Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, amosbmw כתב:

משתדל לא למשוך עם צמיגים הרבה זמן ואחליף אותם לאחר 15000 ק"מ או 3 שנים לכל היותר. מה שבא קודם.

אני מניח שהתכוונת למאוחר מביניהם

פורסם
לפני 17 שעות, Nakamichi כתב:

זה בטיחותי. וזה בסדר. ורוב המדינה נוסעת על צמיגים סינים. 

ושאתה הולך וקונה רכב שהוא כולו סיני זה סבבה? (אגב איזה צמיגים יש להם?)

אבל הצמיגים?!?! עד כאן!!

 

צמיג סיני הוא צמיג פחות טוב בד"כ. יש מקרים שהוא גם לא הרבה יותר זול.

אז שלא ייצא קרח מכאן ומכן שישווה טוב מחירים בין סיני לבין חלופה סבירה מדרג ביניים- וייראה לפחות שהוא נשאר עם עודף יפה ביד.

לרוב הסיניים שראיתי מורכבים או Continental או Michelin ככה שגם הסיניים לא סומכים על יצרני הצמיגים שלהם כנראה 😄

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

אני מניח שהתכוונת למאוחר מביניהם

דווקא לא טעיתי. יש לי מכוניות שעושות בקושי 15000 ק"מ ב3 שנים.

אני יודע שאני מגזים, אבל ברגע שאני מרגיש ירידה באחיזה אני מתחיל לחפש סט צמיגים חדש.

בעיני זה לא יקר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, rev-Match כתב:

אם הצלחתי למצוא רבעיית מישלן 205/55/16 טריים ב1300 ש"ח אני בטוח שאם הסטודנט יתאמץ קצת ימצא רבעייץ Falken באלפייה. 

שימתין ללילה לבן באוטודיפו, 

אני רכשתי אצלם  רבעיית michelin primacy 4  .

היה מבצע טוב וכפל מבצעים - עם קופון 7% (קוד קופון 1100545) הנחה נוספת יצא 1299 ש"ח .

 4 צמיגים טריים 41/22 תוצרת איטליה

 

 

יש עכשיו משהו דומה על צמיגים של גודייר EAGLE SPORT 2, יוצא 1,309 שח כולל הכל (למידה הרשמת).

 

עריכה - את המחיר הסופי רואים בקופה אחרי שזה קולט עוד 10% הנחה על הצמיגים. 

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
פורסם
לפני 32 דקות, amosbmw כתב:

דווקא לא טעיתי. יש לי מכוניות שעושות בקושי 15000 ק"מ ב3 שנים.

אני יודע שאני מגזים, אבל ברגע שאני מרגיש ירידה באחיזה אני מתחיל לחפש סט צמיגים חדש.

בעיני זה לא יקר.

לכן זה המאוחר מביניהם...

אם תסע 15000 בשנה תחליף כל שנה?

פורסם

על פי רוב כן.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

נדיר שצריך להחליף צמיגים אחרי שנה ברכב עממי שנסע 15 אלף קילומטרים.

אולי כאשר כיוון פרונט לא תקין ( עם סטיה גדולה ), והצמיגים נשחקו בצורה לא אחידה. אני לא מדבר על מצב של תקר ללא אפשרות תיקון או פגיעה בדופן החיצונית ממדרכה / בור.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא אמרתי שצריך. אמרתי שאני מחליף כי אני רוצה.

אני מרגיש הבדל בביצועים של הצמיגים אחרי 15000 ק"מ ואני מעדיף את מעטפת הביטחון של צמיג חדש.

מי שלא משוגע כמוני יכול למשוך ל35000.

הסיפורים שלך על 90000 ק"מ אני נדהם כל פעם מחדש איך אתה ממליץ לאנשים לנהוג כך.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אני אחרי 3 וחצי שנים ובערך 40 אלף קמ מההחלפה של הקדמיים והם יוחלפו בקרוב. לא רואה סיבה להחליף הרבה קודם לכן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 דקות, amosbmw כתב:

לא אמרתי שצריך. אמרתי שאני מחליף כי אני רוצה.

אני מרגיש הבדל בביצועים של הצמיגים אחרי 15000 ק"מ ואני מעדיף את מעטפת הביטחון של צמיג חדש.

מי שלא משוגע כמוני יכול למשוך ל35000.

הסיפורים שלך על 90000 ק"מ אני נדהם כל פעם מחדש איך אתה ממליץ לאנשים לנהוג כך.

רוב האנשים לא ירגישו שינוי באחיזה גם אחרי 90000 ק"מ ויחליפו רק בגלל שהבוחן במכון רישוי ידרוש. זה מה שבאמת עצוב בכל הסיפור הזה, אבל מה אפשר לעשות?

 

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עוד נקודה לגבי ההחלפה המוקדמת שאני עושה, צמיגי high performance בדרך כלל תוכננו לביצועים מקסימליים על חשבון אורך חיים קצר יותר.

לפני שעתיים, EliC25 כתב:

אני אחרי 3 וחצי שנים ובערך 40 אלף קמ מההחלפה של הקדמיים והם יוחלפו בקרוב. לא רואה סיבה להחליף הרבה קודם לכן.

במכוניות הנעה קדמית כדאי להחליף באופן שיטתי (כל 7500 ק"מ או מספר אחר שבא לך) את הצמיגים בין הסרנים על מנת שהניצול של סט הצמיגים יהיה זהה בכל ה4.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

יש הבדל בין צמיגי high perfomance לבין צמיגי נוחות. 

את הסט האחרון של מישלין פרימסי 4 החלפתי כאשר הם עברו 85 אלף קילומטרים ועדיין לא נשחקו.

לפני זה היו מישלין אנרג'י סייבר שעברו 90 אלף קילומטרים והיו תקינים.

הכל שאלה של סוג הרכב, דגם הצמיגים, סגנון הנהיגה והקפדה על לחץ תקין וכיוון פרונט.

אגב, הסט המקורי של ברידג'סטון er300 החזיק פחות - החלפתי אחרי 55 אלף קילומטרים.

כמובן, הרכב שלי צובר קילומטרים בקצב מהיר מאוד, והצמיגים לא מספיקים להתייבש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רק בשביל לא לתת לשרשור לדעוך, כי הרי לא דיברנו על זה כבר ממש מזמן:

אם לאותו סטודנט דל אמצעים יש כרגע 4 צמיגים סיניים במצב סביר. קרא את השרשור והשתכנע, אסף כמה ג'ובות, הלך וקנה זוג צמיגים טובים וטריאים ממותג ידוע. איפה כדי להתקין לו את הזוג הטרי - בציר קדמי או אחורי? :-P

פורסם

רק דיברנו על צמיגים, ותראו את זה.

 

במבחן האייל השוודי, MG5 זכתה בציון מעולה (80 קמ"ש) עם צמיגי מישלין (פרימסי 3, אפילו לא 4), לעומת ציון "עובר" עם צמיגים של מקסיס, כשהבוחנים מצוטטים בטמקא כאומרים "הפערים בין המכוניות היו גדולים עד כדי כך שהתחושה הייתה כאילו מדובר בשתי מכוניות שונות. עם צמיגי מקסיס האיזון של המכונית נעלם, עם רמת אחיזה משתנה שקיימת וברגע נעלמת, הופכת את הנהיגה במצב זה לקשה הרבה יותר ופוגעת ברמת הבטיחות"

  • אהבתי 3
×
×
  • תוכן חדש...