Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

217 אלק"מ

לקחתי לבדיקה וזה הדבר המשמעותי היחיד שמצאו - בוצה במקום ששופכים את השמן,

המוסכניק אומר שפלאשינג אמור לעזור, לטענתו, הבוצה לא קשה (גם על הפלאשינג הוא לא אמר שחייבים..)

המחיר משתלם ואני סומך על המוכר שלא ידע על הבעיה עד עכשיו.

השאלה היא האם לחשוש שהמנוע ימות מזה או לא? האם הפלאשינג הכרחי? האם הוא יכול להזיק (אני לא חושב שמשתלם לפתוח ראש מנוע ולנקות ידני)? 

האם מישהו התנסה בזה במאזדה?

כל ייעוץ יעזור, רק אציין שהמחיר נמוך ומשתלם ואין לי כ"כ תקציב וכעת אני צריך רכב - אז - כמה גדול החשש?

תודה לעוזרים ובתקווה שנדע ימים שקטים יותר

🙏

 

פורסם

אולי באמת השאלה האם לקנות או לא היא לא נכונה - כי למעשה הסיכום בינינו היה שאם המוסכניק לא מצביע על בעיה מאוד קריטית אני קונה.

כך שלמעשה כבר קניתי,

השאלה מה הלאה? האם לעשות פלאש?

מצטער על הבלבול.🙈

איך עורכים נושא?

 

פורסם

בוצה במנוע זה לדעתי בעיה די קריטית - מעיד לרוב על אי ביצוע טיפולים בזמן.

אישית לא הייתי קונה רק בגלל זה.

גם בעיות עם ההגה זה צרה צרורה , הרבה מוסכים לא מבינים בזה ומחליפים מה שלא צריך והלקוח משלם

המון כסף ונשאר עם הבעיה. (כמו אצלי בסובארו אימפרזה 2006)

 

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, Uri82 כתב:

בוצה במנוע זה לדעתי בעיה די קריטית - מעיד לרוב על אי ביצוע טיפולים בזמן.

אישית לא הייתי קונה רק בגלל זה

ספציפית אצלו זה כנראה שמן לא תקני - אולי 10-40 במקום 5-30

 

לפני 27 דקות, Uri82 כתב:

גם בעיות עם ההגה זה צרה צרורה , הרבה מוסכים לא מבינים בזה ומחליפים מה שלא צריך והלקוח משלם

המון כסף ונשאר עם הבעיה. (כמו אצלי בסובארו אימפרזה 2006

היה לך נזילה מהמשאבה? כי בנתיים מה שאני רואה בפורום זה שאפשר לחיות עם זה.

עריכה אחרונה על ידי נקודה טובה
פורסם
לפני 21 דקות, נקודה טובה כתב:

היה לך נזילה מהמשאבה?

כן , ועדיין יש , אמנם קטנה מאד. 

צריך כנראה להחליף צינור משאבת הגה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, Moshe c כתב:

בוצה במאזדה בנסועה הזו משמעותה הזנחה רצינית מאוד. קשה להגיע למצב כזה במאזדה ולכן אישית הייתי ממשיך הלאה, גם כך לא חסר היצע. 

217 אלף זה קילומטרז נמוך מבחינתך?

 

אם יש קצת בוצה ואני אומר קצת כי המוסכניק אמר כך, בקילומטרז הזה זה לא אומר הרבה. ממש לא קשה להגיע למצב הזה בשום רכב.

 

ברור שעדיף בלי בוצה בכלל אבל החיים לא אידיאלים ואם זה רק קצת, זה לא פקטור.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, Shab00 כתב:

217 אלף זה קילומטרז נמוך מבחינתך?

 

אם יש קצת בוצה ואני אומר קצת כי המוסכניק אמר כך, בקילומטרז הזה זה לא אומר הרבה. ממש לא קשה להגיע למצב הזה בשום רכב.

 

ברור שעדיף בלי בוצה בכלל אבל החיים לא אידיאלים ואם זה רק קצת, זה לא פקטור.

פותש כתב בוצה, לא קצת בוצה והוא אכן כתב גם בוצה לא קשה. לדעתי האישית שהיא כמובן לא מחייבת, בוצה במנועי מאזדה ואפילו בוצה לא קשה, מעיד לדעתי  על אי החלפת שמן במשך תקופה ארוכה מאוד ולדעתי האישית זה אומר שהרכב לא קיבל טיפול סביר ולכן הייתי ממשיך הלאה.

לו דובר ברכב נדיר בלוחות היד 2, והוא לא, הייתי אולי שוקל אחרת. 

×
×
  • תוכן חדש...