Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתה מתכוון שהבלמים לא מגיבים?

הדוושה ניהת רכה מאוד? יעני, שצריך ללחוץ חזק כדי שיעצור?

או להפך שהבלמים קשים מאוד ולא ניתן ללחוץ עליהם?

משום מה מרגיש לי כמו משאבת abs אבל יש מצב שאני טועה.

הייתי ממליץ לגרור את הרכב למוסך שאתה מטפל תמיד ומכיר את ההיסטוריה של הרכב.

אם אתה מאיזור המרכז, הייתי ממליץ על הילוך שישי ברחוב בן צבי ביפו.

 

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
בתאריך 23.12.2022 בשעה 13:42, mcaspi כתב:

זה נראה בדיוק מה שיש לי

אם אני מבין נכון מה שמופיע שם

אז הם מכירים את זה והיה ריקול איפשהוא על הגלובוס

מישהו יודע לייעץ לי מה לעשות עכשיו??

פורסם

@הגנרל

אני הייתי ממליץ לך לגרור את הרכב למוסך מורשה טויוטה יחזקאל ובניו בירושלים (בגלל שאתה באזור),

הם לדעתי יותר מקצועיים מזמיר.

 

דבר איתם, תסביר להם את כל הסיטואציה ואני מאמין שיסייעו לך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 24.12.2022 בשעה 19:26, הגנרל כתב:

זה נראה בדיוק מה שיש לי

אם אני מבין נכון מה שמופיע שם

אז הם מכירים את זה והיה ריקול איפשהוא על הגלובוס

מישהו יודע לייעץ לי מה לעשות עכשיו??

תכיר כמה שיותר את הנושא כולל מפורומים בחו"ל, כך שתוכל להגיע מוכן למוסך. אם מדובר על אותו המקרה, גם לפי טויוטה ארה"ב האחריות הסתיימה בגלל הנסועה הרבה שלך.

×
×
  • תוכן חדש...