Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקסיס זה עוד מותג ידוע, עם צמיגים לא רעים לרכבי שטח ולאופנועים , קיים עשרות שנים, עם מפעלים באירופה וארצות הברית.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, iluxxxa כתב:

רק בשביל לא לתת לשרשור לדעוך, כי הרי לא דיברנו על זה כבר ממש מזמן:

אם לאותו סטודנט דל אמצעים יש כרגע 4 צמיגים סיניים במצב סביר. קרא את השרשור והשתכנע, אסף כמה ג'ובות, הלך וקנה זוג צמיגים טובים וטריאים ממותג ידוע. איפה כדי להתקין לו את הזוג הטרי - בציר קדמי או אחורי? :-P

אחורי. 

ראשית, לרוב הנהגים משמעותית קל יותר להתמודד עם תת היגוי מאשר היגוי יתר, שכן התיקון לתת היגוי הוא די אינטואיטיבי, לעומת היגוי היגוי יתר בו התיקון נוגד את האינטואיציה.

לכן, ברכב הנעה קדמית + נהג ממוצע עדיפה אחיזה טובה מאחורה. 

שנית, סיבה פחות משמעותית, היא שמקדימה יש הגה ויותר שליטה על הרכב במקרה שמשהו משתבש, מאשר מאחור. 

לכן לדעתי מומלץ לשים את הטריים מאחור והישנים מקדימה. 

 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
עילגות
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הייתי מוסיף על הצמיג עוד פרמטר. רמת אחיזת הפציינט בכסף שלו

לפני 5 דקות, ניקו פ. כתב:

אחורי. 

ראשית, לרוב הנהגים משמעותית קל יותר להתמודד עם תת היגוי מאשר היגוי יתר, שכן התקן לתת היגוי הוא די אינטואיטיבי, לעונת היגוי היגוי יתר בו התיקון נוגד את האינטואיציה.

לכן, ברכב הנעה קדמית על נהג ממוצע עדיפה אחיזה טובה מאחורה. 

שנית, סיבה פחות משמעותית, היא שמקדימה יש הגה ויותר שליטה על הרכב במקרה שמשהו משתבש, מאשר מאחור. 

לכן לדעתי מומלץ לשים את הטריים מאחור והישנים מקדימה. 

 

מסכים איתך. ביקשתי שישימו לי את החדשים מאחורה שמו מי קדימה התעקשתי שיעבירו אחורה ואז האחורה ניזרק בסיבוב בכביש רטוב ואמרתי טוב שהתעקשתי

פורסם

האחורה בכל מקרה נזרק לך, איך אתה מסיק מזה כל דבר לגבי הצמיגים לעומת פשוט טעות נהיגה שהייתה שם?

  • אהבתי 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם הפרש האחיזה ביניהם כה גבוה - אולי היה שווה להחליף את כל הרביעיה.

 

איזה רכב זה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה היסטוריה. הרכב היה איביזה שנת 2000

הקדמיים פלקן תשע מאות ומשו משומשים כשנה. אחוריים בארום. בלט לעיין שהבארום יותר ממלא את בית הגלגל -

ללא ספק עדיף רבעייה טובה אם אפשר

IMG_4761.png

IMG_4760.png

פורסם

ההימור שלי שפאלקן, גם בן שנה, יאחוז יותר מבארום חדש. לכן בגדול, לא קרה שום דבר חריג מדי.

  • רעיון טוב! 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני כשעה, RK כתב:

אם הפרש האחיזה ביניהם כה גבוה - אולי היה שווה להחליף את כל הרביעיה.

 

איזה רכב זה?

היה לי שלב בחורף שהזמנתי רביעייה והגיע רק זוג. במהלך שבועיים-שלושה שחיכיתי לזוג השני הצמיגים הטובים היו מקדימה והגמורים מאחורה. 

זה בהחלט הגביר את הפאן פקטור של הרכב (היה גם חורף), אבל ברגע שהגיעו החדשים נסעתי מהר להחליף. עם כל הכבוד, אני לא קן בלוק והסכנה עלתה על ההנאה. זה היה מקרה של הפרש קיצוני ואני לא ממליץ על דבר כזה, למרות שזה נשמע פאן. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני מבין את השיקול הכסת"חי של לשים צמיגים טובים מאחורה. 

 

עם זאת, הניסיון האישי שלי אומר שאני מעדיף את הצמיגים הטובים שלי בידיים שלי, כלומר במקום שבו אני יכול להשפיע עליהם - מלפנים. פעם אחת בחיים היה לי פיצוץ צמיג, אחורי שמאלי, לא שמתי לב בכלל, הרכב (156) המשיך להתנהג רגיל. אולי זאת עדות למתלים הבאמת משובחים שלה, ואולי מקריות, אבל שום דבר מסיפורי הזוועה לא קרה. המהירות הייתה סביבות 70 קמ"ש. שמעתי פיצוץ, לא הבחנתי בשינוי בהתנהגות הרכב, המשכתי כרגיל, הגעתי לחניון קילומטר וחצי אחרי זה ורק אז ראיתי שזה באמת היה פיצוץ צמיג אצלי.

 

ועם כל זאת, לדעתי הפעם האחרונה שהחלפתי זוג ולא רביעיה הייתה לפני יותר מ-15 שנה.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

וכנראה שאתה נהג יותר מיומן מרוב הנהגים. גם זה משמעותי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה על המחמאה, אבל באותו רגע המיומנות שלי, ככל שישנה, לא שינתה הרבה, האוטו לא נתן לי להבין שקרה משהו חריג, נשלט כרגיל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 5 שעות, RK כתב:

אני מבין את השיקול הכסת"חי של לשים צמיגים טובים מאחורה. 

אני לגמרי איתך בזה - נכון שבזמן האחרון כולם אומרים "הטובים מאחורה כי היגוי יתר...", אבל אני עדיין מעדיף היגוי ובלימה עם הגומי הטוב ביותר באוטו.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 20 שעות, Fazer כתב:

אני לגמרי איתך בזה - נכון שבזמן האחרון כולם אומרים "הטובים מאחורה כי היגוי יתר...", אבל אני עדיין מעדיף היגוי ובלימה עם הגומי הטוב ביותר באוטו.

זה אכן שיקול לגיטימי.

השאלה היא האם אתה חושב שזה נכון לכולם? 

או אני אדייק, נכון לנהג הממוצע. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 39 דקות, ניקו פ. כתב:

זה אכן שיקול לגיטימי.

השאלה היא האם אתה חושב שזה נכון לכולם? 

או אני אדייק, נכון לנהג הממוצע. 

 

במכוניות עם ESP? לחלוטין לכולם.

  • רעיון טוב! 2

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...