Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכם 

העניין מתחיל כשהייתי בים לפני כשבועיים אני חוזר לרכב ולשתי גלגלים ירד האוויר בצורה דרסטית

מגלה ששתיהם מנוקבים בחור זעיר בדופן מילאתי אוויר ונסעתי 

הצמיגים הם חדשים, יותר מ10,000 ק"מ בקצת

אחד החלפתי עם הרזרבי ואחד הדבקתי עם איזשהו דבק לצמיגים שאיכשהו נותן לי מרווח נשימה של יומיים לפני כל מילוי אוויר

כיוון שאין צמיגים כאלה 215/65/16 קוד עומס 106 מהירות H

דברתי עם היבואן של גודייר ואין לו, וגם חברות אחרות אין!

מה אני עושה?????

 

אגב הרכב חדש 

אולי החברה צריכה לתת לי מענה במקרה כזה

עריכה אחרונה על ידי YTHCHAK
פורסם (נערך)

שלום,

קוד עומס הכי גבוה שיש במידה הזאת לרכב פרטי הוא 102.

אתה צריך ליצור קשר עם מחלקה טכנית של יבואן הרכב,  שיעזרו לך לפתור את הבעיה. אולי תקבל אישור לקוד יותר נמוך.

זה רכב מסחרי קשוח כלשהו?

 

עריכה :

יש צמיגים לרכב מסחרי במידה הזאת.

https://tires4u.co.il/dimensions/215-65r16?type=commercial

 

אבל כאן אין צמיגים בעלי קוד מהירות H, אלא רק T.

 

בקיצור, כמו שכתבתי - תתקשר ליבואן הרכב, למחלקה תכנית,  תבקש מהם סיוע. אבל כזה שלא יכשיל את הרכב בטסט. בעתיד הרחוק.

 

 

יש כאן בפורום משתמש שאולי יוכל לעזור. תנסה לשלוח לו הודעה פרטית, רק תציין את דגם הרכב.

 

https://carsforum.co.il/profile/61-kompy/

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, YTHCHAK כתב:

רנו טראפיק

בטייר סנטר אמרו לי שלא יתאים לי מהירות שונה

תודה על העצה

 

יכול להיות שיש להם טעות ברישום, הדגם בגרסת ואן מוגבל אלקטרונית ל178 קמ"ש אז למה הוא צריך קוד מהירות H שהוא עד 210 קמ"ש ולא למשל קוד T שהוא עד 190 קמ"ש...

והדגם בגרסת נוסעים מוגבל אלקטרונית ל186 קמ"ש...

איזה גרסה יש לך והאם בדקת מה רשום על הצמיג (יכול להיות שמורכב צמיג בקוד מהירות אחר), או שבדקת ברישיון רכב?

ממליץ לפנות לקרסו כדי לברר...

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי lei1989
Detailer.gif
פורסם

תיצור קשר עם אחד ממכוני הרישוי.

ניתן לבדוק דרך תוכנת קארדאטה, האם ניתן להרכיב צמיג עם קוד עומס/מהירות אחר מהנתון ברשיון הרכב.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 13 שעות, YTHCHAK כתב:

כיוון שאין צמיגים כאלה 215/65/16 קוד עומס 106 מהירות H. דברתי עם היבואן של גודייר ואין לו, וגם חברות אחרות אין!

 

אולי החברה צריכה לתת לי מענה במקרה כזה

נראה שבאופן כללי שילוב קוד העומס והמהירות הללו קיימים רק אצל גודייר בדגמי cargo/cargo 2.

האם הדרישה לכך מופיעה ברשיון הרכב? אולי כך נרשם עם הצמיגים שהגיע איתם לארץ, ומצד שני יתכן בגלל דיגום הרכב עבור נכה (שהזכרת בשרשור אחר). בהתאם לכך, אם לפעול לפי עצת החברים לשינוי הדרישות, לא בטוח שירידה בקוד העומס מומלצת, אבל בהחלט אפשרית לגבי קוד המהירות וזה יספיק למציאת צמיגים חליפיים.

 

יבואן הרכב בהחלט צריך לתת מענה לגבי הצמיגים (חייב להסדיר זמינות שלהם), אבל יתכן שמעבר לשליטתו בהתחשב שמדובר בנתונים מגבילים ואולי עיכוב במשלוחים עכב המצב.

 

לפני 7 שעות, lei1989 כתב:

למה הוא צריך קוד מהירות H

יתכן והיצרן קבע זאת משיקולים נוספים, בין אם מרווח בטחון או מאפיינים אחרים של ביצועים, עמידות וכד'. 

פורסם
לפני 10 שעות, zvit כתב:

יש הרבה סוגים של צמיגים שמתאימים לרכב.

 

הנה רשימה

הרשימה הזו עונה כמעט על הדרישה הרשומה ברשיון הרכב, הכל לבד מקוד המהירות.

@YTHCHAK, אם עדיין לא יצרת קשר עם אחד ממכוני הרישוי, ואם הנך חפץ בכך, תוכל לשלוח לי ה״פ עם צילום רשיון הרכב או מס׳ הרכב ומס׳ ת.ז. של בעל הרכב ואבדוק עבורך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 5 דקות, דובצע כתב:

אם הבנתי נכון מהטבלה c זה מסחרי

ככה שH זה לא מה שאמרת כי שם זה פרטי אלא H פרושו צמיג כביש שיכול להתמודד בשטח

C נכון, H לא נכון. מדובר כאן בפירוש בקוד המהירות הנדרש. 

פורסם

 

לפני 3 שעות, kompy כתב:

הרשימה הזו עונה כמעט על הדרישה הרשומה ברשיון הרכב, הכל לבד מקוד המהירות.

@YTHCHAK, אם עדיין לא יצרת קשר עם אחד ממכוני הרישוי, ואם הנך חפץ בכך, תוכל לשלוח לי ה״פ עם צילום רשיון הרכב או מס׳ הרכב ומס׳ ת.ז. של בעל הרכב ואבדוק עבורך.

תודה

אני לא יטריח אותך במה שאני יכול לעשות בעצמי 

מחר אני אברר את זה

×
×
  • תוכן חדש...