Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח לרכב מה זה המחירים ההזויים הללו


timur2008

פוסטים מומלצים

עוד שחקנית שנכנסת לתחום מעניין איך המערכת תעבוד:

 

 

חברת קוברה, הפועלת בפיתוח ושיווק פתרונות איתור ומיגון לרכב, משיקה מערכת מיגון Biometric Cobra ID, שהיא מערכת הנעה אינטגרטיבית, הכוללת זיהוי ביומטרי חכם בטביעת אצבע וניהול משתמשים - רק משתמשים מזוהים ומורשים יוכלו להניע את הרכב. המערכת נמצאת בימים אלה בתהליך קבלת אישורים מחברות הביטוח ובחברה מעריכים שהיא תוזיל גם את עלויות הביטוח המקיף לרכב. מהחברה נמסר, כי המערכת פותחה כמענה ישיר לעלייה בגניבות הרכב בישראל ומותאמת לכל רכב בדומה למערכות הפועלות ברכבי היוקרה דוגמת ג'נסיס, מרצדס ו-BMW." היתרון המובהק של הטכנולוגיה על פני הקודנית הסטנדרטית הוא היכולת שלה לזהות את הנהג באופן חד-חד ערכי ומותאם אישית בניגוד לקוד, שלרוב אינו נשמר בסוד, או קל מאד לניחוש", מציינים בחברה. עוד נמסר כי המערכת מתממשקת לכל מערכות האיתור המובילות בשוק דוגמת קוברה, פוינטר או איתוראן ומונעת הנעה או נסיעה כל עוד לא זוהה נהג מורשה בטביעת אצבע. קוברה משיקה מערכת הנעה בטביעת אצבע למניעת גניבות רכב בשלב הראשון תושק המערכת בשני דגמים )בסיסי ומתקדם( ותגובה באפליקציה ייעודית לשליטה וניהול מרחוק. • ID Biometric Cobra: מערכת המאפשרת פתיחה והנעה בטביעת אצבע בקרבת הרכב. • Anywhere Biometric Cobra: מערכת המאפשרת פתיחה והנעה בטביעת אצבע מכל מקום בעולם. המערכת מאפשרת ניהול משתמשים מרחוק, צפייה בהיסטוריית הרכב והפעלת גיבוי נוסף במקרה של נטרול האצבע. באמצעותה ניתן להגדיר 10 משתמשים בו זמנית )פיזית ברכב עצמו או מרחוק( וניהול מלא באמצעות האפליקציה, לרבות הגדרת משתמשים נוספים, הסרת משתמשים שאינם נחוצים יותר ובקרוב גם צפיה בהיסטוריית הרכב ואף מצב "מוסך". המערכת מתאימה לכל סוגי הרכבים, כולל אוטובוסים ומשאיות, וניתנת להתקנה תוך 20 דקות על ידי טכנאי מוסמך מטעם קוברה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, TZR84 כתב:

היתרון המובהק של הטכנולוגיה על פני הקודנית הסטנדרטית הוא היכולת שלה לזהות את הנהג באופן חד-חד ערכי ומותאם אישית בניגוד לקוד, שלרוב אינו נשמר בסוד, או קל מאד לניחוש",

לרוב הגנבים לא טורחים להקיש קוד,

אלא עוקפים את הקודנית,

השאלה האם המערכת הזו בלתי ניתנת לעקיפה.

 

 

לפני שעתיים, Supertigre כתב:

מחירי הביטוח הוגנים לחלוטין, זו לא אשמת חברות הביטוח שהמדינה לא עושה דבר כדי למנוע גניבות. 

אבל מה עם החובה וצד ג' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, race driver כתב:

לרוב הגנבים לא טורחים להקיש קוד,

אלא עוקפים את הקודנית,

השאלה האם המערכת הזו בלתי ניתנת לעקיפה.

 

 

אבל מה עם החובה וצד ג' ?

דווקא חידשתי ממש עכשיו ביטוח צד ג וחובה לרכב שלי (מיצובשי), והפער היה 200 שקלים בין שנה שעברה לשנה הנוכחית (וגם זה כי החובה עלה). חייב לציין שהמחיר שקיבלתי היה זול ברמת האלפים מכל חברה אחרת שבדקתי, כולל אלה המוכרות כזולות בשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר קנה רכב זול ורצה לבטח אותו חובה+צד ג 

 

ב-3 שנים האחרונות לא היה לו רכב כלל, ולכן לא היה ביטוח. בן 40 עם וותק של 20 שנה 

 

נתחיל מזה שכמעט כול חברה שהוא פנה אליה בכלל לא רצתה לבטח אותו. רק חברה אחת הסכימה ממה שהוא ניסה( 5-6 חברות) 

 

המחיר - 6 אלף שקל(!) על פאקינג חובה+ צד ג. וואו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, davemustaine87 כתב:

נתחיל מזה שכמעט כול חברה שהוא פנה אליה בכלל לא רצתה לבטח אותו. רק חברה אחת הסכימה ממה שהוא ניסה( 5-6 חברות) 

שינסה בביטוח ישיר. מהניסיון שלי הם זולים במצבים של נהגים בלי עבר ביטוחי.

  • רעיון טוב! 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Supertigre כתב:

מחירי הביטוח הוגנים לחלוטין, זו לא אשמת חברות הביטוח שהמדינה לא עושה דבר כדי למנוע גניבות. 

יהיה קל לקבוע אם מחירי הביטוח הוגנים,  על פי הרווחים שלהן.

מישהו מוכן להמר ?

מסי זה לא רק כדורגל,אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לאחד עם שרשור הניקנוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.6.2024 בשעה 14:46, race driver כתב:

השאלה האם המערכת הזו בלתי ניתנת לעקיפה.

עד שהיצרנים ישנו את שיטות ניהול הקונטרולרים של הרכב כל מערכות הגנה צד ג' הן כוסות רוח למת.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • רעיון טוב! 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

המחירים ממשיכים לטפס. 

בליברה חובה + ג עלה בשנה שעברה 2950 ועכשיו כבר 3600. 

הזיה.

הכי זול שהצלחתי למצוא 3250.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו כולם גם אצלי עלה

 

פורד פוקוס 2010, מבטח בביטוח ישיר.

צד ג' שנה שעברה 1158, השנה 1288.

חובה שנה שעברה 1842, השנה 1938.

 

סך הכל 3226 ש"ח, עליה של  220 ש"ח משנה שעברה

 

הביטוח כולל גרירה ושמשות וצד ג' עד 1,400,000 ש"ח

עריכה אחרונה על ידי YULI1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום חידשתי. ביטוח לאלטו 2012. אבי מבטח דרך אילון חבר.

שנה שעברה חובה היה 1100 שקל. לנהג מגיל 24. שנתיים רישיון השנה 1300. לנהג מגיל 52. ושנתיים רישיון.

הצד ג.  1400 שקל. לא זוכר כמה היה שנה שעברה. כיסוי עד מיליון שקל.

הכל ביחד 2700 שקל.

 

שאלתי תנציג למה החובה עלה ככה. אמר שהייתה עליה. בביטוחים.

אני מבין את זה. הייתה עליה בתאונות הדרכים. והשנה עוד לא הסתימה.

 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...