Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספייספאר 2020 1.2 - בליטה קטנה בדופן צמיג


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Moshe c,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

 אתמול גילית בצמיג הקדמי בליטה קטנה בדופן בחלקה העליון (לא בסוליה עצמה).

 

כמה זה מסוכן?

האם חייב להחליף צמיגים בהקדם?

 

הרכב עם צמיגים מקוריים של היצרן, עלה על הכביש ב-מרץ 2020.

 

מודה מראש לעונים

אגב, קוד המהירות הוא - V.

 

 האם אפשר להשתמש ב-H או T במקום?

  • פיתרון
פורסם

בליטות נוטות להתפתח ואז עלולות להגיע לכשל.

תוכל אולי למשוך קצת, לא ניתן לדעת ללא תמונות, אבל מכיוון שמדובר ברכיב בטיחותי עדיף להחליף.

יתר הצמיגים כבר דיי ותיקים כך שתצטרך להחליף גם את הצמיג המקביל והייתי שוקל להחליף את כל הרביעייה כי הם מורכבים לא מעט זמן. 

פורסם

יש תמונה?

בגדול, צמיגים בני 3+ בהרבה מקרים זקוקים להחלפה.  לא הייתי מתאבל על צמיג כזה, ואם יש יובש משמעותי עם סדקים ( במיוחד בדופן החיצונית של צמיגים) הייתי מחליף את כולם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 35 דקות, coavi כתב:

כמה זה מסוכן?

זה מסוכן, כמה? תלוי בתנאי הנסיעה, לא הייתי יוצא עם כזה צמיג במהירות בין עירונית.

אם אתה נוסע רק בעיר ובמהירויות סבירות אז אין סיכון משמעותי

בכל מקרה תצטרך להחליף לפני טסט או לפני מפגש עם ניידת בדיקת רכבים בדרך, אז עדיף לזרז את ההחלפה ולהיות רגוע.

פורסם

דופן עליונה, לא בסוליה = כתף הצמיג.

זהו מיקום קריטי בצמיג ומקום מפגש עם מהמורות ושאר מריעין בישין בדרך.

בכל מפגש כזה קיים סיכוי/סיבון לפיצוץ הצמיג.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ב-3 שנים מחליפים גם ללא בליטה, אני לא מכיר צמיג אחד בארץ שלא מספיק להתייבש בטווח הזה.

מדובר במערכת הבטיחות *הכי קריטית* ברכב - כן, יותר מצפצפות מובילאיי או כריות אוויר. במידה הזאת בכלל מדובר בפרוטות, אז להחליף בגאון ובגאווה.

  • רעיון גרוע 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 21 דקות, hans כתב:

ב-3 שנים מחליפים גם ללא בליטה, אני לא מכיר צמיג אחד בארץ שלא מספיק להתייבש בטווח הזה.

מדובר במערכת הבטיחות *הכי קריטית* ברכב - כן, יותר מצפצפות מובילאיי או כריות אוויר. במידה הזאת בכלל מדובר בפרוטות, אז להחליף בגאון ובגאווה.

איזה שטויות.

פורסם
לפני 27 דקות, hans כתב:

ב-3 שנים מחליפים גם ללא בליטה, אני לא מכיר צמיג אחד בארץ שלא מספיק להתייבש בטווח הזה.

אתה כנראה מכיר רק צמיגים סיניים עלומי שם.

הטובים מחזיקים 4-5 שנים בשקט

פורסם (נערך)

רק אם הרכב חונה רוב הזמן בצל/ חניה מקורה.

דווקא מישלין מתייבשים יותר מהר מרוב צמיגים סיניים. גם פירלי למיניהם. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעתיים, chezik כתב:

אתה כנראה מכיר רק צמיגים סיניים עלומי שם.

הטובים מחזיקים 4-5 שנים בשקט

הפוך - מורכבים אצלי רק מישלן / ברידג'סטון / גודייר.

מתייבשים. כולם. ספציפית באוטו הנוכחי גם נשחקים בו זמנית, אבל זה בלי קשר 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 2 דקות, hans כתב:

הפוך - מורכבים אצלי רק מישלן / ברידג'סטון / גודייר.

מעניין מה מוגדר אצלך כיובש.

היו לי גודייר שהחלפתי כעבור 3 שנים עקב שחיקה מנסועה גבוהה, לא היו סימני יובש בכלל.

פורסם

עברו 3 שנים, תחליף רביעייה, עם בליטה או בלי בליטה.

קוד המהירות והעומס המינימלי הנדרש כתוב ברישיון הרכב, מותר להתקין דרגה גבוה יותר מהמינימום.

אני לא מאמין שלרכב כזה קטן נדרש יותר מH.

לפני שעה, chezik כתב:

יש לי דנלופ כבר 4 שנים, הרכב חונה רק בשמש, כרגע לא מראה סימני התייבשות

אם מדובר בFM800, זרקתי רביעייה כסאות חדשה מרוב שהם היו גרועים.

בכל מקרה 4 שנים זה מעל ומעבר. לא יודע למה אתה מחכה. מקומם של הצמיגים בפח.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...