Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היי התחילו להופיע סדקים ברכב


מעבר לפיתרון נפתר ע"י צמיגי,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקבות השמש נוצר לי כמה סדקים ברכב מדובר ברכב בן שנה וחצי קיה סלטוס... אציין שאני חובב את תחום הרכב הטיפוח תקופה ארוכה אז די חשוב לי נראות הרכב והניקיון כמובן עושה הכל בעצמי בתחום הטיפוח הרכב

הלכתי לחברת קיה כרגע שוללים לקחת אחריות מה הייתם עושים במצב הזה? יש עוד עדויות שיש להם סדקים במקומות שונים...

16931378167926827981789023697356.jpg

16931378524891832267093781905897.jpg

16931378613785623782760281680385.jpg

16931378728366722474427934912700.jpg

  • פיתרון
פורסם

קודם כל אל תגיד שאתה חובב טיפוח הרכב ועושה הכל לבד. זה נותן פתח למשפט הידוע השתמשת בחומרים לא מתאימים וזה בגלל תחזוקה שלך. אם לא היית משתמש בחומר זה וזה זה לא היה קורה. ואז לך תוכיח אחרת. למה הפלסטיקה נשברה? אף אחד לא יגיד לך כי הפלסטיק לא מאיכות טובה וכו' תאסוף מקרים נוספים תחפש ברשת ואז קשה להכחיש ולהתמודד רק עם בן אדם אחד. והכי טוב תשאל את גוגל יש הרבה מקרים כאלה ברשת  בבקשה

https://www.google.com/search?q=kia+seltos+cracking+interior+buttons+&tbm=isch&ved=2ahUKEwiU5uLW8_yAAxVliv0HHRpWAbYQ2-cCegQIABAD&oq=kia+seltos+cracking+interior+buttons+&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzIFCAAQogQ6BAgjECdQljJYm4IBYNeEAWgBcAB4AIABiAKIAcgWkgEGMC4xMy4zmAEAoAEBwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=D0rrZNSiNeWU9u8PmqyFsAs&bih=737&biw=393&client=ms-android-xiaomi-rvo3&prmd=isvn#imgrc=fZHoW6Y0KFgapM

פורסם
לפני 6 דקות, צמיגי כתב:

קודם כל אל תגיד שאתה חובב טיפוח הרכב ועושה הכל לבד. זה נותן פתח למשפט הידוע השתמשת בחומרים לא מתאימים וזה בגלל תחזוקה שלך. אם לא היית משתמש בחומר זה וזה זה לא היה קורה. ואז לך תוכיח אחרת. למה הפלסטיקה נשברה? אף אחד לא יגיד לך כי הפלסטיק לא מאיכות טובה וכו' תאסוף מקרים נוספים תחפש ברשת ואז קשה להכחיש ולהתמודד רק עם בן אדם אחד. והכי טוב תשאל את גוגל יש הרבה מקרים כאלה ברשת  בבקשה

https://www.google.com/search?q=kia+seltos+cracking+interior+buttons+&tbm=isch&ved=2ahUKEwiU5uLW8_yAAxVliv0HHRpWAbYQ2-cCegQIABAD&oq=kia+seltos+cracking+interior+buttons+&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzIFCAAQogQ6BAgjECdQljJYm4IBYNeEAWgBcAB4AIABiAKIAcgWkgEGMC4xMy4zmAEAoAEBwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=D0rrZNSiNeWU9u8PmqyFsAs&bih=737&biw=393&client=ms-android-xiaomi-rvo3&prmd=isvn#imgrc=fZHoW6Y0KFgapM

להם לא ציינתי את הדברים הנל אבל לחברי הקבוצה כן. בכל אופן מה כן אפשר לעשות כשהם לא רוצים לתקן?

פורסם

לדעתי זה מהחום בארץ.

לפלסטיק לא היה מקום להתרחב אז הוא נסדק מהלחץ, זה תכנון הנדסי לא נכון.

 

עכשיו השאלה היא כמה שווה ללכת ולנהל ויכוחים כל חתיכת פלסטיק שבקושי רואים? הייתי חיי עם זה פשוט.

 

פורסם

השמש הישראלית, בשילוב חומרים באיכות נמוכה.

 

אין ממש מה לעשות מלבד להחנות בחנייה מקורה (עדיפות לתת-קרקעית) תמיד ו/או לרכוש רכב עם איכות חומרים טובה יותר (אם כי כל דבר כנראה ימות מתישהו בישראל).

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 10 דקות, Shab00 כתב:

לדעתי זה מהחום בארץ.

לפלסטיק לא היה מקום להתרחב אז הוא נסדק מהלחץ, זה תכנון הנדסי לא נכון.

 

עכשיו השאלה היא כמה שווה ללכת ולנהל ויכוחים כל חתיכת פלסטיק שבקושי רואים? הייתי חיי עם זה פשוט.

 

זה כמה חלקים 2 חלקים בהגה ובשתי צידי הדלתות די מעצבן רכב חדש מהחברה אומנם בן שנה וחצי אבל מעצבן

פורסם

קיה יונדאי ידועים שלא מקפידים על איכות החומרים בחלק מהחלקים ברכב,

בספורטאג'/טוסון למשל אחרי כ5-7 שנים יש סדקים בדשבורד וידית תא המטען נסדקת,

לי בינתיים קרה רק לידית, אך אני בטוח שהדשבורד יגיע מתיישהו, בינתיים יש מאות רכבים עם הבעיה אם לא אלפים.

 

גם בקיה סיד חלק מהפלסטיק נסדק אך הרכב כבר בן 15 כך שלא ממש שמים לב ואפשר לסלוח, לא כמו הספורטאג' והסלטוס.

 

דודה שלי עם טויוטה ראב 4 יד ראשונה אין ומעולם לא היה לה שום סדק בשום חלק.

פורסם

השבוע ישבתי עם חבר שביטל קניה של 5008 בעקבות חוות דעת של מוסכניק שרכבים צרפתיים לא בנויים לחום של הארץ, אבל קיה עם פלסטיק שנסדק והתראה של "עצור את הרכב עד להתקררות של הגיר" זה בסדר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 37 דקות, Fraysa כתב:

השמש הישראלית, בשילוב חומרים באיכות נמוכה.

 

אין ממש מה לעשות מלבד להחנות בחנייה מקורה (עדיפות לתת-קרקעית) תמיד ו/או לרכוש רכב עם איכות חומרים טובה יותר (אם כי כל דבר כנראה ימות מתישהו בישראל).

כן די מבאס אבל ציפיתי מרכב של שנת 2022 להיות יותר איכותי כנראה שטעיתי אבל מכיר אנשים בעלי סקודה סיאט וכדומה ואפילו סובארו הונדה שאין חצי פגם ברכב

לפני 12 דקות, Gavrik כתב:

השבוע ישבתי עם חבר שביטל קניה של 5008 בעקבות חוות דעת של מוסכניק שרכבים צרפתיים לא בנויים לחום של הארץ, אבל קיה עם פלסטיק שנסדק והתראה של "עצור את הרכב עד להתקררות של הגיר" זה בסדר.

חחח זורק את הרכב לפח

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, Capoboss1 כתב:

ציפיתי מרכב של שנת 2022 להיות יותר איכותי

 

הציפיות שלך הגיוניות לגמרי. אל תקשיב לקולות מחלישים.

טויוטה החליפו דשבורדים שלמים ללנד קרוזר בעקבות סדקים שהתגלו עם השנים ברכב.

 

מצד אחד אל תתייאש.

אבל מצד שני - שמור על עצמך, השפיות ואיכות החיים שלך חשובים יותר מהכל.💗

עריכה אחרונה על ידי אליעזר
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

בוודאי שאתה צריך לדרוש ואם צריך גם לתבוע, מניסיון.  שלח מכתב (ליבואן לא למוסך), כולל תיעוד וצילומים, ובמכתב כתוב: התראה לפני תביעה. שלח ליבואן, במידה ולא יגיב תתבע. אם תגיע למשפט תזכ (זו האחריות שלהם, אלא אם כתוב בפירוש שהאחריות אינה כולל שברים בפלסטיקה) , אבל מניסיון הם יתקנו קודם. אל תוותר!!!

עריכה אחרונה על ידי print
הוספה
פורסם
לפני 14 דקות, print כתב:

בוודאי שאתה צריך לדרוש ואם צריך גם לתבוע, מניסיון.  שלח מכתב (ליבואן לא למוסך), כולל תיעוד וצילומים, ובמכתב כתוב: התראה לפני תביעה. שלח ליבואן, במידה ולא יגיב תתבע. אם תגיע למשפט תזכ (זו האחריות שלהם, אלא אם כתוב בפירוש שהאחריות אינה כולל שברים בפלסטיקה) , אבל מניסיון הם יתקנו קודם. אל תוותר!!!

איפה זה אמור להיות רשום את האחריות שלהם שלא כוללת שבר?

לפני 14 דקות, print כתב:

בוודאי שאתה צריך לדרוש ואם צריך גם לתבוע, מניסיון.  שלח מכתב (ליבואן לא למוסך), כולל תיעוד וצילומים, ובמכתב כתוב: התראה לפני תביעה. שלח ליבואן, במידה ולא יגיב תתבע. אם תגיע למשפט תזכ (זו האחריות שלהם, אלא אם כתוב בפירוש שהאחריות אינה כולל שברים בפלסטיקה) , אבל מניסיון הם יתקנו קודם. אל תוותר!!!

דרשתי מבחינתם אמרו נשלח לקיה העולמית לא נשמע לי אמין במיוחד..

פורסם

וואו כמה שאני שונא את איכות החומרים של קיה, ההורים הוציאו רכב חדש מהחברה והוא נראה כאילו הוא עבר מלחמה גרעינית אחרי שנתיים.

מקווה מאוד שלא קנית צבע שחור כי איכות הלכה שלהם על הפנים.

הייתי קונה חומרי דייטלינג טובים לבפנים שיתנו הגנה מהשמש, מחפש באלי אקספרס פלסטיקה לבפנים, יש להם כל מיני מדבקות ׳קרבון׳ שאפשר לשים על הטרימ המקורי ברכב, יכול להראות נחמד.

וכמובן תכתוב כמה מיילים זועמים / מכתבים כמו שהציעו לך פה.

לדוגמא

Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! US $24.98  24% Off | For Kia Seltos 2019 2020 2021 Carbon Fiber Style Car Inside Door Garnish Body Trim Accent Molding Cover Bezel Styling Protector
https://a.aliexpress.com/_mMdiFtG

×
×
  • תוכן חדש...