Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להוסיף שמן מנוע על שמן קיים?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י vladclar,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מתייחס לרכב אלא אליך אני מציע לך לעבוד בצורה שיטתית-למשל חנות חלפים שאתה ניכנס אליה זה רק משה חלפים-לדוגמא

פנצריה רק צמיגי המושבה-לדוגמא מוסך רק ל…..מישהו שקבלת המלצות טובות עליו

2 לא רלבנטי איזה רכב מדובר-אם אתה מרוצה ממנו מטפח אותו שוטף פעם בשבוע וכאלה אתה יכול להנות איתו עד הגג——ואם אין לך כוח והוא מוזנח ומלוכלך תיסבול איתו-לא משנה איזה רכב זה. זה המוסר השכל שלי

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 30.7.2023 בשעה 16:59, אבי ים כתב:

זה הזמן לעשות את כל הטעויות האפשריות

אבל נראה שאתה שואל בדיוק כדי לא לעשות טעויות וזה טוב

בתאריך 30.7.2023 בשעה 16:59, אבי ים כתב:

הוא נוסע פצצה

אז מעולה! מה איכפת לך דברים כמו סחירו, קנית רכב כדי לנסוע והוא נוסע טוב. להרוויח כסף תקנה ביטקוין😅

 

בתאריך 30.7.2023 בשעה 16:59, אבי ים כתב:

קניתי את השמן מתחנת דלק

לא כדאי, לא נורא. אין לך מושג מה שאמת יש שם במיכל, והעלות של סינטטי מלא מפירמה מוכרת זה 100-150 ש"ח יותר שבפריסה שנתית זו בדיחה, חצי מילוי מיכל דלק?

אם שמת, תשקול להחליף מוקדם יחסית.

בתאריך 30.7.2023 בשעה 16:59, אבי ים כתב:

אני מתלבט אם עצם קניית הדגם הזה טעות.

זו כבר שאלה אחרת. בשביל מה אתה צריך רכב? בכמה קנית? לכמה זמן מתכוון להחזיק?

קנית רכב גדול וכבד שמתאים למשפחה ופחות לבחור לבד/זוג. מצד שני יש יתרון בטיחותי, והרכב עצמו שלא יובא הנה הרבה יסע ויסע ויסע אם תשמור עליו, וישתה וישתה וישתה.

יכול להיות שמראש לא היינו ממליצים על קאמרי אבל קנית אותו אז תתרכז ביתרונות לא בחסכונות, רכב שבנוי לקהל אמריקאי אמיד והבעיה תהיה עלות חלפים. אבל אם הוא משרת אותך היטב אז תתיידד איתו לשנים הקרובות כמו שכתבו פה מעלי בתחזוה טובה 266K זה כלום אלו רכבים שנועדו להגיע להרבה יותר מזה בלי לגמגם. רק מה אם תתחיל להיכנס לסרטים של תקלות העצה תהיה להיפטר ממנו או לנסוע עד שיתפרק.

מזגן יש?  

בתאריך 30.7.2023 בשעה 16:59, אבי ים כתב:

480 ש"ח לטיפול 10,000

מה כולל? המחיר לכאורה זול שמן איכותי, פילטר שמן מקורי (חשוב), פילטר אויר (תחליפי בסדר), בדיקת בלמים והיגוי. א"א אתה מביא לו את השמן שכבר קנית.

  • אהבתי 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 41 דקות, Jack457 כתב:

זו כבר שאלה אחרת. בשביל מה אתה צריך רכב? בכמה קנית? לכמה זמן מתכוון להחזיק?

האמת אני לא "מת על רכב" וקניתי את זה בעיקר לחופש ואח"כ לחשוב עד כמה זה כדאי
קניתי את הרכב הזה, כי יד 2 נראה לא אמין בעליל, בטח למי שירוק בתחום
העדפתי לקנות רכב מאדם שאני מכיר ויודע את הצרות של הרכב ולתקן אותם ולהנות מרכב שנוסע כמו שצריך

הרכב עצמו עלה 5,000 ותיקונים עוד 2,400 (מלבד הממיר שעוד לא תיקנתי)
 

לפני 41 דקות, Jack457 כתב:

קנית רכב גדול וכבד שמתאים למשפחה ופחות לבחור לבד/זוג. מצד שני יש יתרון בטיחותי, והרכב עצמו שלא יובא הנה הרבה יסע ויסע ויסע אם תשמור עליו, וישתה וישתה וישתה.

יכול להיות שמראש לא היינו ממליצים על קאמרי אבל קנית אותו אז תתרכז ביתרונות לא בחסכונות, רכב שבנוי לקהל אמריקאי אמיד והבעיה תהיה עלות חלפים. אבל אם הוא משרת אותך היטב אז תתיידד איתו לשנים הקרובות כמו שכתבו פה מעלי בתחזוה טובה 266K זה כלום אלו רכבים שנועדו להגיע להרבה יותר מזה בלי לגמגם. רק מה אם תתחיל להיכנס לסרטים של תקלות העצה תהיה להיפטר ממנו או לנסוע עד שיתפרק.

מזגן יש?  

יש מזגן מקפיא 

הבעיה שעכשיו דלקה לי נורת "בדוק מנוע" אני מאמין שזה קשור לממיר
אמור להיות בעיה לעשות איתו נסיעה ארוכה לפני ביקור במוסך?

פורסם
בתאריך 3.8.2023 בשעה 01:13, אבי ים כתב:

יש מזגן מקפיא 

כבר החזרת את עלות הקניה 😆

בתאריך 3.8.2023 בשעה 01:13, אבי ים כתב:

הבעיה שעכשיו דלקה לי נורת "בדוק מנוע" אני מאמין שזה קשור לממיר
אמור להיות בעיה לעשות איתו נסיעה ארוכה לפני ביקור במוסך?

כתום או אדום? 

אם כתום לא חירום, אם אדום תגיע מיידית למוסך רצוי אפילו בגרירה. 

בהנחה שכתום, תתחבר עם מתאם ODB2 למחשב הרכב תוציא קוד תקלה ותרשום כאן. (חיפוש קל בפורום יכוון אותך. המתאם עצמו עולה 15 ש"ח, מתחבר לאפליקציה בסלולרי).

או, אם יש מוסך שאתה מכיר (למשל המוסך שעד היום טיפל ברכב) תקפוץ ותתחבר למחשב שיוציאו לך קוד תקלה, מוסך נחמד עושה את זה בלי עלות, ותתכנן מה הלאה. יש דברים שכדאי מאוד לתקן מהר ויש תקלות שאפשר למשוך.

ניחוש: תקלה נפוצה חיישן למדה (חמצן), הרכיב עצמו עולה כמה מאות שקלים, לא דחוף אבל עולה לך בצריכת דלק ומעיק על הקטליטי. אבל זה רק ניחוש. 

  • אהבתי 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
בתאריך 4.8.2023 בשעה 23:51, Jack457 כתב:

כתום או אדום? 

אם כתום לא חירום, אם אדום תגיע מיידית למוסך רצוי אפילו בגרירה. 

בהנחה שכתום, תתחבר עם מתאם ODB2 למחשב הרכב תוציא קוד תקלה ותרשום כאן. (חיפוש קל בפורום יכוון אותך. המתאם עצמו עולה 15 ש"ח, מתחבר לאפליקציה בסלולרי).

או, אם יש מוסך שאתה מכיר (למשל המוסך שעד היום טיפל ברכב) תקפוץ ותתחבר למחשב שיוציאו לך קוד תקלה, מוסך נחמד עושה את זה בלי עלות, ותתכנן מה הלאה. יש דברים שכדאי מאוד לתקן מהר ויש תקלות שאפשר למשוך.

ניחוש: תקלה נפוצה חיישן למדה (חמצן), הרכיב עצמו עולה כמה מאות שקלים, לא דחוף אבל עולה לך בצריכת דלק ומעיק על הקטליטי. אבל זה רק ניחוש. 

נורה כתומה
והרכב נסע בימים האחרונים עם הנורה הכתומה עד טבריה ומשם את העליות של מירון וחזור (נסע פצצה)
עכשיו אני אתפנה לטפל בזה
אני אעדכן אותך אם צדקת....

פורסם

השמן שקנית זה מוצר נחות, אבל לא נורא.
תשתדל בכללי לא לקנות שמן בתחנות דלק כמו שלא קונים מלפפונים במחסני חשמל, או מדפסות באיקאה.
יש חנויות חלפים ייעודיות חפש המלצות פה בפורום בהתאם לאיזור מגוריך.
ההבדל בין שמן פח לשמן סבבה הוא עשרות שקלים בודדות

שמן טוב:
מוטול, קסטרול, Liqui moly, eurol, ויש עוד כמה.
אבל אלה גם טובים וגם לא יקרים.
הצמיגות חשובה, אבל יותר חשוב התקן.
יש ספר רכב? זה רשום שם בסוף.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הלכתי למוסך לעשות טיפול 10,000 והוא שם לי שמן מנוע של חברת cyclon
(לא היה לו את השמנים שכתבו כאן)

שמן מנוע cyclon 10w40 תקנים A3/B3 SL/CF - אגרוטכניק
מקווה שזה בסדר
בכל אופן הוא אמר לי שאם אני אצטרך אין בעיה לערב את השמן הזה עם השמן שקניתי (10W-40 סינטטי של החברה שמופיעה למטה)
מה דעתכם?
image.thumb.png.f112fda69fe1339d2f7e69207badecc4.png

פורסם

זה שמן נחות עולה למוסך גלון 50 שקל. 

אתה שואל מה צריך וקונה הכי זבל שיש. אני מנחש שהוא גבה עליו 150ש''ח+ רק עלות השמן.

 

 

פורסם
לפני 34 דקות, NTZSV כתב:

זה שמן נחות עולה למוסך גלון 50 שקל. 

אתה שואל מה צריך וקונה הכי זבל שיש.

אתה מבין שאני לא מבין בתחום...
ביקשתי וחיפשתי אצלו את השמנים שכתבו כאן לא מצאתי
 

לפני 34 דקות, NTZSV כתב:

אני מנחש שהוא גבה עליו 150ש''ח+ רק עלות השמן.

הוא עשה לי מחיר גלובלי

  • פילטר שמן טויוטה מקורי
  • שמן מנוע (הכי זבל שיש כהגדרתך😉)
  • פילטר אוויר
  • פילטר מזגן
  • נוזל קרור אדום 
  • החלפת 3 נורות לא תקינות 
  • בדיקת מחשב לרכב 
  • בדיקת צמיגים וברקסים

ב-630 ש"ח
(ובקאמרי זה הרבה שמן מנוע ונוזל קרור)

 

והסיבה העיקרית שנסעתי רחוק בשביל טיפול 10,000
בגלל שהוא מאוד אדיב ונתן לי לשאול אין ספור שאלות ולהתנסות בחלק מהדברים (שלקח יותר זמן ממה שהוא היה עושה)

מה שאומר שבעזרת ה' פעם הבאה אני אנסה לעשות את זה לבד עם חלקים שאני אקנה

פורסם
לפני שעתיים, Coro כתב:

מה המוסך אמר לגבי  הCheck Engine?

המחשב סימן את הממיר (שאני אחכה קצת עם ההחלפה שלו)
וסימן תקלה איזהו חיישן באזור הפילטר (אולי חיישן חמצן או משהו דומה)

לגבי התקלה השנייה שאל אותי איך הרכב נוסע ואמרתי לו שהוא נוסע מצוין
הוא בדק והאיץ אותו על ניוטרל והקשיב והוא אמר לי שלפעמים אין באמת תקלה וזה קופץ סתם
הוא איפס את התקלה ואמר לי לעדכן אותו אם זה חוזר

אולי זה מה שהתכוון Jack457

בתאריך 4.8.2023 בשעה 23:51, Jack457 כתב:

ניחוש: תקלה נפוצה חיישן למדה (חמצן), הרכיב עצמו עולה כמה מאות שקלים, לא דחוף אבל עולה לך בצריכת דלק ומעיק על הקטליטי. אבל זה רק ניחוש. 

 

×
×
  • תוכן חדש...