Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat uno fire 2005 האם קיימת כזאת ? +תמונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו אחרי חיפוש נוסף שמתי לב ששמה היא :

 

:Uno Mille Fire

 

תמונות: - *נערכו החוצה. אתה מוזמן להעלות הודעה נוספת עם תמונות בגודל שפוי, ולא בגודל שישנה את צורת הדף, תקטין אותן בצורה משמעותית (מעל 50%)*

 

 

http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.fiatfireflex.com.br/img/cores_carros/mille_brancobanchisa.jpg&imgrefurl=http://www.fiatfireflex.com.br/br/mille/cores.jsp&h=194&w=341&sz=12&tbnid=pF7ik6Pcl2AJ:&tbnh=65&tbnw=115&hl=iw&start=43&prev=/images%3Fq%3Dfiat%2Bmille%26start%3D40%26hl%3Diw%26lr%3D%26sa%3DN

 

 

 

אני בשוק- שייהיה לי את הכסף אני קונה אותה ! (מקווה),

התמונות יצאו גדול מידי, מצטער

materia1.jpg

materia2.jpg

materia3.jpg

materia4.jpg

Suzuki Jimny

פורסם

כן זו לכאורה "אונו חדשה".

לפני כמה זמן הייתה על האונו הזו כתבה בידיעות אחורונות או מעריב, לא זוכר בדיוק, ולפי מה שזכור לא היא מיוצרת בדרום אמריקה ולא תשווק לישראל.

פורסם
כן זו לכאורה "אונו חדשה".

לפני כמה זמן הייתה על האונו הזו כתבה בידיעות אחורונות או מעריב, לא זוכר בדיוק, ולפי מה שזכור לא היא מיוצרת בדרום אמריקה ולא תשווק לישראל.

כמה חבל...:?

פורסם

מזל שלא מביאים אותה לארץ תראו מה זה הגועל הזה



פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

הפיאט אונו היתה נפלאה בשעתו אך השעה חלפה והיום אין עוד מקום לרכב כזה (שיעלה חדש) על כבישי ארצנו.

 

מספיק העונש של היורוסוויפט מבית סוזוקי.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

נראת בידיוק כמו האונו הישנה רק עם גריל אחר וצמיגים אחרים וקצת צבע בפנים.

בטח תעלה בסביבות 18 אלף שקל(חחח כן בטח, ככה לפחות אמורה להמכר) כמו המכונית היפנית

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
נראת בידיוק כמו האונו הישנה רק עם גריל אחר וצמיגים אחרים וקצת צבע בפנים.

בטח תעלה בסביבות 18 אלף שקל(חחח כן בטח, ככה לפחות אמורה להמכר) כמו המכונית היפנית

איזה מכונית יפנית עולה 18K?

פורסם

נראית יפה מאוד..

כבר שמעתי עליה - אכן נמכרת לשוק בדרום אמריקה אם אינני טועה.

בכל מקרה אין טעם להם לשווק את זה בארץ כי היא לא עומדת בסטנדרטים של מכוניות המיני האחרות (איך אנשים נהיו מפונקים... :( )

מענין כמה יעלה יבוא אישי :D

...Carpe Diem

פורסם

האונו משווקת רק לדרום אמריקה והיא מיוצרת בברזיל ובשביל שלא תראה מיושנת היא עברה לאחרונה מתיחת פנים קלה

מבט בדגמים של פיאט ברזיל וכל דרום אמריקה מראה כי אף קיימות גרסות של כמו-שטח לפאליו, לדובלו ולסטילו

ושאין את מותג אלפא רומיאו וה-147 נכללת בדגמים של פיאט תחת השם אלפא

 

http://www.fiat.com.br/index_site.php

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...