Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש תנועהקדימה, יש גם חזרה אחורה. זה שהיא מוגבלת במשענת לא מבטל אותה לגמרי, ועל כך יעיד כל מבוגר שחווה גם תאונה קלה יחסית, על אחת כמה וכמה במקרה של ילד בתאונה קשה.

פורסם

מצער מאוד.

אני מתנצל מראש על ניסוח גס ולא מדויק, אבל בניגוד למה שנהוג לחשוב, בטיחות במכוניות איננה איזה גרף ישר עם מטרה אבסולוטית אלא... פשרה מתמדת מול נוחות אישית.

 

אין שום סיכוי ממשי לגרום לאוכלוסייה הכללית לחגור חגורה עם 5 נקודות עיגון לשבת בתוך כיסא נוקשה, לחבוש קסדה ולחבר אותה למתקן שמונע צליפת שוט.

זה *מאוד* לא נוח אבל זה בדיוק מה שעושים בפורמולה אחת - החלטה מושכלת של המנהלה בניגוד למחאות הרמות של הנהגים, מתוך עיקרון פשוט - תאונות קטלניות פוגעות במוניטין של הספורט, בפופולריות, בכסף וכן הלאה.

 

אם נהגי מירוצים שהם אנשים בוגרים (יחסית) עם כושר מטורף מביעים מחאות רמות על כל מיני אמצעי בטיחות לא-נוחים-בעליל, מה הסיכוי לגרום לתינוק/פעוט לחבוש משהו דומה?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

קצת על בטיחות ילדים:

1. להושיב את הילד כנגד כיוון הנסיעה זו המתנה הכי טובה שניתן להעניק לילד מבחינת בטיחות. אני הושבתי אותם כך עד שהיו גבוהים מידי למצב זה (כתוב בספר ההוראות של הכיסא).

2. אם מושיבים עם כיוון הנסיעה בכסא בטיחות עם  5 עיגונים, התקנה נכונה קריטית. הכסא צריך להיות מחובר כמו שצריך למושב הרכב. לעמוד עם הברך על המושב ולמשוך בכל הכח ברצועות עד שהכסא לא זז כאילו הוא חלק ממושב הרכב. אני תמיד הייתי מפנה רבע שעה להתקנה נכונה  במידה והיה צורך בהסרה של הכסא.

3. גם הילד צריך להיות מהודק לכסא כמו שצריך. מנסיון אישי, זה לא נח לילד, מגביל את התנועה שלו והוא מתלונן. אשתי תמיד בקשה לשחרר את הרצועות קצת ואני מנחש שזה מה שרוב ההורים עושים.

 

אם לא מבצעים את פעולות 2+3 כמו שצריך, הכסא יכול להזיק מלהועיל, התנועה החופשית קדימה בתאונה, בעקבות התקנה לא נכונה, ואז עצירה פתאומית מסכנת את הילדים. מחקרים מראים שהרבה פעמים עדיף בוסטרים לילדים בגובה המתאים מכסאות בטיחות, כי הורים פשוט לא מחברים ילדים כמו שצריך.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם

זה לא רק ענין של פשרה בנוחות, אלא גם ענין סטטיסטי של תאונות נפוצת יותר ופחות.

אין הגנה מוחלטת לכל המקרים, בדיוק כמו אותם מכירים נדירים שבהם חגורת בטיחות מקשה על אדם להחלץ מרכב בוער.

 

הכרתי מישהי שבגיל 10 היתה מעורבת בתאונה קטלנית ברכב המשפחתי (האם שנהגה נהרגה). היא ישבה בין שני כסאות הבטיחות של אחיותיה.

האחיות לא נפגעו, אבל הסנדוויץ של הכסאות גרם לה לפגיעה פנימית קשה. אז מה? כל מי שיש לו 2 ילדים בכסא יקנה רכב גדול יותר כדי שהשלישי לא ישב בין כסאות? יושיבו ילדים בבוסטר עד גיל 15?

 

 

פורסם

מזכיר לי כתבה בטלויזיה מלפני הרבה הרבה שנים שנצרבה לי בזכרון, על בחור שתפס טרמפ עם מכר בשעת בוקר מוקדמת.

הוא ישב ליד הנהג ונרדם. כמובן שהיה חגור. היתה תאונה חזיתית ובגלל שהוא ישן והשרירים שלו היו רפויים, הראש שלו נזרק קדימה בעוצמה והוא הפך למשותק מהצוואר ומטה.

עד היום אני פוחד להירדם במכונית וגם פוחד כשמישהו שנוסע אתי נרדם.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...