Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב צרפתי עד 35000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 45 דקות, vadim6385 כתב:

כן, כמו שלא כל רכב יפני/קוריאני יהיה אמין (אהמ, ניסן), לא כל רכב צרפתי יהיה נוח.

 

אבל תתפלא, יש גם רכבים נוחים ואמינים. הם פשוט לא בהכרח מיוצרים ע"י יצרנים מאירופה. אה, והם גם לא יהיו זולים בתור יד2.

 

בכלל, בשוק יד2 בישראל מתקיים השילוש הקדוש - אמין, נוח, זול. אתה יכול לקבל רק שתיים מזה.

 

אז כן, פה אני מסכים איתך - לאמינות יש מחיר. גם לנוחות, וגם למחיר נמוך יש מחיר.

 

וגם לסחירות. שמראה קורלציה ל"שילוש הקדוש" אבל ממש לא מעידה על משהו בפני עצמה. ראה ערך פיקנטו...

פורסם
לפני שעה, nadavd4 כתב:

 

ברור. אני הייתי ממקם את ה 301 הרבה מעל האטראז', איפשהו באיזור של האקסנט אבל מתחת למשפחתומטיות ליסינג דוגמת קורולה/פוקוס/מאזדה 3, אפילו שנתונים אחורה.

אני סתם סקרן לדעת איפה הטיפו מתברגת כאן.

 

הטיפו מתברגת איפושהו באזור של משפחתומתית אסיאטית דור אחד אחורה, תחשוב קורולה/פורטה/מאזדה 3 2011.

 

מבחינת רכבים מאותם שנים זה ממצב את הטיפו מעל ל301 ואטראז אבל מתחת לI35.

פורסם

אני חושב שכמו שמרצדס S-קלאס היא כבר עשרות שנים הסמן הימני בקצה העליון של הסקאלה, אטראז' נהייתה כאן הסמן בקצה התחתון. אפילו מינוס 1.

  • מצחיק 2
פורסם
בתאריך 9.1.2023 בשעה 12:46, otak כתב:

התקציב שלי יחסית נמוך ואני מחפש משפחתית

יש צרפתיות בשפע, אך המוניטין שלהן מפוקפק

מה החסרונות ברנו קליאו או פיג׳ו 3008 באזור השנים 2013-2015 עם עד 120,000 ק״מ?

ממה עליי להיזהר?

אני בתקציב הזה קניתי קקטוס דיזל ידנית.

הרכב אומנם נושק ל-200 אלף ק"מ אבל בנתיים מספק את הסחורה.

לרכב יש מחלות אבל לא משהו קריטי, משאבת אוריאה, מזרק אוריאה, אטם מכסה שסתומים ובית טרומסטט.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
בתאריך 10.1.2023 בשעה 12:59, edward כתב:

פיאט טיפו זה אחלה רכב אבל 3008/5008 זו קטגוריה אחרת לגמרי. השאלה אם חשובה יותר האמינות או נוחות/אבזור/כוח/מרחב פנים.

השאלה כמה אצטרך להשקיע בתחזוקה של 3008\5008?

ותודה לכולם על העצות והכל, מאוד מוערך

פורסם

כמו שאדוארד למעלה אמר, התחזוקה של ה3008\5008 שלו עלתה באזור ה10 אלף ש"ח.
השאלה היא למה דווקא 3008\5008? יש עוד רכבים "לא סטדנרטיים" שיכולים לספר VFM גבוהה (למשל C4 עם מנוע 156 כ"ס, 508 וC4 פיקאסו 165 כ"ס).
צריך להבין לעומק מה טוואי הנסיעות שלך, כמה נפשות כמה אתה נוסע וכו... אולי יש אופציות אחרות שיהיו טובות יותר.

פורסם
לפני 33 דקות, Gavrik כתב:

כמו שאדוארד למעלה אמר, התחזוקה של ה3008\5008 שלו עלתה באזור ה10 אלף ש"ח.
השאלה היא למה דווקא 3008\5008? יש עוד רכבים "לא סטדנרטיים" שיכולים לספר VFM גבוהה (למשל C4 עם מנוע 156 כ"ס, 508 וC4 פיקאסו 165 כ"ס).
צריך להבין לעומק מה טוואי הנסיעות שלך, כמה נפשות כמה אתה נוסע וכו... אולי יש אופציות אחרות שיהיו טובות יותר.

זוג + 1

פעם בשבוע פ"ת ירושלים, יתר השבוע בתוך העיר עד 30 קמ בינעירוני, נסועה של 10-15,000 שנתי, מדי פעם צפון/דרום

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 55 דקות, otak כתב:

זוג + 1

פעם בשבוע פ"ת ירושלים, יתר השבוע בתוך העיר עד 30 קמ בינעירוני, נסועה של 10-15,000 שנתי, מדי פעם צפון/דרום

 

 

 

אני ממליץ לך בחום על שברולט סוניק סדאן (לא טורבו).

הייתה לי 4 שנים. ללא תקלות!.

תחזוקה אפסית. החלפתי תושבות מנוע , תרמוסטט , מצבר וצמיגים. 

מלבד זה כלום!. הייתה לי דגם סדאן.

תטפל בה כל 10 אלף ותחליף גם שמן גיר . ביטוח זול , טסט זול , פגז' ענק. אוכלת 1-11 .

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם (נערך)
לפני 17 שעות, otak כתב:

השאלה כמה אצטרך להשקיע בתחזוקה של 3008\5008?

ותודה לכולם על העצות והכל, מאוד מוערך

כפי שציינתי, 10 אלף שקל נוספים כל 5 שנים.

 

זה מעבר לתחזוקה רגילה של רכב (צמיגים, בולמים, טיפולים).

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

פורסם

קליאו זה סופרמיני. 3008 זה SUV.

לא כל כך הבנתי את ההשוואה, מניח שאולי המחיר זה המשותף להם ?

 

ה3008 לא הייתי חושב לכיוון, ראש בריא למיטה חולה, עזוב הרפתקאות.

בקליאו, המזגן לא מספיק בקיץ. כשיש ילד מאחורה לא הייתי שוקל בכלל.

 

תכלס ? הייתי הולך על יונדאי I35 או I30 השמורה מביניהם שתמצא.

יש גם את הקיה פורטה, אבל הייתי שם אותה בעדיפות שנייה.

פורסם
לפני 4 שעות, stum כתב:

קליאו זה סופרמיני. 3008 זה SUV.

לא כל כך הבנתי את ההשוואה, מניח שאולי המחיר זה המשותף להם ?

 

ה3008 לא הייתי חושב לכיוון, ראש בריא למיטה חולה, עזוב הרפתקאות.

בקליאו, המזגן לא מספיק בקיץ. כשיש ילד מאחורה לא הייתי שוקל בכלל.

 

תכלס ? הייתי הולך על יונדאי I35 או I30 השמורה מביניהם שתמצא.

יש גם את הקיה פורטה, אבל הייתי שם אותה בעדיפות שנייה.

תודה, 2014 לi30 נחשב לסביר?

וכן המשותף היה המחיר 🙂

 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 10.1.2023 בשעה 12:33, edward כתב:

אני מתנייד כבר שנתיים בפיג'ו 5008 עם מנוע 1.6 בגירסת ה156 כוחות סוס (מה שכולם מוטרדים ממנו). זה האח הגדול של ה-3008 שזה רכב כמעט זהה.

 

יש שתי גרסאות של 156 בגדול, הקטסטרופלית מלפני נובמבר 2011 וזו שיצאה אחרי (ep6cdt) ששם המצב טוב יותר. אצלי הגירסה המאוחרת יותר.

 

בגדול, זה הרבה רכב בכלום כסף שהכל בו פשוט מצוין חוץ מהמנוע שדורש תשומת לב מיוחדת. המנוע הזה (כמו גם המנועים בקונצרן וואג ובמוו) מפוצץ בחלקי פלסטיק שהולכים אחרי 5-10 שנים ומצריכים החלפה. סבב החלפות כזה אחת ל-5 שנים נניח יעלה 10 אלף שקל סדר גודל. 

 

מי שקונה רכב כזה, שייקח את זה בחשבון ולא יתפלא שהרכב עושה בעיות כאשר סבב ההחלפות הזה לא בוצע בזמן.

 

המנוע הזה אגב הוא מדהים כשהוא תקין. ואין סיבה שלא יהיה תקין, לא מדובר בטכנולוגיות של חייזרים.

 

לאמינות יש מחיר.

 

הוא פותח ביחד עם ב.מ.וו אז הגיוני שיהיו חלקים דומים 

×
×
  • תוכן חדש...