אחרים, שטופלו בזמן.

 

לדעתי אין זה משנה אם מדובר בחוסר מודעות או בקמצנות - להזנחה כזו ראוי שיהיה מחיר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתקמצן על בדיקה מקיפה מטעמך. מי שמדלג על טיפולים לא ממש שומר על הרכב. זה יתבטא בהמשך צבירת הנסועה.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...