Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

יש לי נטייה להשאיר דברים ברכב שאני גם ככה משתמש בהם בעיקר בטיולים או שאני מתארח אצל משפחה.

הרכב שלי הוא שחור והטמפרטורות בו ממש גבוהות בקיץ.

יש מישהוא שיודע מניסיון אם ישנה איזושהיא בעיה להשאיר בגדים ,נעליים, צידנית  ועוד כל מיני דברים ברכב חם בקיץ?

ברור שאני לא אשאיר בקבוקי פלסטיק, משקפיים או כל דבר שיכול להיות עדשה מחשש לשריפה וגם לא תרופות או אוכל. חשבתי שאולי עם נעלי עור גם יכול להיות בעיה אבל אני לא בטוח.  אבל איזה עוד דברים אני צריך להזהר מלהשאיר ברכב? כמה זה יועיל אם אני אכניס לקופסא או תיק?

 

פורסם

בלי לענות במדויק על השאלה, יש הבדל עצום בין חפף החשוף לשמש ישירה דרך השמשה, לבין חפץ מוסתר (בקופסא אות מתחת למגבת וכדו')

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אם אתה שם פריטי לבוש בתא מטען סגור- אין בעיה.

לדעתי זה מיותר. תופס מקום והופך את האוטו למחסן.

אני בגישה שהאוטו צריך להיות ריק כמה שאפשר, וגם ברכב השטח אני משתדל להחזיק כמה שפחות ציוד קבוע

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
בתאריך 29.9.2023 בשעה 12:59, tinoki כתב:

בלי לענות במדויק על השאלה, יש הבדל עצום בין חפף החשוף לשמש ישירה דרך השמשה, לבין חפץ מוסתר (בקופסא אות מתחת למגבת וכדו')

מסכים. חשיפה לשמש ישירה היא סיכון נוסף לטמפרטורה.

בתאריך 29.9.2023 בשעה 14:11, פאביה כתב:

להיזהר מדברים עם סוללות. 

שים לב ככל שתעמיס יותר כך הצריכת דלק תעלה... 

זו אחת הסיבות למה אני מפחד לקנות בוסטר. בחום באוטו מדאיג אותי ואני לא יכול לאחסן אותו בתא מטען כי הוא נפתח רק בצורה חשמלית וביום שאזדקק לבוסטר לא אוכל להגיע אליו.

הצריכת דלק פחות מדאיגה יותר מדובר במקסימום 10 קילו תוספת

בתאריך 29.9.2023 בשעה 15:26, שביט כתב:

אם אתה שם פריטי לבוש בתא מטען סגור- אין בעיה.

לדעתי זה מיותר. תופס מקום והופך את האוטו למחסן.

אני בגישה שהאוטו צריך להיות ריק כמה שאפשר, וגם ברכב השטח אני משתדל להחזיק כמה שפחות ציוד קבוע

נכון אבל אני נוסע לתקופות ארוכות מחוץ לבית(צבא וכאלה) וזה נח שיש דברים שהולכים איתי לכל מקום

×
×
  • תוכן חדש...