Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היי התחילו להופיע סדקים ברכב


מעבר לפיתרון נפתר ע"י צמיגי,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן את הפוסט החזירו תשובה מחברת קיה.

מוכנים לקחת אחריות על החלקים מסביב ההגה אבל לא על דיפוני הדלתות מבקשים עלות תיקון כ6 אלף שקל זה מגוכח

פורסם
בתאריך 27.8.2023 בשעה 16:51, Shab00 כתב:

לדעתי זה מהחום בארץ.

לפלסטיק לא היה מקום להתרחב אז הוא נסדק מהלחץ, זה תכנון הנדסי לא נכון.

אפשר להבין שהפלסטיק באזור ההגה נפגע משמש ישירה.

אין שמש ישירה על דופן הדלת,  איך זו נסדקה ?

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 49 דקות, רוןS כתב:

אפשר להבין שהפלסטיק באזור ההגה נפגע משמש ישירה.

אין שמש ישירה על דופן הדלת,  איך זו נסדקה ?

דווקא יש כל הזמן שמש בתוך החלק הקדמי אפילו די ישירה ,בדקתי במקומות אחרים בעולם הופיעו שברים אחרים כמו שמשות מהחום וחלקי פלסטיקה התחילו להנמס 

פורסם
לפני 3 שעות, Capoboss1 כתב:

מוכנים לקחת אחריות על החלקים מסביב ההגה אבל לא על דיפוני הדלתות ......

לוקחים אחריות על ההגה, ואיך מסבירים את אי לקיחת האחריות על הדלת ?

נסה לבדוק בקבוצות הישראליות, ואם אין ברירה אחרת לארגן קבוצה לתביעה.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 6 שעות, רוןS כתב:

לוקחים אחריות על ההגה, ואיך מסבירים את אי לקיחת האחריות על הדלת ?

נסה לבדוק בקבוצות הישראליות, ואם אין ברירה אחרת לארגן קבוצה לתביעה.

לאנשים קרו דברים אחרים לא כמו שלי למען האמת 90 אחוז הוא יושב בשמש ישירה די מעצבן מקווה שלא יקרו עוד סדקים, 

פורסם

לפני שנתיים כשהתעניינתי ספורטאז משומשת, כתבתי שתא הנוסעים לא מזדקן יפה וגם הפלסטיקה החיצונית. ההשוואה היתה ל ASX שנואת הפורום. וכנראה שצדקתי למרות התגובות שקיבלתי. והפלסטיקים של קיה לא מזדקנים בכבוד.

היום ה ASX בת חמש והפלסטיקים ללא רבב

במקביל יש לנו גם סטוניק וגם שם הם ללא רבב

אני מניח שזה שילוב של שמירה קפדנית וחניה ככל שניתן בצל.

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

עם כל הכבוד Asx זה רכב משנות ה90,

מיושן ולא שווה את המחיר שלו לדעתי בטח לא במאה הנוכחית,

בספורטאג' יש רק את נושא הדשבורד, מעבר לזה אין שום בעיה בפלסטיק, 

לא הבנתי איך הסקתה את זה מהשרשור של הסלטוס.

×
×
  • תוכן חדש...