Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסכים מול כפתורים פיזיים


eladts

פוסטים מומלצים

בתאריך 25.5.2024 בשעה 19:38, zaf כתב:

לפני הרבה שנים שכרתי בז׳נבה רכב קריזלר ניאון . מכיוון שהיה מאוחר והצרפתית שלי הכי בסיסית שאפשר, לא ממש הבנתי את ההסבר של הבחור שמסר לי את מפתחות הרכב (שזה בכלל סיפור מוזר, כי הרכב חנה באיזה שדה קטן מחוץ לשדה התעופה) הוא הראה לי איך להניע והסביר איך להוציא ואז הכניס שוב את המפתח לסוויץ. יצאתי לדרכי לכיוון המלון בעיירה Mijoux בצד הצרפתי, וכשהגעתי וחניתי ליד המלון, לא הצלחתי להוציא את המפתח מהסוויץ. 

למזלי היה מוסך קטנטן בקצה החניון בו חניתי ונסעתי עד אליו ושאלתי בצרפתית שבורה. Comment sortir la clé האיש המבוגר שם צחק, והוסיף כמה מילים שלא ממש הבנתי אם צחק עלי,ממני או על הרכב והראה לי שצריך לדחוף את המפתח ולסובב לכיון הפוך מכיוון ההנעה ואז המפתח משתחרר. Merde de brevet. 

בשנים 97-99 שכרתי לא מעט קרייזלר ניאון, לא זכור לי שהיה משהו מיוחד עם המפתח... אולי זה היה תת דגם אחר (שכרתי בארה"ב ולא באירופה)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צרפתים, לך תדע.

בכלל כל ההתנהלות הייתה מוזרה אז, שכרתי בהרץ אאל״ט . קיבלתי את הניירת והכל בדלפק בשדה התעופה בז׳נבה, אבל בצד הצרפתי שלו משום מה, נהג לקח אותי אל הרכב שחנה בחניון שלהם מחוץ לשדה , למעשה במגרש עפר/דשא. הסביר לי על הרכב בקצרה והדגיש לגבי הוצאת המפתח, אבל העייפות והשעה הכריעו אותי והתרכזתי בלנהוג לכיוון ה RN5 לכיוון אותה עיירה. למזלי עוד היה אור בערב והמוסך הקטן היה פתוח. 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא השתמשתי ברכב חשמלי אבל מניסיון של חבר עם geometry c  GEELY בעמדת טעינה מהירה שהכבל עבה וכבד הוא לפעמים מפעיל כוח בתוך השקע ולא מאפשר למנגנון  של הנעילה להשתחרר, הרמה ומשחק קטן עם הידית משחרר את הלחץ מהמנגנון והנעילה משתחררת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, zaf כתב:

צרפתים, לך תדע.

בכלל כל ההתנהלות הייתה מוזרה אז, שכרתי בהרץ אאל״ט . קיבלתי את הניירת והכל בדלפק בשדה התעופה בז׳נבה, אבל בצד הצרפתי שלו משום מה, נהג לקח אותי אל הרכב שחנה בחניון שלהם מחוץ לשדה , למעשה במגרש עפר/דשא. הסביר לי על הרכב בקצרה והדגיש לגבי הוצאת המפתח, אבל העייפות והשעה הכריעו אותי והתרכזתי בלנהוג לכיוון ה RN5 לכיוון אותה עיירה. למזלי עוד היה אור בערב והמוסך הקטן היה פתוח. 

היציק לי הקטע שהיה לי. שאני עם הפרעת הקשב והעייפות לא הבנתי איך לשחרר את המפתח.
חיפוש קצר אחרי הביטוי קריזלר ניאון מפתח תקוע בסוויץ מביא את הפתרון :

 

 

3. UNLOCK THE STEERING WHEEL
If you try to move the steering after turning off the car, the steering wheel lock activates. Not only will this prevent you from steering, but might also not let you pull the key out of the ignition hole. Though this is great for safety, drivers might get unnerved and feel there is something wrong with the key ignition hole. 

Nevertheless, you can safely remove the key by unlocking the steering mechanism. All you have to do is move the key clockwise and simultaneously twist the steering wheel clockwise and anti-clockwise. Soon the steering lock will unlock and you can safely take out the key stuck in the ignition.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, zaf כתב:

חיפוש קצר אחרי הביטוי קריזלר ניאון מפתח תקוע בסוויץ מביא את הפתרון

 

אז למה לא חיפשת בגוגל כשזה קרה? 😛

 

במקרה של קיה נירו EV כל מה שמצאתי ברשת אומר ללחוץ על כפתור הפתיחה בשלט, מה שלא עבד. בשום מקום לא מצאתי שלחיצה על כפתור ההנעה משחררת את הנעילה, אבל זה מה שעבד.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, eladts כתב:

אז למה לא חיפשת בגוגל כשזה קרה? 😛

2005 🤣 הנייד שלי היה מוטורולה flip image.png.72f1eb7b3f2fadb225b876b934d88c7d.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.5.2024 בשעה 21:24, amosbmw כתב:

למה אין על הכבל או על הרכב לחצן שמנתק מיידית את הרכב ממקור החשמל? למקרה שריפה למשל?

בגלל החשש שיגיע מישהו בלי סבלנות כשאין עמדה אחרת פנויה ויינתק את כבל הטעינה מהרכב כדי להטעין את הרכב שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה אומר אולי נכון, אבל אין קשר בין הכפתורים הפיזיים של מיזוג האויר למשל או מערכת השמע לבין העדר כפתור פיזי לשקע טעינה. בסיבה לכך נעוצה בכך שכשאתה מטעין הרכב לא בתנועה, אתה יכול להסתבך כמה שבא שלך ועדיין לא לסכן את העוברים בדרך.

אבל כשאתה מסיט את העיניים מהכביש תוך כדי נסיעה לתפריט החיפוש (שבסטלה נמצא מצד ולא מולך), מחטט בתפריט ועושה פעולות שלוקחות יותר מרבע שניה שלוקחת הפעולה עם כפתור פיזי שאתה לוחץ עליו ישירות קליק למעלה או קליק למטה אז אתה כן מסכן את התנועה שמסביב. העיניים שלך לא על הכביש לפרק זמן ארוך יותר מאשר היו אילו היה לך כפתור לסובב לדוגמא כדי להריס ווליום במערכת או להגביר את עוצמת הפן במזגן.

אני מבין את הצורך של בעלי טסלה "להגן" על הבחירה שלהם, זה בסדר יש לך סופר מכונית, מה לעשות שלעיתים טסלה בחרה להמציא מחדש את הגלגל ולא תמיד זה הולך כמו שצריך על הפעם הראשונה.

העובדה הקיימת היא שאפילו הארגונים האחראיים על הבטיחות ומבחני הבטיחות והדירוג שך כלי הרכב בעולם הכירו כבר בחסרונות העצומים של העדר כפתורים פיזיים בסיסיים לשליטת הנהג, ואני מבטיח להם שזה לא החליטו כך בגלל שהם לא אוהבים את איילון מסאק אלא לאחר בחינות, מבחנים, וחקירות של זירות תאונת דרכים והם הגיעו למסקנה שיש לחייב יצרנים להתקין כפתורים פיזיים שישלטו על מגוון פעולות נבחרות אחרת הרכב יאבד מדירוג הבטיחות שלו.

אגב אם איילון מסאק יחליט שמספיק ללכת דווקא נגד הזרם הוא אולי יעשה משהו אינטואיטיבי נוסף במכונים המתוחכמת שלו ויתקין הקרנת מהירות בסיסית על חלון הרכב, פיצ'ר שקיים כבר מעל עשור גם בדגמי מכוניות משפחתיות וגם זה יכול למנוע ממך להסיט מבט ימינה כל פעם שתרצה לבחון את מהירות הנסיעה שלך.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...