Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שואל בשביל חבר, סטודנט דל אמצעים, שנוסע מעט מאוד.

 

הוא צריך להחליף צמיגים בקרוב עקב התיישנות אבל לא שחיקה. הוא יכול רביעייה סינית בכ-800 ש"ח, או לא-סינית הכי זולה בכ-1200.

 

אני אמרתי לו שלא כדאי סיניים, אבל אז התחוור לי שאני סתם חוזר על מה שאני קורא כאן ובמקומות אחרים שוב ושוב.

 

אני מודע לכך שמרחק הבלימה לכאורה קצר יותר במעט, וזה יאבד אחיזה טיפה לפני צמיג איכותי יותר, אבל אם משווים את הצמיגים הכי זולים הלא סיניים (למשל Riken) לצמיג סיני ממוצע בפועל, עד כמה זה באמת מסוכן, ובמה זה מגובה במציאות?

 

לבן אדם שבאמת לא יכול להרשות לעצמו, ללחוץ עליו לקחת לא-סיני?

 

 

 

 

 

פורסם

הנושא הזה נטחן על בסיס שבועי.

 

לא נכנס לכיס של אף אחד, אבל רכב זו מותרות עצומה. אם אין לו את ה-400 ש"ח הפרש לשים על צמיגים לא סיניים,

כנראה שהוא לא צריך להחזיק רכב.

 

ועכשיו כששמנו את עניין המותרות בצד, התשובה פשוטה:

אם אכפת לו מהבטיחות שלו ומהחלק היחיד שבמגע עם הכביש ברכב שלו - שיעשה מאמץ.

אם לא אכפת לו מהבטיחות שלו ו/או ה-400 ש"ח האלה קריטיים לו ברמה שהוא לא מסוגל להיפרד מהם - שירכיב סיניים.

  • אהבתי 5

2016 BMW M235i.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 26 דקות, Fraysa כתב:

אם לא אכפת לו מהבטיחות שלו ו

ומה עם הבטיחות שלי ושל כל משתמש אחר בכביש?

  • אהבתי 6
  • מצחיק 1
פורסם

הייתי מגדיר את זה ככה,

רכב זה כלי מסוכן שעלול לגרום לפגיעות ואף למוות לנהג / נוסעים / משתמשי הדרך.

יש הרבה אמצעי בטיחות שמקטינים את הסכנה שברכב, אחד האמצעים המועילים ביותר לבטיחות זה צמיג איכותי.

האם זה אומר שאסור לשים צמיג פחות איכותי? ממש לא, בדיוק כמו שמותר ליסוע בלי מובילאי ובלי בלימה אוטונומית, ואפילו בלי ABS ברכבים ישנים - עוד לא יצא חוק שאסור להשתמש בהם,

אבל אם אתה מודע לכך שזה עניין של חיים ומוות, אז מתבקש שתעשה כל מה שאתה יכול כדי להקטין את הסיכון.

 

  • אהבתי 5
פורסם

אז אין כאן מידע חדש, אבל אותו קונצנזוס. אני אמשיך בהמלצתי לו ללא סיניים, אבל אולטימלית, הוא יחליט בסוף.

 

פורסם

מה זה מידע חדש?

הוא יכול לבדוק ברשת מבחן שעושים לצמיג הספציפי שהוא רוצה לקנות ולהשוואות למול צמיג אחר. אם לא מוצא שום מבחן, לא הייתי טורח להרכיב בכלל.

לא רשמת מידה שהוא צריך?

אבל תמיד תוכל להמליץ על פלקון z310.

הוא לא הרבה יותר יקר, וצמיג מצויין.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אם כבר לא סיני, באמת עדיף Falken ze310 על צמיגי Riken על מגוון הדגמים, שלא הצטיינו במבחנים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 12 שעות, dani666 כתב:

ומה עם הבטיחות שלי ושל כל משתמש אחר בכביש?

 

אתה חושב שבן אדם שמתלבט לשים צמיגים סיניים בהפרש של 300 ש"ח מזיזה לו הבטיחות שלך או שלי?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 12 דקות, נקודה טובה כתב:

שאלה

אם מדובר ברכב קטן וקל -

האם לא ייתכן שאלטו עם צמיגים סיניים תבלום באותה מהירות כמו אאוטלנדר עם צמיגים טובים?

אחרי הכל לכובד גם יש משמעות

 

לאאוטלנדר יש צמיגים יותר גדולים מסוזוקי אלטו ולכן בהתאם לגדילה במשקל גם שטח הצמיג גדל.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני כשעה, נקודה טובה כתב:

שאלה

אם מדובר ברכב קטן וקל -

האם לא ייתכן שאלטו עם צמיגים סיניים תבלום באותה מהירות כמו אאוטלנדר עם צמיגים טובים?

אחרי הכל לכובד גם יש משמעות

בטח שלכובד יש משמעות, אבל אם האלטו יכולה לבלום מהר יותר במחיר מצחיק של הפרש 400 שקל לכל 4 הצמיגים, עדיף.

הלוואי שלא יגיע רגע האמת, אבל אם יגיע חלילה- חבל לסיים אצל החברא קדישא או בבית לוינשטיין (או במקרה טוב אצל השמאי והמוסך) רק בגלל ש"האאוטלנדר אולי גם היה עושה כאן תאונה".

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

שאל את החבר אם הוא יוכל לחיות עם עצמו בידיעה שהילד שדרס היה יכול להנצל אם היה משקיע עוד כמה עשרות שקלים בצמיג לא סיני. לא כתבת מידה אבל רביעיית פאלקן יכולה להיות זולה בהרבה מ 1200.

  • אהבתי 3
:turn-l:
פורסם (נערך)

ההבדל בין צמיג טוב כמו למשל הפאלקן ZE310 לצמיג זבל סיני הוא סה"כ עד 50 שקל לצמיג. 200 שקל ל4-5 שנים זה מה שמבדיל בין רביעיית צמיגים טובה לזבל סיני סה"כ השקעה של 40 שקל בשנה.

זה לגמרי NO BRAINER אין בכלל טעם לשקול לשים צמיגים סיניים כשיש לך צמיגים טובים בתוספת מחיר לא משמעותית, מעבר לאספקט הבטיחותי (אתה לא רוצה למצוא את עצמך קונה רכב חדש או משלם אלפי שקלים לתיקון בגלל שהרכב לפניך בלם והיו לו צמיגים טובים ואתה בלמת אבל הצמיגים שלך לא עמדו במבחן). יש גם אספקט של שקט מהצמיג, אורך חיים גבוהה יותר וחיסכון בדלק שצמיג טוב מביא עימו.

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • אהבתי 3
פורסם
לפני 3 שעות, נקודה טובה כתב:

שאלה

אם מדובר ברכב קטן וקל -

האם לא ייתכן שאלטו עם צמיגים סיניים תבלום באותה מהירות כמו אאוטלנדר עם צמיגים טובים?

אחרי הכל לכובד גם יש משמעות

מערכת הבלימה זה לא רק צמיגים. היא מתחילה בעיניים של הנהג ומסתיימת בטיב הכביש אז נסה לשפר את המרכיבים שבשליטתך, למשל הצמיגים.

 

וכמובן שמערכת הבלימה מותאמת לרכב, למשל לגרסאות ספורטיביות תהיה מערכת יותר יעילה מזו של הגרסאות העממיות של אותו דגם, כי הן מתוכננות לעבוד במהירויות ועומסים יותר גבוהיםץ

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...