Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מובנית. זו יחידה אחת לא מתפרקת - אבל המאריך מאפשר הטיה של הבוקסה ביחס לראצ'ט, למקומות שקשה להגיע אליהם.

 

המאריך הוא זה שמכיל שקע 3/8".

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, מרק10 כתב:

על סמך מה קבעת שהבורג של הקרטר חזק יותר מהבורג של הקויל ?

מהניסיון האישי שלי - שבירה אחרי סגירה ללא הפעלת יותר מדי כוח (ועל כך נוסף גם המקרה של פות"ש).

נראה לי גם הגיוני שבורג קצר ועבה חזק יותר מבורג צר וארוך.

זה לא נכון לדעתך?

 

 

פורסם
לפני 34 דקות, itzik123 כתב:

נראה לי גם הגיוני שבורג קצר ועבה חזק יותר מבורג צר וארוך.

זה לא נכון לדעתך?

 

לא בהכרח. הכי חשוב לבדוק האם על ראש הבורג מוטבע מספר המגדיר את קבוצת החוזק שאליה משתייך הבורג.

 

לדוגמא: לפי התקן המטרי על ראש הבורג מוטבע המספר 6.8 או 8.8 או שיטת סימון אחרת במידה ומדובר על ברגים אינצ'ים.

לדוגמא: בורג M6 העשוי מקבוצת חוזק 8.8 מצביע על בורג העשוי מפלדה וגם עבר חיסום והרפייה וגבול ההרס שלו כ-16000 ניוטון.

לעומת זאת בורג M5 מקבוצת חוזק 12.9 עשוי לעמוד בעומס של 17000 ניוטון.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...