Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וזה בכלל שולף את הבוקסה עם שפיץ פלייר..

 

אני לא יודע אם כדאי לפרק את המגנט מהבוקסה או אולי לחפש בוקסה שהיא לא מגנטית 

 

פורסם

זרקת את הפלגים הישנים?

 

אם לא, תבדוק עם פלג ישן, איך הוא נכנס לבוקסה. 

 

יש לי כזאת בוקסה מגנטית, עובד איתה בלי שום בעיה, שום דבר לא נתפס. 

 

אני שואל שוב, האם מידת הבוקסה מתאימה למידה של הפלג?

 

 

 

 

פורסם

היצרן נותן טווח מומנט הידוק, נגיד 20Nm-30Nm.

 

כוון את הידית לאמצע זאת אומרת ל 25Nm, כך שגם אם הידית לא הכי מדוייקת אתה עדיין תהיה בטווח.

 

שנית בידיות מהסוג הזה אי אפשר להבין כלום בסקלה של Nm.

לכן תבצע המרה של תנין יצרן  ל in/lb ותכוון לפי הסקלה הזו שהיא נוחה יותר.

אחר שהגעת לקליק, תשנה כיוון בראצ'ט ותן כמה מעלות סיבוב לכיוון הפתיחה, ממש טיפה. זה ישחרר את הבוקסה מהפלג ולא יזיז את הפלג עצמו, אחרי זה הבוקסה אמורה להישלף בקלות. 

 

 

פורסם

האם אתה משתמש בבוקסה מיוחדת לפלאגים? הן בדרך כלל ארוכות מספיק (כי הן כוללות מפרק), כך שיוכלו להתחבר ישירות לראצ'ט. או לכל הפחות, אם יישארו בתוך מכסה השסתומים, תוכל להוציא אותן עם היד.

פורסם

טרם יצא לי לראות בוקסה עם מפרק. מפרק זה חלק נפרד.

בוקסות יעודיות לפלגים אומנם ארוכות יותר על מנת שיכולו להכיל את הפלג אבל עדיין ברוב המכוניות דורשות שימוש במאריך כיוון שהפלגים יושבים בעומק של כ 10-15 ס"מ והבוקסה היעודית  לא ארוכה כל כך.

 

 

פורסם
בתאריך 18.1.2024 בשעה 18:27, itzik123 כתב:

הבורג קרטר לא סביר שישבר, הוא הרבה יותר חזק מהבורג קויל.

 

על סמך מה קבעת שהבורג של הקרטר חזק יותר מהבורג של הקויל ?

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...