Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוזוקי ויטרה 2019 מנוע 1.0 על פניו צריכת דלק אמורה להיות טובה, לפחות 1 ל15 אבל ממה שאני קורה במבחנים של הרכב המצב ממש לא כזה

יש כתבות שמציינות 1 ל12 ויש כאלה ש1 ל 10 כמו זאתי למשל שבלינק למעטה

מה נכון? יש כאן אנשים שיש להם ויטרות עם מנוע 1.0 או כאלה שמכירים את הרכב ודגם שיכולים לעזור?

Just now, David1000 כתב:

סוזוקי ויטרה 2019 מנוע 1.0 על פניו צריכת דלק אמורה להיות טובה, לפחות 1 ל15 אבל ממה שאני קורה במבחנים של הרכב המצב ממש לא כזה

יש כתבות שמציינות 1 ל12 ויש כאלה ש1 ל 10 כמו זאתי למשל שבלינק למעטה

מה נכון? יש כאן אנשים שיש להם ויטרות עם מנוע 1.0 או כאלה שמכירים את הרכב ודגם שיכולים לעזור?

סליכה שכחתי לצרף לינר לכתבה:
https://www.queenoftheroad.co.il/סוזוקי-ויטרה-החדש-2019-מנוע-1-0-ליטר-מבחן-דרכ/

פורסם

צריכת הדלק הממשית תלויה מאוד בדרה בה אתה נוהג ברכב, אפילו אם אשתך תנהג בו באותם מסלולים תקבל צריכה שונה.

 

השאלה החשובה היא מה הנסועה שלך ובאיזה תנאים. אם הנסועה נמוכה המשמעות של הפרשים בצריכת הדלק תהיה קטנה, מה שיהיה חשוב הוא ירידת הערך, הטיפולים והתיקונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

צריכת הדלק הממשית תלויה מאוד בדרה בה אתה נוהג ברכב, אפילו אם אשתך תנהג בו באותם מסלולים תקבל צריכה שונה.

 

השאלה החשובה היא מה הנסועה שלך ובאיזה תנאים. אם הנסועה נמוכה המשמעות של הפרשים בצריכת הדלק תהיה קטנה, מה שיהיה חשוב הוא ירידת הערך, הטיפולים והתיקונים.

1. אנחנו נוסעים נסיעות רגועות, מעניין אנשים שיש להם ויטרה 1.0 2019 מה אצלם, אני לא מאמין בזה שכל שינוי באופן הנסיעה אמור לשנות את צריכת דלק בצורה דרסטית, מנוע 1.0 אמור לתת חיסכון בדלק חד משמעית

2. לגבי עלות תחזוקה, טיפולים, תיקונים וירידת ערך אשמח לשמועת גם

פורסם

זה לא קשור לאמונה. זה קשור לעובדות.

 

אופן השימוש ברגל ימין משפיע דרמטית על צריכת הדלק. ויש קונצנזוס שהדבר משמעותי עוד יותר ברכבי טורבו.

 

תעשה ניסוי ותבדוק בינך לבין עצמך מה הצריכה שלך אם אתה מנסה לחסוך או אם אתה נוהג בפזרנות עם האצות ובלימות קיצוניות.

מספיק ניסוי קטן עם מחשב הרכב (שאינו בהכרח מדוייק)

 

ספר לנו מה הממצאים שלך.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...