Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה 1.5 style או פיג'ו 208 GT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רכב הייתם מעדיפים בין השתיים ?

שתי הדגמים בערך אותו המחיר . לא מעניין אותי השמירת ערך , נוסע בערך 10 אלף ק"מ בשנה. 

פורסם

מבחינתי - פאביה.

אני אישית לא הייתי מוכן לגעת במנוע 1.2 עם רצועת טיימינג טבולה בשמן מנוע.

כן, גם עכשיו, גם ברכב חדש.

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה אתה מחפש בחיים? ברכב?

לא נהגתי בפאביה אבל נסעתי בה. בסדר. אוטו.

נהגתי ב-208 כיפית, ספורטיבית יחסית, נוחה. הייתי מעדיף אותה ידנית (העדפה אישית, לא ביקורת על הגיר.

אגב, יש ידניות חדשות עם יחידת הכוח ההקודמת.). 

לפני 14 דקות, vladclar כתב:

אני אישית לא הייתי מוכן לגעת במנוע 1.2 עם רצועת טיימינג טבולה בשמן מנוע.

פעם אנשים היו כותבים "לא נוגע בצרפתיות".

כעת כשברור שכל מה שצריך זה להקפיד על שמן איכותי בתקן היצרן (שיט!!) וטיימינג כל 60,000 ביחד עם הטיפול (דאבל שיט!!!), בעלות נוראית של 900 ש"ח, אפשר להרגע מהפאניקה. 

לפני 18 דקות, vladclar כתב:

גם ברכב חדש

ה-208 שנת 2024 מגיעות עם שרשרת טיימינג ולא רצועה, אז למי שעוד לא נרגע בסעיף הקודם יכול כעת. 

  • אהבתי 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אז בסוף קיבלו שכל והפסיקו עם ה"הברקה" של רצועה טבולה.

נקווה שעכשיו לא יהיו הפתעות חדשות.

 

 

לא כתבתי "לא לגעת בצרפתיות",  רק במנוע הספציפי. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Jack457 כתב:

פעם אנשים היו כותבים "לא נוגע בצרפתיות".

כעת כשברור שכל מה שצריך זה להקפיד על שמן איכותי בתקן היצרן (שיט!!) וטיימינג כל 60,000 ביחד עם הטיפול (דאבל שיט!!!), בעלות נוראית של 900 ש"ח, אפשר להרגע מהפאניקה.  

מנין לך המידע הזה ? נראה לי שבשרשור המרכזי היה אחד שטיפל בהחמרה בטיימינג ושמן ואעפ"כ היא התפוררה.

(פיג'ו 301 מנוע 1.2 של משפחה לפני פחות שבוע הלך המנוע, אכילת שמן הזויה 3 ליטר ל 200 ק"מ עד שהלך).

האם זה אפשרי לשים שרשרת בטיימינג במנועים לפני 2024 ?

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

אז היה אחד. מניח שיותר מאחד. לא בדיוק סטטיסטיקה. יש רבים רבים שההיפך. כמו שבאיסוזו טרופר דיזל 4JX1 התפלאו שהולכים מנועים כששמים שמן דלקול מינרלי במקום סינטטי בתקן יצרן ולא בודקים גומיות לאינג'קטורים בזמן. מתי לאחרונה הלך מנוע כזה שטופל כמו שצריך? אבל את רס"ר שמועתי לא תזיז.

כתבתי על 208. לא שמעת אותי ממליץ על הבדיחה המוטורית המתכנה 301 כמו גם לא על תאומו אליזהC כמו גם לא על מיצובישי אטראז', שהם כלי רכב שבכלל לא היו אמורים להיות על הכביש כאן (יוצרו למדינות מתפתחות או לארגונים שקונים במאסות וזורקים). 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

טיימינג לא עולה 900 שקל אלא באזור 2000 שקל.

השרשרת עוד לא הגיעה ל208,השרשרת תגיע לצד גיר רובוטי.ואז יש שאלה איך תהיה אמינות הגיר.

לי ב208 ההגה הסתיר את לוח המחוונים, אבל היא נוחה, סלון מאובזר מאוד וגיר מצוין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 3 שעות, Jack457 כתב:

אז היה אחד. מניח שיותר מאחד. לא בדיוק סטטיסטיקה. יש רבים רבים שההיפך. כמו שבאיסוזו טרופר דיזל 4JX1 התפלאו שהולכים מנועים כששמים שמן דלקול מינרלי במקום סינטטי בתקן יצרן ולא בודקים גומיות לאינג'קטורים בזמן. מתי לאחרונה הלך מנוע כזה שטופל כמו שצריך? אבל את רס"ר שמועתי לא תזיז.

כתבתי על 208. לא שמעת אותי ממליץ על הבדיחה המוטורית המתכנה 301 כמו גם לא על תאומו אליזהC כמו גם לא על מיצובישי אטראז', שהם כלי רכב שבכלל לא היו אמורים להיות על הכביש כאן (יוצרו למדינות מתפתחות או לארגונים שקונים במאסות וזורקים). 

למה בדיחה מוטורית ? המנוע שלה זהה ל 208 ואם אתה מליץ בעד ה208 אז.., ואם אתה מכליל את כל ה301 אז על הדיזל כנראה שאינך יודע על מה אתה מדבר..

פורסם
לפני 3 שעות, Deutz912 כתב:

מנין לך המידע הזה ? נראה לי שבשרשור המרכזי היה אחד שטיפל בהחמרה בטיימינג ושמן ואעפ"כ היא התפוררה.

(פיג'ו 301 מנוע 1.2 של משפחה לפני פחות שבוע הלך המנוע, אכילת שמן הזויה 3 ליטר ל 200 ק"מ עד שהלך).

האם זה אפשרי לשים שרשרת בטיימינג במנועים לפני 2024 ?

המנוע עם השרשרת הוא מנוע שונה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה Press release של סטלנטיס מלפני שנה שכתוב בו שמנוע 1.2 Puretech עם תזמון שרשרת וגיר רובוטי הוכנס לדגמים ההיברידיים 48V. 

 

https://www.media.stellantis.com/em-en/peugeot/press/peugeot-3008-5008-hybrid-peugeot-introduce-its-new-48v-hybrid-technology

 

 

לא ראיתי מידע על כך שהוכנס בדגמי בנזין רגילים.

 

 

פורסם

אכן המנוע החדש עם מנגנון היברידי, בן 136 כ"ס. אבל תיבת ההילוכים - רובוטית.

 

בקיצור, מציע לחכות ל- early adopters כדי לדעת אם השילוב הזה אמין, ואם פחות - בכמה כרוך תיקון (החשד נופל על הקלאצ'ים בתיבה הרובוטית).

פורסם

לא הבנתי, פיז'ו 208 מודל 2024 היא עם מערכת היברידית 48V?

 

או שאתה מדבר על דגמים אחרים של היצרן עם המערכת הזו?

 

 

פורסם

לפי האתר לובינסקי, פיג'ו 208 ברמת אבזור GT מודל 2024  עדיין עם מנוע טורבו בנזין 130 כ"ס וגיר אוטומטי 8 הילוכים.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 3 שעות, ntd כתב:

אכן המנוע החדש עם מנגנון היברידי, בן 136 כ"ס. אבל תיבת ההילוכים - רובוטית.

 

בקיצור, מציע לחכות ל- early adopters כדי לדעת אם השילוב הזה אמין, ואם פחות - בכמה כרוך תיקון (החשד נופל על הקלאצ'ים בתיבה הרובוטית).

זה יכול לקחת כמה שנים, לא רלוונטי לפותח השירשור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 19 שעות, newcar4east כתב:

איזה רכב הייתם מעדיפים בין השתיים ?

שתי הדגמים בערך אותו המחיר . לא מעניין אותי השמירת ערך , נוסע בערך 10 אלף ק"מ בשנה. 

לגבי ה"בערך אותו המחיר", רק תוודא שאתה מעודכן בזה:

image.png.ebb5aaea87ddff499682c46dd91c7a5f.png

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

×
×
  • תוכן חדש...