Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סימן פתית שלג אדום ומזגן לא עובד


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Tom_22,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ציטוט

אני נוסע ברכב אחרי נסיעה של שעה פתאום נדלק לי אור אדום של פתית שלג וצג טמפרטורה של הרכב נכבה לי וגן המזגן נכבה 

האם זה מצבר ? עשיתי לפני כמה ימים טיפול 10 אלף אבל עדין לא החלפנו פלגים 

צירפתי לכם תמונה של הלוח

 

20230717_211104.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם לי יש את התקלה הזו באלפא 159. המחשב מציג טמפרטורה לא הגיונית והמזגן לא מקרר. 

מדובר בתקלה בחיישן טמפרטורה חיצוני, אצלי הוא משתגע בחום קיצוני, צריך להחליף אותו. 

 

WhatsApp Image 2023-07-17 at 15.22.00.jpeg

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

מערכת בקרת אקלים לא מסתמכת אך ורק על מידע מחיישן טמפ' חיצונית בכדי לקבוע תנאי קירור מיטבים ברכב.

ברוב הרכבים למערכת בקרת אקלים יש יתירות קרי אם חיישן טמפ' חיצונית תקול עדיין מערכת המיזוג צריכה לקרר.

נסה להפעיל את המערכת במצב ידני ולכוון את הטמפ' למינימום.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 4 שעות, מרק10 כתב:

מערכת בקרת אקלים לא מסתמכת אך ורק על מידע מחיישן טמפ' חיצונית בכדי לקבוע תנאי קירור מיטבים ברכב.

ברוב הרכבים למערכת בקרת אקלים יש יתירות קרי אם חיישן טמפ' חיצונית תקול עדיין מערכת המיזוג צריכה לקרר.

נסה להפעיל את המערכת במצב ידני ולכוון את הטמפ' למינימום.

ניסיתי לעשות את זה אני שומע רעש ברכב כאילו המזגן נדלק אבל לא גם על חום

לפני 6 שעות, Buki כתב:

זה חיישן טמפרטורה חיצונית לא תקין או החיוט לחיישן הזה. 

זה מה שגם אני חשבתי כי הרכב נוסע רגיל אין שינוי כל שהוא 

אתה יודע איפה הוא נמצא ?

לפני 6 שעות, Pavlik כתב:

גם לי יש את התקלה הזו באלפא 159. המחשב מציג טמפרטורה לא הגיונית והמזגן לא מקרר. 

מדובר בתקלה בחיישן טמפרטורה חיצוני, אצלי הוא משתגע בחום קיצוני, צריך להחליף אותו. 

 

WhatsApp Image 2023-07-17 at 15.22.00.jpeg

אצלי עם אתה רואה בתמונה הצג טמפרטורה מופיע ככה --- לך יש עוד איזה משהו 

מה שכן זה קרה לי אתמול בחום מטורף בחום והיה לי נסיעות רק היום והיה חייב מזגן 

פורסם
לפני 5 דקות, Tom_22 כתב:

אנא ציין באיזה רכב ושנתון מדובר.

 

כנראה פורד כלשהו?

 

לפי Google Lens, מדובר בפורד פוקוס דור שני.

2016 BMW M235i.

פורסם

בדיוק ככה הגעתי לסרטון שצירפתי ;) 

אבל זה פורום טכני, צריך לציין את דגם הרכב במדויק כדי שאנשים יוכלו לעזור בצורה רלוונטית ולא לנחש.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 8 שעות, 1007 כתב:

ניסיתי לעשות את זה אני שומע רעש ברכב כאילו המזגן נדלק אבל לא גם על חום

זה מה שגם אני חשבתי כי הרכב נוסע רגיל אין שינוי כל שהוא 

אתה יודע איפה הוא נמצא ?

אצלי עם אתה רואה בתמונה הצג טמפרטורה מופיע ככה --- לך יש עוד איזה משהו 

מה שכן זה קרה לי אתמול בחום מטורף בחום והיה לי נסיעות רק היום והיה חייב מזגן 

 

לדעתי אצלך הבעיה כנראה אחרת או בנוסף לתקלה בחיישן הטמפ' יש תקלה נוספת.

כנס למוסך לבצע סריקת תקלות.

איזה כייף לי :)

פורסם
בתאריך 3.1.2018 בשעה 17:23, chaimb כתב:

שלום.

 

הרכב שלי הוא מדגם sun, ובלוח שעונים אין מד סל"ד.

החלפתי את הלוח שעונים ללוח של דגם gli, הכולל מד סל"ד, וזה עובד מצוין. מצורפים תמונות לשתי סוגי השעונים.

 

אבל בלוח שעונים מתחת לסל"ד יש מסך דיגיטלי שאמור להראות את הטמפרטורה בחוץ.

משום מה הוא לא מראה. מופיע שם e או מינוס 30 מעלות.

הבנתי שחסר החיישן שמודד.

 

האם מישהו יודע היכן החיישן נמצא, איך הוא נראה ומה המק"ט שלו?

 

תודה רבה

 

לפני.jpg

אחרי.jpg

 

בתאריך 18.7.2023 בשעה 12:17, Fraysa כתב:

 

לפי Google Lens, מדובר בפורד פוקוס דור שני.

 

מדובר בפורד פוקוס 2010 גיר אוטומט רגיל חיברו את הרכב למחשב אמרו לי שזה חיישן חיצוני אני מחכה שיביאו את החלק ונראה אני אישיתי חושב שיש עוד משהו 

 

פורסם
בתאריך 18.7.2023 בשעה 12:11, Tom_22 כתב:

אנא ציין באיזה רכב ושנתון מדובר.

 

כנראה פורד כלשהו?

אולי יש סיכוי שזה משהו פשוט כמו חיבור רעוע של קונקטור כמו שהבחור מסביר כאן לקראת הסוף.

בידיוק זה היה הבעיה 2 דקות להבין את הסרטון ושניה לסדר זה מתחת לתא כפפות אפשר בטעות עם הרגל לנתק פשוט החזרתי והכל עובד תודה רבה לכם

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...